Як отримати ідентифікаційний код

Реферати › Освіта ›

Ідентифікаційний код платника податків – це унікальній номер (ІПН), який засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі . Цей номер потрібен для виконання великого списку операцій зв’язаних з виплатою аналогів, серед яких:

  • відкриття банківських рахунків;
  • оформлення закордонного паспорта, ліцензій, дозволів, субсидій та ін.;
  • заповнення документів при перетину кордону України;
  • реєстрацію майна, автомобілів або ін. активів на фізичну особу.

Із неповного списку зрозуміло, що обійтись без цього документа неможливо. Так де ж його взяти? Насамперед ІПН видають людям, які досягли 16 років, але можна отримати і через батьків за наявністю всіх необхідних документів.

Така необхідність виникає наприклад при купівлі нового житла (код можуть отримати навіть десятирічні діти). Видача відбувається в будь-якій державній податковій інспекції, за місцем проживання, місцем отримання доходів.

Зміст статті

  • Де відновлюють ІПН код?
  • Вартість нового дубліката ІПН

Де відновлюють ІПН код?

Бувають випадки, коли потрібно заново отримати загублений документ, або відновити пошкоджений. В такому випадку за новим ІПН потрібно звернутись до районного відділення податкової адміністрації, та залишити заповнену заявку з проханням видати дублікат ідентифікаційного коду.

Бланк встановленого зразка нададуть в податковій, де раніше був отриманий оригінал довідки. В ситуації, коли місце проживання не співпадає з місцем прописки, потрібно звернутись за допомогою в будь-яку будівлю податкової державної адміністрації. Готовий дублікат видається на руки зверненої особи в день заповнення заяви.

Новий ідентифікаційний код буде позначений спеціальною позначкою «ДУБЛІКАТ»

Вартість нового дубліката ІПН

Виплачувати штраф за втрату оригінального документа не потрібно, а ціна за новий дублікат не передбачається. Тобто, ви абсолютно безкоштовно можете отримати новий номер ІПН в день звернення в будь-якому відділенні української держ. податкової адміністрації, я деяких випадках операція по виготовленню довідки може досягати 10 робочих днів.

Ідентифікаційний номер: як отримати дублікат, поміняти Посилання на основну публікацію Як отримати ідентифікаційний код Як отримати ідентифікаційний код

ID паспорт України: як оформити в найкоротші терміни

ID-карта — це паспорт громадянина України нового зразка. Отримати такий паспорт може кожен, хто досяг 14-річного віку.

Правила отримання та терміни даного документа встановлено законом України. Але існує ряд нюансів, які дозволяють отримати паспорт нового зразка в найкоротші терміни.

Перелік документів і порядок отримання у кожної людини може бути різним. Однак існує загальний пакет документів, необхідний для кожного громадянина. Як отримати ідентифікаційний код

  • Для отримання паспорта по досягненню 14-річного віку необхідно надати:
  • — Паспорт батьків дитини (внутрішній).
  • — Свідоцтво про народження дитини.
  • — Ідентифікаційний код дитини, якщо він є.
  • — Довідка з місця проживання про реєстрацію дитини.
  • Крім того, якщо один з батьків дитини не є громадянином України, то необхідно надати ще й
  • — Довідку про підтвердження громадянства дитини.
  • — Довідка переселенця, батьки і дитина є переселенцями.

— Довідки про НЕ прописку дитини за адресами прописки батьків і акт фактичного проживання дитини. Це в тому випадку, якщо дитина не був прописаний.

  1. Якщо отримати ID-карту необхідно повнолітньому громадянину вперше або є необхідність заміни даного документа, то слід надати:
  2. — Оригінал паспорта зі штампом про прописку або виписку, або ID картка з Формою 13 про прописку.
  3. — Документ, що підтверджує обставини, у зв'язку з чим проводиться обмін паспорта (при зміні імені, прізвища або по батькові).
  4. — Оригінал ідентифікаційного коду (якщо є), або довідку про відмову його отримання.
  5. — Оригінал документа про сімейний стан (якщо є).
  6. Вся процедура оформлення пакету документів займає не більше 15 хвилин.
  7. Для цього необхідно пройти процедуру оцифровки фото особи, відбитків пальців, підпису, сканування документів, квитанція про оплату мита.

