Відновлення свідоцтва про шлюб

Без отримання свідоцтва про шлюб не обходиться жодне весілля. Воно дозволяє отримати новий паспорт після весілля у тому випадку, якщо один з подружжя змінив прізвище. А ще без цього документа не можна одержати аліменти, підтвердити право володіння житлом або спадщиною і так далі.

Щоб отримати його, необхідно звернутися в ЗАГС. Працівники Рагсу спочатку зроблять штамп в паспорти подружжя із зазначенням необхідної інформації. Зазвичай це прізвища, ініціали, дати народження молодят, час та місце реєстрації шлюбу.

Потім, після деякого часу після реєстрації можна отримати довгоочікуване свідоцтво про шлюб.

Отже, що ж воно собою являє? Бланк свідоцтва про укладення шлюбу — це документ, на якому надруковані громадянство, національність, прізвища, імена та по батькові подружжя, їх вік, найменування установи, де проходило одруження, дата складання акта про укладення шлюбу та інші відомості.

Зареєструвати шлюб і заповнити бланк свідоцтва про одруження згідно із зразком можна тільки в Загсі. Вінчання в церкві, різні весільні обряди, проведені за національним або релігійним традиціям, вважаються недійсними. Тому і сподіватися на те, що після такого обряду можна отримати бланк свідоцтва про укладення шлюбу, не слід.

Обкладинка

Відновлення свідоцтва про шлюб

Здавалося б, обкладинка для свідоцтва про шлюб – це суща дрібниця, і без неї можна чудово обійтися. Навіщо витрачати зайві гроші на таку дрібницю? Але як би не так, папки для свідоцтва про шлюб — це дуже корисна річ. Уявіть, що буде зі свідоцтвом про шлюб після того, як воно пройде через безліч рук, адже напевно кожен з гостей на весіллі захоче на нього подивитися. У кращому випадку, документ всього-навсього помнеться. Ну, а в гіршому від нього нічого не залишиться. Обкладинка для свідоцтва про шлюб і створена для того, щоб запобігти таку неприємність.

Зараз у спеціалізованих магазинах і в інтернет-магазинах продається безліч різних обкладинок.

Є й максимально прості, виконані в діловому мінімалістичному стилі, і прикрашені квіточками і янголятками романтичні обкладинки в ніжних тонах. Ціни теж зустрічаються самі різні.

Найдешевша папки для свідоцтва про шлюб коштує 150 рублів. При такому багатстві вибору кожен зможе підібрати собі обкладинку для свідоцтва про шлюб за смаком і засобам.

Але якщо ви не хочете витрачати час на пошук підходящої обкладинки і гроші на її покупку, то чому ж папки для свідоцтва про шлюб, виготовлена спільно з коханою людиною, гірше купленої? Так ви зможете не тільки зробити річ, яка буде відповідати всім вашим вимогам, але й цікаво і романтично провести час наодинці з коханим. Потім, через багато років після весілля, ви будете з посмішкою на обличчі згадувати дні, коли вашими руками мастерилась папки для свідоцтва про шлюб.

Коли папка для свідоцтва про шлюб вибрано, можна прикрасити інтер’єр квартири, розташувавши її на тумбочці у вітальні або спальні. Також при бажанні її можна змінювати при зміні інтер’єру. Папки для свідоцтва про шлюб відмінно доповнить будь-яку кімнату.

Але якою б обкладинка для свідчення про шлюбі не була, ясно одне: вона точно піде на користь при підготовці до реєстрації шлюбу, і надалі буде довго нагадувати про прекрасний день весілля.

Як відновити?

Відновлення свідоцтва про шлюб

Останнім часом кількість людей, охочих знайти відповідь на питання «Як відновити свідоцтво про шлюб?», зросла в рази. В житті інколи трапляються ситуації, коли свідоцтво про укладення шлюбу втрачається або приходить в непридатність. У таких випадках дуже важливо не піддаватися паніці, адже відновити свідоцтво про шлюб, насправді, дуже просто, і на це потрібно не так багато часу.

Відновлення свідоцтва про реєстрацію, також як і його видача, входить в обов’язки працівників Загсу. Для відновлення їм знадобляться паспорта обох подружжя. Більше ніяких документів готувати не потрібно.

Звичайно, ця послуга не безкоштовна. Вам доведеться заплатити державне мито в розмірі 350 рублів через термінал. Дізнатися реквізити для оплати можна двома способами. Перший – зайти на сайт регіонального державного комітету Загсу. Другий – попередньо зайти в ЗАГС і дізнатися реквізити.

Відновлення свідоцтва про реєстрацію зазвичай займає не більше одного дня. Однак якщо РАЦС, куди ви звертаєтеся з проханням відновити документ, не був місцем реєстрації, то доведеться почекати, поки не прийде посилка з дублікатом свідоцтва про шлюб.

