Пролонгована форма підвищення кваліфікації впроваджується на основі діагностики професійної компетентності фахівців протягом 1-2 років. Слухач обирає модулі, які його цікавлять, після успішного засвоєння їх змісту йому видається сертифікат. При умові отримання протягом 1-2 років поспіль, як мінімум трьох сертифікатів, він має право отримати в інституті посвідчення державного зразка про підвищення кваліфікації.
Перелік вибіркових модулів
- Школа молодого педагога ПТНЗ.
- Основи методики професійно-практичної підготовки у ПТНЗ.
- Основи методики професійно-теоретичної підготовки у ПТНЗ.
- Інтегративно-модульна технологія навчання професії.
- Інтерактивні технології навчання професії.
- Інноваційна діяльність педагога професійної школи.
- Методика проведення позаурочних навчальних заходів у ПТНЗ.
- Методика навчання за професією «електрозварник».
- Методика навчання за професіями будівельного профілю.
- Методика навчання за професією «електромонтажник».
- Методика навчання за професією «кухар-кондитер».
- Інноваційна методика викладання економічних дисциплін у ПТНЗ.
- Управління творчим зростанням педагога ПТНЗ
- Превентивне виховання учнів ПТНЗ.
- Гуманізація навчально-виховного процесу ПТНЗ.
- Психолого-педагогічні методи вивчення особистості учнів.
- Педагогічні конфлікти та шляхи їх подолання.
- Психологія девіантної поведінки учнів.
- Психологія творчості.
- Методи психодіагностики учнів ПТНЗ.
- Тренінги як засіб корекційної роботи з учнями ПТНЗ.
- Практична андрагогіка в системі неперервної професійної освіти.
- Як бути переможцем (практичні поради учням ПТНЗ).
- Позитивне мислення – важливий чинник життєтворчості особистості.
- Організаційна культура керівника навчального закладу як чинник успішності організації.
- Нове у законодавчому забезпеченні діяльності ПТНЗ.
- Інтелектуальна власність та захист авторських прав працівників ПТНЗ.
- Нові засоби створення та використання електронних презентацій.
- Сучасні програмні засоби забезпечення он-лайн спілкування.
- Створення та використання у навчальному процесі електронних підручників.
- Створення та використання у навчальному процесі персонального сайту педагога.