А ось чекати доведеться трохи довше. Так, наприклад, в звичайному режимі потрібно буде почекати до 14 днів, а якщо ви захочете прискорити цей процес, то є можливість отримати паспорт і протягом одного робочого тижня.

  • Природно, що і ціна буде суттєво відрізнятися.
  • Сьогодні є можливість отримання паспорта нового зразка в будь-якому Сервісному Центрі по всій території України.
  • Однак існують і ряд інших організацій, які без особливих труднощів і перешкод допоможуть вам оформити ID-карту в найкоротші терміни, без зайвої паперової тяганини.

Туристичне агентство «Паспортно Візовий Партнер» надає широкий асортимент послуг з оформлення документів, віз, путівок і паспортів. Ми пропонуємо вам альтернативу довгого очікування в коридорах влади, нескінченну біганину і збір необхідних документів.

Наше агентство може обійти всі ці незручні моменти і заощадити вам ваш час і нерви.

Ми в найкоротший термін оформимо весь необхідний пакет документів і зведемо до мінімуму період отримання документа.

Ідентифікаційний податковий номер: як отримати?, юридическая помощь в Киеве и Львове

Як отримати ідентифікаційний кодОсновним важелем формування частини бюджету держави є податки, які стягуються з юридичних та фізичних осіб на підставі чинного національного законодавства. Відповідно, кожна фізична особа (людина) є платником податків. У зв’язку з цим щодо платників податків ведеться певний облік, відповідно до  якого видається належний документ, яким фізичній особі присвоюється персональний номер платника податків. Існує багато назв такого номеру (нова назва – реєстраційний номер облікової картки платника податків, а також можна зустріти: ідентифікаційний податковий номер, ідентифікаційний код). Найбільш поширеною та загальновживаною є назва цього номера – ідентифікаційний номер.
Ідентифікаційний податковий номер (ІПН) – є індивідуальним для кожної людини та складається з десяти цифр. Він є необхідним для кожної людини, а саме для вчинення певних дій в подальшому майбутньому, про що йдеться нижче.
Для чого потрібен цей ідентифікаційний податковий номер?
Мабуть кожен стикався із ситуацією, у якій вимагалося вказати ідентифікаційний податковий номер. Чи то заповнення певних офіційних документів, чи то оформлення нотаріальної довіреності в нотаріуса вашого округу, або ж при оформленні різноманітних договорів чи при офіційному працевлаштуванні, чи банальне проведення платежу в касі обслуговуючого банку. Особливо цей номер має важливе значення для отримання прибутку на території України, оскільки вітчизняним законодавством встановлено, що будь-який дохід, який отримує фізична особа на території України – має бути оподаткований.

Що таке реєстр фізичних осіб платників податків?

Усі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру. Такий облік фізичних осіб – платників податків ведеться у Державному реєстрі за реєстраційними номерами облікової картки платника податків, що, власне, видається фізичній особі «картка платника податків» з присвоєним індивідуальним номером.

Хто може отримати ідентифікаційний податковий номер?

  • Громадянин України;
  • Іноземець;
  • Особа без громадянства.

Необхідні документи для реєстрації ідентифікаційного податкового номеру

  1. Для реєстрації ІПН громадянину України необхідно подати:
  • Заяву (Облікова картка – платника податків) встановленого Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків зразка (Додаток 2);

* Заяву слід заповнювати заздалегідь. Про інформацію, яка міститься в такій Заяві йдеться нижче.

  • Паспорт громадянина України та копії сторінок цього паспорта.

* Можна пред’являти закордонний паспорт з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном).

  1. Для реєстрації ІПН іноземців та осіб без громадянства необхідно подати:
  • Заяву (Облікова картка – платника податків) встановленого Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків зразка (Додаток 2);

* Незважаючи на те, що Заява подається іноземцем, вона має бути заповнена українською мовою, згідно встановлених законодавством вимог.