Відновлення свідоцтва про шлюб: алгоритм дій

Відновлення свідоцтва про шлюб

Отримати дублікат свідоцтва про шлюб можуть тільки ті, хто не перебуває в розлученні. Після розлучення відновити документ неможливо. Подружжя, чий шлюб вважається недійсним, також не можуть розраховувати на відновлення документа.

Якщо до вас це не відноситься, то для отримання дубліката вам потрібно виконати декілька простих кроків.

  • Прийти в ЗАГС разом з паспортами. Не обов’язково присутність другого з подружжя. Але його серія і номер паспорта, а також інші дані повинні бути вам відомі.
  • Заповнити бланк заяви з вимогою отримати дублікат свідоцтва про шлюб. Ніяких помарок і помилок у заяві бути не повинно. Бланк необхідно заповнити розбірливим почерком.
  • Сплатити державне мито.
  • Чекати, коли можна буде забрати дублікат свідоцтва про шлюб. Зазвичай його отримують в день звернення в ЗАГС. Але, як сказано раніше, в деяких випадках доведеться почекати кілька днів.
  • При цьому перший бланк свідоцтва про реєстрацію одруження припинить свою юридичну силу. Ним можна буде користуватися і пред’являти в які б то не було установи.

    У разі незаконного використання цього документа може наступити кримінальна відповідальність.

    Тому вкрай важливо ще раз переконатися в тому, що свідоцтво про укладення шлюбу дійсно серйозно пошкоджено або втрачено, щоб уникнути неприємностей.

    Зразок свідоцтва про одруження

    Відновлення свідоцтва про шлюб

    У Росії передбачено єдиний зразок свідоцтва про укладення шлюбу. Зразок включає в себе інформацію на одному державною мовою або двох – в республіках Російської федерації. Бланк містить тільки основні дані, а саме:

  • Ініціали і прізвища, а також національність наречених.
  • Ініціали та прізвища тих, хто реєстрував шлюб.
  • Дата видачі документа.
  • Найменування органу ЗАГС.
  • Дати народження подружжя.
  • При заповненні зразка обов’язково повинні дотримуватися правила, які встановив уряд Російської федерації. Категорично неприпустимо наявність у зразку помилок і нерозбірливих слів.

    Свідок на весіллі

    Посада свідка на весіллі зародилася ще в глибоку давнину. І донині вона залишається популярною. Спробувати виступити в якості свідка можуть всі, хто не обділений почуттям гумору, легко може підтримати розмову на будь-яку тему і відчуває себе впевнено, перебуваючи в центрі уваги.

    Обов’язки свідка на весіллі

    Відновлення свідоцтва про шлюб

  • Наречений дуже потребує допомоги свідка на весіллі. Той підбадьорює його, призводить до почуття, піднімає їй настрій.
  • На свідка покладено обов’язок викупу нареченої.
  • Свідок на весіллі приймає участь у конкурсах, розгадує загадки, якщо наречений не може відповісти. Він може придумувати і розробляти свої конкурси.
  • Свідок дзвонить фотографу, відео оператору і домовляється з ними.
  • Після того, як наречені виходять з Рагсу, свідок за старовинними традиціями обсипає їх монетами, рисом і квітковими пелюстками.
  • Свідок на весіллі проводжає гостей по закінченню заходу і стежить за тим, щоб вони благополучно розсілися по автомобілям.
  • Свідок і свідок керують відео – та фотозйомкою.
  • Свідок на весіллі дивиться, щоб із зовнішністю нареченого все було в порядку.
  • Організовує місце, куди гості складають подарунки.
  • Основна обов’язок свідка – це розвага гостей. Він розповідає їм кумедні анекдоти, проводить цікаві конкурси, запобігає виникненню конфліктів, розряджає обстановку. Для цього свідок повинен являти собою зразок товариськості і дружелюбності.
  • Стежить за тим, щоб не вкрали наречену. А якщо це сталося, то вирішує питання її викупу.
  • Під кінець заходу гості та молодята знову потребують допомоги свідка. Він організовує вивезення подарунків, робить проводи гостей, запрошених на весілля.
  • Отже, тепер для вас не секрет, що таке свідоцтво про укладання шлюбу, як відновити свідоцтво про шлюб, що входить в обов’язки свідка на весіллі і чим корисна папки для свідоцтва про шлюб. Краще дотримуватися рекомендацій, наведених у статті, щоб не зіткнутися з проблемами в самий відповідальний і прекрасний день у вашому житті.

    Як отримати дублікат свідоцтва про шлюб

    Відновлення свідоцтва про шлюб

    Відновлення свідоцтва про шлюб

    Свідоцтво про шлюб — важливий документ, необхідний подружній парі для вирішення багатьох питань. Його можуть потребувати для влаштування на роботу, при клопотанні про візу, звернення до суду або ж при отриманні великого кредиту. Жінкам же, змінившим прізвище, цей папір і зовсім доводиться докладати практично до будь-якого пакету документів.

    На жаль, іноді свідоцтво про шлюб втрачають, крадуть або випадково псують. У подібних випадках необхідно отримати дублікат. Він являє собою, по суті, копію оригіналу, виконану на офіційному бланку. Зверху на бланку в обов'язковому порядку роблять напис: «Повторно».

    Увага! В даному випадку, під словом «дублікат» мається на увазі отримання «Повторного свідоцтва».

    Що потрібно для отримання дубліката свідоцтва про шлюб за допомогою «Апостиль і точка»?

    • Замовити отримання дубліката
    • Просто залиште Ваш телефон або e-mail і ми зв'яжемося для уточнення всіх деталей.
    • Відправити форму
    Читайте также:  Іпотека: отримав предмет – забудь про процент

    Ми не перший рік допомагаємо нашим клієнтам отримувати дублікати документів. Тому, за довгий період часу змогли мінімізувати кількість документів, необхідних для цієї процедури:

    1. Скан-копія оригінального документа, або просто дані, якщо документу не збереглося.
    2. 2. Довіреність* на отримання документів.

    * Зразок довіреності ми можемо відправити на пошту за запитом.

    Ексклюзивна послуга від Aitochka!При зверненні для отримання повторного свідоцтва про шлюб, ми можемо уточнити можливість видачі документа безкоштовно!Це може бути актуально для документів, виданих дуже давно або для тих, які були видані на території тимчасово окупованій частині України.

    Етапи отримання дубліката самостійно

    Отримати дублікат свідоцтва про шлюб самостійно в принципі нескладно, але в залежності від конкретного РАГСу, це може бути трохи втомлююче. Особливо для тих, хто так і не звик мати справу з нашими державними структурами з їх вічними чергами і не завжди клієнтоорієнтованими співробітниками.

    Видачею повторних свідоцтв про сімейний стан займаються відділи реєстрації актів цивільного стану. Краще звернутися в той, де шлюб реєструвався. Так вся процедура може зайняти всього декілька годин, адже інформація та запис про одруження знаходиться тут же за місцем.

    Інша справа, якщо сімейна пара переїхала в інше місто або країну. Заяву про відновлення документа потрібно подавати особисто хоча б одному з подружжя.

     Тому для отримання дубліката доведеться або їхати в своє місто, або звертатися в центральний РАГС за місцем проживання.

     В останньому випадку це може зайняти до 10 днів, поки Ваш запит буде пересилатися від закладу до закладу, а результат буде йти в зворотному напрямку.

    Якщо Ви все-таки вирішили діяти самостійно — Вам варто ознайомити з процедурою, щоб знати, до чого готуватися.

    Весь процес включає в себе п'ять етапів:

    1. З'явитися в ЗАГС. Для цього достатньо присутності будь-кого із подружжя. Однак слід точно знати паспортні дані обох партнерів. По можливості краще звернутися саме в ту установу, де був укладений шлюб — так задача вирішиться швидше.
    2. Заповнити заяву. Співробітник органу видасть Вам форму встановленого зразка.
    3. Оплатити рахунок. Надання дубліката свідоцтва про шлюб платне. Вам доведеться розщедритися на держмито та супутні платежі — вартість бланка, послугу прийняття заяви.
    4. Заяви та квитанції слід подати до відділення РАЦСу.
    5. Очікувати видачі дубліката. На це може піти від декількох хвилин до декількох днів. Все залежить від компетентного органу та його директора.

    Як відновити втрачене свідоцтво про народження | Безоплатна правова допомога

    Відновлення свідоцтва про шлюб

    За відновленням свідоцтва про народження може звернутися як особа, яка втратила документ, так і її батьки, усиновителі, опікуни, представники органу опіки, навчального або іншого закладу, в якому дитина перебуває постійно.

    Люди, які переселилися з тимчасово окупованої території, можуть звернутися в будь-яке відділення державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) на території, підконтрольній Україні.

    Подати заявку на відновлення документа можна також і в електронному вигляді на сервісі Он-лайн будинку юстиції. Це ресурс, створений Міністерством юстиції України, де дотримуючись інструкції, можна відновити свідоцтво про народження, смерть, шлюб, розірвання шлюбу або зміну імені.

    Якщо Ви вирішили завітати в ДРАЦС особисто, обов’язково візьміть із собою паспорт батьків, свідоцтво про шлюб, паспорт і копію втраченого свідоцтва, якщо вони є.