  • Паспорт іноземця, перекладений українською мовою та посвідчений перекладацьким центром або підписом перекладача та копія цього перекладу паспорта;

* В іншому випадку можна пред’явити: 1) посвідку на постійне проживання; 2) посвідку на тимчасове проживання; 3) посвідчення біженця; 4) посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
З чого складається Заява (Облікова картка – платника податків)?
До Облікової картки вноситься така інформація:

  • прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
  • дата народження;
  • місце народження (країна, область, район, населений пункт);
  • місце проживання / місцеперебування;
  • громадянство;
  • для іноземців – податковий номер у країні громадянства (за наявності);
  • реквізити документа, що посвідчує особу, тобто паспорта (назва документа, серія та/або номер, дата видачі та уповноважений суб’єкт, що видав документ).
Читайте также:  Сторінка - дякую

* Заява (Облікова картка – платника податків) може бути подана представником за наявності у нього нотаріальної довіреності, про що вказується у цій Заяві.
Наразі не існує встановленого віку, з якого потрібно присвоїти особі ІПН.

Національним законодавством вказується, що фізична особа незалежно від віку (як громадянин України, так і іноземець/особа без громадянства), яка НЕ включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через  представника подати до відповідного контролюючого органу Заяву (облікову картку фізичної особи – платника податків), встановленої форми. Тобто тут йде мова про те, що наявність ідентифікаційного коду особі, яка хоче в подальшому проживати на території України – є обов’язком такої особи.
Виготовлення ІПН є безоплатним як для громадянина України, так і для іноземця чи особи без громадянства (не враховуючи витрати на переклади паспортів іноземців).
     Термін виготовлення становить:

  • для громадянина України – 3-и дні;
  • для іноземця/особи без громадянства – від 3-ох до 5-ти днів.

Цікавим є той факт, що у десятизначному податковому номері кожна цифра має своє специфічне значення та алгоритм дій стосовно їхнього вирахування є досить складним.

 
Отже, вказана процедура не займе у вас багато часу та зусиль, а також не потрібно витрачати час для збору документів, оскільки їх перелік скоротився до мінімального.

Проте, якщо у вас виникнуть певні питання, то ви можете звернутися до нас за консультацією або по допомогу у виготовленні ідентифікаційного податкового номеру.

Паспорт та ідентифікаційний код з 14 років: як отримати та що це змінює в житті підлітка

  • У 14 років діти отримують статус неповнолітніх, а отже, і нові права та можливості.
  • Відкривати банківські рахунки, виконувати роботу в період канікул, самостійно пересуватись країною.
  • Це все стає можливим з моменту отримання паспорта.

Дотепер процес оформлення паспорта та номера картки платників податків (ідентифікаційного коду) залишався архаїчним.

Підліткам та їхнім батькам потрібно було проходити бюрократичний квест і абсурдно витрачати час.

Двічі збирати документи – спочатку отримувати папірець з номером платника податків від Державної податкової служби, а потім з ним йти до Державної міграційної служби за оформленням паспорта.

Сьогодні ми запустили послугу ID-14 – одночасне оформлення першого паспорта та номера платника податків. Без зайвих черг та волокіти з папірцями. Щоб бігали дані, а не люди.

Тож усі персональні дані будуть міститися на ID-картці. А отримувати папірець з номером платника податків не потрібно.

Як фільм «Мої думки тихі» допоможе порозумітися з підлітком? Поради психоаналітика та досвід відомих мам

Також, щоб ви менше гуглили та плутались у хаосі різних порад та інструкцій, ми опублікували життєву подію на порталі «Дія», де детально розповідається про найважливіші права та можливості підлітків з 14 років.

Розповім про це трохи більше.

Як отримати паспорт та номер платника податків вперше

  1. Достатньо лише звернутися до підрозділу Державної міграційної служби, Центру надання адміністративних послуг чи «Паспортного сервісу» та висловити бажання отримати ID-картку з номером платника податків.
  2. Під час карантину можна звернутися до будь-якого з них незалежно від місця проживання.