    Звісно, що простого звернення може виявитися недостатньо. На жаль, в зоні АТО ніхто не гарантує збереження архівів з інформацією про реєстраційні дані. Якщо копію свідоцтва про народження з ДРАЦСу, розташованого на окупованій території, отримати не вдасться, доведеться звертатися до суду. Факт народження встановлюватимуть на підставі показань свідків та інших наявних документів.

    За безоплатною допомогою у підготовці звернень до ДРАЦСу або до суду внутрішньо переміщені особи можуть звертатись до Бюро правової допомоги, які з 1 вересня запрацюють у м. Горохові (вул. Шевченка, 25), смт Іваничах (вул. Банківська, 6), м. Камені-Каширському (вул. Шевченка, 8), м.

     Ківерцях (вул. Грушевського, 23), смт Локачах (вул. Героїв Майдану, 1), смт Любешові (вул. Незалежності, 76), м. Любомлі (вул. Богдана Хмельницького, 12), смт Маневичах (вул. Комарова, 32), м. Нововолинську (вул.

    Винниченка, 14), смт Ратному (вул. Каштанова, 24), м. Рожищах (вул. Незалежності, 60), смт Старій Вижівці (вул. Незалежності, 52), смт Турійську (вул. Луцька, 23) та смт Шацьку (вул.

    Перемоги, 1 б), а також і до Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у м. Луцьку, м. Ковелі, м. Володимирі-Волинському.

    Як відновити свідоцтво про шлюб | БП Центральне

    Відновити свідоцтво про шлюб можна тільки на території тієї країни, де воно було видано.

    Якщо шлюб був укладений на території України або колишньої УРСР, то Ви можете звернутися з копією старого свідоцтва в будь-який міський районний РАЦС і отримати новий документ.

    В Україні робота органів РАЦС на сьогодні централізована. Тобто існує єдиний державний реєстр, де зберігається вся інформація про наявні актові записи.

    Тому, для отримання дубліката Ви можете написати заяву і звернутися в будь-який міський районний РАЦС незалежно від початкового місця видачі свідоцтва і місця Вашого проживання.

    Єдиний недолік у такому випадку – це трохи довші терміни отримання, так як РАЦС повинен дати відповідний запит в регіон, де був виданий первинний документ.

    Якщо Ви не хочете витрачати свій час на черги в державних установах або перебуваєте закордоном, звертайтесь в наше бюро перекладів. Ми зможемо допомогти отримати дублікат свідоцтва (або «витяг про дошлюбне прізвище») без Вашої присутності і з мінімальним клопотом для Вас.

    Якщо Ви укладали шлюб на території колишнього СРСР, то отримати дублікат можна тільки на території колишньої союзної республіки (Росія, Казахстан, Білорусь і т.д.).

    У кожній країні діють свої закони, але наше бюро перекладів має надійні контакти на території країн колишнього СРСР, і ми можемо допомогти Вам у найкоротші терміни і за сприятливою ціною відновити свідоцтво про шлюб СРСР.

    У разі, коли шлюб було укладено на території посольства СРСР в країнах колишнього Варшавського договору (НДР, Угорщина, Польща, Чехія і т.п.), необхідно звертатися в архів записів реєстрації актів, який знаходиться в Москві.

    Зверніть увагу, що якщо шлюб був укладений до 50-х років ХХ століття, то отримати документ повторно можна тільки за індивідуальним запитом. Можливо, в даній ситуації Вам доведеться звертатися із запитом до територіального або центрального архіву особисто.

    Надішліть нам копію документа на попередній перегляд та оцінку у зручний для Вас спосіб, і ми безкоштовно проконсультуємо Вас щодо можливості отримання дубліката.

    Актуальні питання у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

    • Як можна зареєструвати народження дитини?
    • Державна реєстрація народження проводиться за заявою про державну реєстрацію народження батьків дитини чи одного з них за місцем її народження або за місцем проживання батьків.
    • Підставою для проведення державної реєстрації народження є:
    • а) медичне свідотцво про народження (форма № 103/о), що видається закладами охорони здоров’я незалежно від підпорядкування та форм власності, де приймаються пологи;
    • б) медичне свідоцтво про народження, медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (форма № 103-1/о). Ці документи подаються для державної реєстрації народження дитини, яка досягла одного року і більше;

    в) акт складений відповідними посадовими особами (капітаном судна, командиром, начальником потяга тощо) за участю двох свідків і лікаря або фельдшера (якщо лікар або фельдшер були на транспортному засобі), у випадку народження дитини на морському, повітряному судні, у потязі або іншому транспортному засобі. У разі відсутності лікаря або фельдшера державна реєстрація народження проводиться на підставі вказаного акта та медичної довідки про перебування дитини під наглядом лікувального закладу.

    При відсутності підстав для державної реєстрації народження, державна реєстрація народження проводиться на підставі рішення суду про встановлення факту народження даною жінкою.

    Для розгляду відповідної справи у суді орган державної реєстрації актів цивільного стану на прохання заявника складає за встановленою формою письмову відмову у проведенні державної реєстрації народження, у якій викладає причини неможливості проведення такої реєстрації.

    Зареєструвати народження дитини може один з батьків, якщо вони перебувають у шлюбі і мають спільне прізвище. У разі якщо прізвища батьків дитини різні або вони не перебувають у шлюбі, тоді для державної реєстрації народження обов'язкова присутність обох батьків.

    1. Які документи необхідно мати при собі?       
    2. Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження пред’являються:
    3. а) паспорти або паспортні документи, що посвідчують особи батьків
    4. (одного з них);
    5. б) паспорт або паспортний документ, що посвідчує особу заявника, у разі якщо державна реєстрація народження проводиться не батьками, а іншою особою;
    6. в) документ про шлюб батьків у разі реєстрації шлюбу компетентним органом іноземної держави.
    7. Де можна зареєструвати народження дитини?     
    8. Державна реєстрація народження дитини проводиться за місцем народження дитини або місцем проживання батьків чи одного з них.
    9. Документи для реєстрації дитини можна подати:
    • у пологовому будинку (які взаємодіють з відділами ДРАЦС);
    • у відділі державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС);
    • у Центрі надання адміністративних послуг, який на підставі узгодженого рішення надає послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану в межах відповідних адміністративно-територіальних одиниць (за місцем фактичного народження дитини або за місцем проживання одного з батьків).
    Читайте также:  Підтримка - зразок позовної заяви про розірвання шлюбу з іноземцем

    Чи можна подати документи на реєстрацію народження дитини онлайн?    

    Так. Дана послуга надається через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за посиланням https://dracs.minjust.gov.ua.

    Особа оформлює заяву в електронній формі. Одночасно із заявою необхідно надати скан копії паспортів батьків чи одного з них, медичного свідоцтва про народження та накласти електронний цифровий підпис. 

    Однак, свідоцтво про народження особа повинна отримати у відділі ДРАЦС особисто.

    В який термін потрібно реєструвати дитину?            

    Батьки повинні зареєструвати народження дитини не пізніше одного місяця від дня її народження. Державна реєстрація народження дитини, проводиться в день звернення.

    Як зареєструвати народження дитини, коли батьки мають різні прізвища?     

    В данному випадку для державної реєстрації народження малюка необхідно з'явитись обом батькам, маючи з собою паспорти та медичне свідоцтво про народження.

    Якщо батько або мати дитини не можуть подати спільну заяву про державну реєстрацію народження, її або його письмова згода про присвоєння прізвища дитині, справжність підпису на якій має бути нотаріально посвідчена, може бути подана через представника, повноваження якого мають грунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності.

    Чи можуть родичі дитини зареєструвати її народження? 

    У разі наявності причин, з яких батьки не можуть особисто зареєструвати народження дитини, реєстрація може бути проведена за заявою родичів, інших осіб, уповноваженого  представника  установи  охорони   здоров'я,   де   народилася   чи   перебуває дитина. Такий заявник надає паспорт або паспортний документ, що засвідчує його особу.

    Дитина народилась в іншій державі і державна реєстрація її народження не була проведена компетентним органом держави та дипломатичним представництвом Україні в цій державі.

     Як зареєструвати народження дитини в Україні?Підставою для проведення державної реєстрації в Україні є медичний документ іншої держави, що підтверджує факт народження дитини, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

    Як і де можна отримати повторно свідоцтво про народження?  

    Для отримання свідоцтва про народження повторно особа може звернутися до будь-якого відділу ДРАЦС з паспортом.

    Повторна видача свідоцтва про народження здійснюється за заявою особи щодо якої складено актовий запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров’я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина.

    Представникам зазначених установ свідоцтво видається за довіреністю установи та при пред’явленні документів, що посвідчують особу. Свідоцтва про народження дітей повторно видаються батькам незалежно від віку дитини.

    Також свідоцтво може повторно видаватися представнику особи, яка має право на  отримання свідоцтва у разі подання довіреності, посвідченої відповідно до Закону України «Про нотаріат», або документа, що посвідчує повноваження такого представника, відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність». Під час пред’явлення адвокатом ордера до нього обов’язково додається копія договору про надання правої допомоги, засвідчена в установленому законодавством порядку.