  3. Оформити перший паспорт варто протягом місяця від моменту 14-річного дня народження.
  4. Для отримання послуги треба мати з собою лише свідоцтво про народження, довідку про реєстрацію місця проживання (за наявності) та документи, що посвідчують особу хоча б одного з батьків.

Як отримати ідентифікаційний код
 Як отримати паспорт та номер платника податків вперше

Перший паспорт у формі картки видається на 4 роки, а номер платника податків, звісно, залишається на все життя.

До речі, з 14 років також можна використовувати і цифровий паспорт в мобільному застосунку «Дія».

Авторизуватись у «Дії» можуть лише власники банківських рахунків через BankID. Тому спочатку відкрийте рахунок у банку і сміливо завантажуйте цифрові документи в «Дії».

Які права набувають підлітки з 14 років

  • З 14 років підлітки можуть самостійно розпоряджатися своєю стипендією, заробітком та іншими коштами.
  • Дозволено витрачати ці гроші на побутові потреби чи вкладати в банк.
  • Також можливо брати участь у розпорядженні аліментами – витрачати гроші на харчування, одяг, лікування, гігієну, навчання, хобі, а також самостійно приймати спадщину.
  • Крім того, неповнолітні вже можуть самостійно здійснювати права на результати своєї творчої чи інтелектуальної діяльності.

Це означає, що якщо підліток створив певний твір чи наукову роботу, він самостійно може дозволяти чи забороняти його розповсюдження. Наприклад, через авторські та ліцензійні договори.

Чи можна користуватися е-підписом

Підлітки неймовірно швидко підхоплюють та опановують нові технології та цифрові інструменти. Тож електронний підпис не буде чимось складним для них.

Можливість укладати правочини в електронній формі також доступна з 14 років.

Для отримання е-підпису потрібно звернутися до одного з надавачів електронних довірчих послуг, мати згоду батьків (у письмовій формі), заповнити заяву та укласти договір.

Як правило, е-підпис надається на 1-2 роки. А вже з 18 років його можна записати на ID-картку.

Для зручності рекомендуємо підписувати документи на порталі «Дія». Без реєстрації та додаткової авторизації.

Подорожі та пересування

З 14 років вже можливо їздити на велосипеді по дорозі та навчатися керувати мотоциклом чи мопедом.

Легковий автомобіль потребує більших зусиль та здібностей, тому вчитися керувати ним можна лише з 16-ти, а отримати водійські права – з 18-ти.

Неповнолітні мають змогу пересуватися Україною самостійно – автобусом, літаком чи потягом. А от виїзд за кордон можливий лише разом з батьками чи в разі отримання їхньої нотаріальної згоди, якщо це поїздка з іншими родичами, вчителями чи іншою особою, якій батьки довіряють.

Для поїздки в іншу країну з одним із батьків також має бути нотаріальна згода іншого, в якій обов’язково має бути маршрут подорожі та термін перебування.

Згода іншого з батьків не потрібна, якщо він/вона є іноземцем чи особою без громадянства. А також, якщо підтверджено заборгованість по сплаті аліментів більше 4 місяців.

Працевлаштування

Неповнолітнім дозволено працювати. Але лише якщо це легка фізична чи інтелектуальна робота в період канікул.

Наприклад, це може стосуватися волонтерства чи стажування. Для такої роботи достатньо мати письмовий дозвіл одного з батьків.

Важливо пам’ятати, що для роботи з 14 років існують свої правила: кількість робочих годин на тиждень не може бути більше 24, і неповнолітні мають перевагу у виборі часу відпустки.