    • Також, для отримання свідоцтва про народження повторно можна подати відповідну заяву в електронній формі через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» або скориставшись послугою «Он-лайн будинок юстиції».
    • Однак, оригінал свідоцтва необхідно буде отримати безпосередньо звернувшись у відділ ДРАЦС.
    • Як зареєструвати шлюб?
    • Жінка та чоловік, які бажають зареєструвати шлюб, подають особисто письмову заяву за
    • встановленою формою до будь-якого органу державної реєстрації актів цивільного стану за їхнім вибором.
    • При поданні заяви необхідно пред’явити : паспорти (паспорти громадян України для виїзду за кордон – для громадян України, які постійно проживають за кордоном, або оформили виїзд на постійне місце проживання до іншої країни, але ще не виїхали за кордон);
    • паспортні документи та документи, що підтверджують законність перебування на території України (для іноземних громадян);
    • документи, що підтверджують припинення попереднього шлюбу.
    • Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про
    • державну реєстрацію шлюбу до органу державної реєстрації актів цивільного стану, таку заяву, справжність підпису (ів) на якій засвідчено нотаріально, можуть подати їх

    представники. Повноваження представника мають ґрунтуватись на нотаріально посвідченій довіреності.

    1. Скільки необхідно чекати після подання заяви на реєстрацію шлюбу?     
    2. Шлюб реєструється після спливу одного місяця від дня подання особами заяви про державну реєстрацію шлюбу.
    3. За наявності поважних причин керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану дозволяє державну реєстрацію шлюбу до спливу цього строку.
    4. У разі вагітності нареченої, народження нею дитини, а також якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви, або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця.
    5. Де відбувається реєстрація шлюбу?   

    Шлюб реєструється у приміщенні органу державної реєстрації актів цивільного стану. За заявою наречених державна реєстрація шлюбу проводиться в урочистій обстановці.

    Також за заявою наречених державна реєстрація шлюбу може відбутися за місцем їхнього проживання, за місцем надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважних причин прибути до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

    • У цих випадках наявність поважної причини повинна бути підтверджена документально.
    • Що з собою треба мати в день реєстрації шлюбу?  
    • При державній реєстрації шлюбу подаються паспорти або паспортні документи наречених.
    • Як відбувається реєстрація шлюбу під час карантину?   

    Відділи ДРАЦС здійснюють реєстрацію шлюбів за заявами, поданими ще до впровадження карантину, а також, у визначених законом випадках (наприклад, за допомогою проєкту ''Шлюб за добу''). Також шлюб можуть зареєструвати ті, хто чекає на народження малюка чи уже мають спільних дітей.

    1. У зв'язку із наявною загрозою поширення коронавірусної хвороби наречені та працівники відділів спілкуються та отримують документи у засобах індивідуального захисту — масках та рукавичках.
    2. Також у громадян є можливість подати таку заяву онлайн через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» й обрати дату державної реєстрації шлюбу, яка призначається відповідно до вимог законодавства.
    3. Яким є перелік документів, необхідних для державної реєстрації шлюбу іноземців та осіб без громадянства?

    Іноземці та особи без громадянства для державної реєстрації шлюбу в Україні повинні пред’явити паспортний документ або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України. Особи, які раніше перебували у шлюбі, можуть зареєструвати повторний шлюб за умови пред’явлення документів, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо). Документи про підтвердження припинення попереднього шлюбу, які передбачені законодавством іноземної держави та видані компетентними органом, повинні бути відповідним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. Якщо документи іноземців та осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них обов’язково додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом.

    Хто має право звернутись з питання державної реєстрації зміни імені фізичної особи? Яким є перелік необхідних документів?Державна реєстрація зміни імені (прізвища, власного імені та по батькові) проводиться стосовно громадян України.

    Фізична особа, яка досягла шістнадцяти років, має право на власний розсуд змінити своє прізвище та (або) власне ім’я.

    Фізична особа, яка досягла чотирнадцяти років, має право змінити своє прізвище та (або) власне ім’я за згодою батьків (одного з них – у разі, коли другий з батьків помер, визнаний безвісно відсутнім, оголошений померлим, визнаний обмежено дієздатним, недієздатним, позбавлений батьківських прав щодо цієї дитини ) або за згодою піклувальника.До заяви про зміну імені додаються:а) свідоцтво про народження заявника;б) свідоцтва про шлюб (у разі коли заявник перебуває у шлюбі);в) розірвання шлюбу (у разі коли шлюб розірвано);г) свідоцтва про народження дітей (у разі, коли заявник має малолітніх або неповнолітніх дітей);д) свідоцтва про зміну імені заявника, батька чи матері, якщо воно раніше було змінено;е) фотокартка заявника;ж) квитанція про сплату державного мита.Де можливо отримати повторно свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, якщо державна реєстрація акту цивільного стану проведена в Україні?Повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, якщо оригінал вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено, здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця державної реєстрації акту цивільного стану та місця проживання заявника.

    Читайте также:  Зразки позовних заяв, типовий договорів, процесуальних документів. юридична аналітика. - позовна заява про виселення з квартири та реєстрацію місця проживання особи

    Куди потрібно звернутись для проставлення апостиля на свідоцтві про народження? Хто може звернутись для проставлення та які документи необхідно пред’явити? Яка вартість послуги та у який строк проставляється апостиль на документі?

    У Київській області уповноваженими на прийняття офіційних документів, що видаються органами юстиції та судами, а також документів, що оформлюються нотаріусами, для проставлення на них апостиля визначено усі (30) відділів державної реєстрації актів цивільного стану Для проставлення апостиля на документі із заявою може звернутись будь-яка особа.

    Для проставлення апостиля заявник пред’являє документ, що посвідчує особу, оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копія, засвідчена в установленому порядку, та документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

    Вартість послуги за проставлення апостиля залежить від кількості поданих документів та осіб, що їх подають.Так, фізична особа за один документ сплачує 51 грн., а юридична особа за таку ж кількість документів – 85 грн.Проставлення апостиля здійснюється у строк до 2-х робочих днів.

     Якщо працівнику відділу необхідно перевірити зразок підпису, відбитка печатки та/або штампа, а також здійснити перевірку документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у випадках відсутності відомостей про них у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян та/або виникнення сумніву щодо їх достовірності, строк розгляду документів, поданих для проставлення апостиля, може бути продовжено до 20 робочих днів.

    Хто і куди потрібен звернутись для державної реєстрації смерті особи?Державна реєстрація смерті особи проводиться органами державної реєстрації актів цивільного стану за останнім місцем проживання померлого, за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.Державна реєстрація смерті проводиться органами державної реєстрації актів цивільного стану за заявою родичів померлого, представників органу опіки та піклування, працівників житлово-експлуатаційних організацій, адміністрації закладу охорони здоров’я, де настала смерть, та інших осіб.

    Як відновити свідоцтво про шлюб: покрокова інструкція

    Для проведення певних важливих процесів часто потрібні цілі комплекти документів. Тому при їх втраті важливо бути готовим швидко відновити потрібні папери. При цьому варто зазначити, що у громадян періодично виникає необхідність оформити заново втрачене свідоцтво про шлюб. Цей процес не є складним, але стандартний алгоритм дій знати все ж варто.

    В яких випадках важлива така документація

    Коли виникає необхідність відновити свідоцтво про шлюб, важливо розуміти, які кроки потрібно робити. Якщо цей документ не поновити вчасно, то можна зіткнутися з певними складнощами.

    Мова йде про блокування наступних процесів, які проблематично здійснити без свідоцтва:

    • отримання кредиту в банку, іпотечного в тому числі;
    • продаж або придбання нерухомості;
    • розлучення;
    • оформлення аліментів на дітей або когось із подружжя внаслідок втрати працездатності.

    У разі втрати відновити свідоцтво про шлюб можна в Загсі. І краще звертатися в те відділення, де його видали.

    Особливості візиту в ЗАГС

    Якщо звернутися до цей орган і зробити всі необхідні кроки, то є шанс, що відновити втрачене свідоцтво про шлюб вдасться протягом одного дня.

    В цілому процедура виглядає наступним чином:

    • Подача заяви, яка має бути написано на ім’я керівництва Загсу. При цьому потрібно вказати його мета: видача дубліката свідоцтва. Складнощів на даному етапі виникнути не повинно, оскільки в будь-якому відділенні є зразки написання заяви або ж готові бланки, в які потрібно тільки внести дані.
    • Наступна дія, яке допоможе відновити свідоцтво про шлюб,це оплата держмита. Вона може змінюватися від 150 до 300 рублів, залежно від того, в якому федеральному окрузі доводиться виконувати дану процедуру. Що стосується реквізитів, то їх видають працівники Рагсу. Після сплати необхідно докласти отриманий чек до написання заяви.
    • Останнє, що потрібно надати для успішного завершення процесу – це копія паспорту із штампом про реєстрацію шлюбу.

    Коли всі зазначені вище дії виконані, заявник має всі підстави розраховувати на видачу дублікатів протягом одного дня. В крайньому випадку процес може затягнутися на три доби, але не більше.

    Відновлення свідоцтва в іншому місті

    Чинне законодавство не накладає ніяких обмежень на одержання дубліката в Рагсі за новим місцем прописки, навіть якщо втрачене свідоцтво було отримано за іншою адресою.

    У такій ситуації, щоб відновити свідоцтво про шлюб, потрібно також звернутися у орган записи актів громадянського стану і написати заяву про видачу дубліката.

    Комплект документів від попереднього варіанту не відрізняється, але при цьому у заяві слід вказати, який саме ЗАГС видав свідоцтво, яке було втрачено. Розраховувати на швидкий розгляд не варто, оскільки дана процедура передбачає обов’язкове підтвердження факту видачі свідоцтва зазначеним у заяві органом запису актів громадянського стану за іншою адресою прописки.

    Важливі нюанси

    Спочатку варто відзначити, що звернутися за копією свідоцтва має право будь-який з подружжя. Але в заяві потрібно вказувати паспортні дані як чоловіка, так і дружини.

    Якщо в паспорті немає штампу, що підтверджує реєстрацію шлюбу, це не означає, що заява про видачу дубліката не буде розглянуто.

    Ще одна обставина, на яку необхідно звернути увагу – це тривале проживання подружжя окремо один від одного. Складність даної ситуації полягає в тому, що інша сторона може відмовитися надавати свої паспортні дані. В цьому випадку доведеться скористатися послугами адвоката, який зможе за допомогою офіційних запитів отримати необхідні відомості.

    Якщо немає документів, які містять інформацію про загублений свідоцтві, та дату його видачі не вдається згадати, то досить буде вказати лише рік реєстрації шлюбу.

    Уваги заслуговує і наступна інформація: той факт, що в Рагсі, де була проведена реєстрація, не можуть знайти необхідні дані, не є підставою для відмови у видачі дубліката. Працівники органу запису цивільного стану повинні продовжити пошуки по архівах виконкомів, надсилаючи відповідні запити.

    Як відновити свідоцтво про шлюб після розлучення

    Порядок видачі дубліката свідоцтва після того, як подружжя були розведені, нічим не відрізняється від описаного вище. Це означає, що доведеться написати заяву, сплатити державне мито та надати паспорт, в якому є штамп, що підтверджує факт розлучення.

    Ситуацію може дещо ускладнити той факт, що розлучення проводився через суд. У цьому випадку для відновлення свідоцтва про розірвання шлюбу потрібно надати рішення суду. В іншому випадку отримати дублікат не вдасться.

    При цьому важливо розуміти, що саме по собі судове рішення не є досить вагомим документом для офіційного підтвердження розірвання шлюбу. Свідоцтво доведеться робити в будь-якому випадку.

    Як відновити свідоцтво про шлюб батьків

    Періодично виникають ситуації, коли для певних процесів необхідно свідчення батьків, але, оскільки вони мертві (або один з подружжя), відновлювати документи доводиться без їх участі.

    Таке положення вже передбачено законом і існує чіткий алгоритм дій. Насамперед потрібно зазначити, що звернутися з приводу видачі дубліката мають право прямі або спадкоємці, або другий чоловік.

    В іншому ж процес запиту та отримання дубліката має на увазі той порядок дій, який вже був описаний.

    Відмінність полягає лише в тому, що до стандартного списку документів потрібно додати документ, який дає право спадкоємця звертатися за видачею дублікатів свідоцтва про шлюб його батьків.

    Для цього до заяви доведеться докласти копію свідоцтва про народження, в якому присутні дані батька і матері.

    Що стосується строків видачі, то вони в даному разі стандартні – один день з моменту подачі заяви.

    Дії на території сусідньої держави

    Нерідкі випадки, коли жителі країн, що межують з Росією, переїжджають в будь-який регіон РФ. В цьому випадку доведеться звертатися в ЗАГС за місцем реєстрації, щоб відновити свідоцтво про шлюб. Україна є одним із тих регіонів, який є батьківщиною значної частини населення Росії.

    Порядок дій на території цієї країни у разі втрати або зіпсуття свідоцтва виглядає наступним чином:

    • написати заяву про видачу дубліката;
    • надати документи, які здатні підтвердити право на одержання свідоцтва (паспорт, ІПН, свідоцтво про народження);
    • додати до заяви квитанцію, яка свідчить про оплату держмита.

    В деяких випадках, можливо, доведеться доплатити за те, що будуть витягнуті дані з державного реєстру актів цивільного стану.

    Як можна помітити, відновити свідоцтво про шлюб в іншій країні можна ціною помірних зусиль і користуючись фактично тим же алгоритмом, що і в Росії. Але куди б не довелося їхати за потрібною документацією, завжди необхідно консультуватися з представниками реєструючих органів і не забувати попередньо читати тематичні форуми, на яких озвучується чимало потрібних нюансів.

    Висновок

    Неважко зробити висновок про те, що держава зробила максимально доступною процедуру відновлення свідоцтва про реєстрацію шлюбу. Якщо спочатку надати всі потрібні документи і в цілому оперативно відреагувати, то можна в самі короткі терміни отримати дублікат.

    Ссылка на основную публикацию