  1. Хоч з першого погляду і здається, що 14-річні – ще зовсім діти, але насправді вони розуміють багато речей і вже можуть вирішувати безліч питань самостійно.
  2. Для нас в Мінцифрі важливо, щоб перше самостійне звернення до держорганів побудувало асоціацію у підлітків, що державний сервіс може бути зручним, непомітним та людяним.
  3. А їхні батьки відчували зміни від зменшення бюрократичного навантаження.
  4. Тому ми сподіваємося, що послуга ID-14 (одночасне оформлення першого паспорта та номера платника податків) разом з новими можливостями принесе і приємне полегшення для сімей.
  5. Адже проводити час з дітьми набагато приємніше у парку чи вдома за настільними іграми, ніж у чергах.
  6. Людмила Рабчинська, заступниця Міністра цифрової трансформації, спеціально для УП.Життя
  7. Титульна світлина piotr_marcinski/Depositphotos
  8. Вас також може зацікавити:
  • Недитячі ігри навколо законопроекту про лікування підлітків
  • Підліток позбавив батьківських прав маму і тата, й буде отримувати аліменти
  • Приблизно 77% українських підлітків недостатньо фізично активні – ВООЗ
  • Як курять, п'ють та «залипають» у соцмережі українські підлітки: дослідження
  • Третину українських підлітків цькували в інтернеті – опитування

Номер налогоплательщика (идентификационный номер)

  • 1) Идентификационный налоговый номер (ИНН) – уникальный идентификатор физлиц — плательщиков налогов в Украине.
  • 2) ИНН нужен при: официальном трудоустройстве, покупке недвижимости, регистрации бизнеса и другой деятельности, связанной с уплатой налогов, сборов и официальных платежей.
  • 3) Оформить ИНН может любое лицо, независимо от возраста и гражданства.
  • 4) Оформить ИНН для иностранца — можно в срок от 3 до 5 дней, обратившись в Государственную налоговую службу Украины.
Читайте также:  Поновлення батьківських прав

Наша компания оформит ИНН без вашего присутствия и в кратчайшие сроки.

Обращайтесь, консультация бесплатно!

  • Консультация
  • Подготовка пакета документов
  • Подача пакета документов в ГНС
  • Получение ИНН
  • Перевод паспорта иностранца на украинский язык, заверенный нотариально
  • 300 грн (зависит от языка)
  • Оформление доверенности на сотрудников нашей компании

Карточка физического лица-плательщика налогов — это элемент Государственного реестра физических лиц — плательщиков налогов, который является индивидуальным кодом и предоставляется физическим лицам — плательщикам налогов, а также плательщикам других обязательных платежей. Получить его может любое лицо независимо от возраста и гражданства.

Индивидуальный код, указанный в карточке, содержит 10 цифр, имеющих особый смысл:

  • первые 5 цифр идентификационного кода скрывают дату рождения (число дней до дня рождения, начиная от 1 января 1900)
  • 9 цифра скрывает пол. Для женщин цифра парная, для мужчин – нечетная
  • 10 цифра — это контрольное число.

Государственный реестр физических лиц — плательщиков налогов и других обязательных платежей – это автоматизированный банк данных, созданный для обеспечения единого государственного учета физических лиц, обязанных платить налоги, сборы, другие обязательные платежи в бюджет и взносы в государственные целевые фонды.

Для чего необходимо получить карточку физического лица — налогоплательщика?

В Украине для учета и регистрации физических лиц, обязанных платить налоги, сборы, другие обязательные платежи в бюджет и взносы в государственные целевые фонды, используется карточка физического лица — налогоплательщика (ранее называлась идентификационный налоговый номер).

Согласно действующему законодательству Украины иностранные граждане обязаны получить карточку физического лица — плательщика налогов в случае, если они:

Где иностранец может оформить карточку физического лица — налогоплательщика?

Иностранные граждане регистрируются и получают идентификационный номер по месту жительства или пребывания в управлениях Государственной налоговой службы Украины областей, города Киева.

Сколько времени занимает оформление карточки физического лица — налогоплательщика?

Карточка физического лица — плательщика налогов для иностранца оформляется налоговой службой в срок от 3 до 5 дней, в зависимости от страны гражданства иностранца.

  1. Подготовка 1 р.д.
    • консультации
    • перевод паспорта на украинский язык
    • оформление доверенности на наших сотрудников
    • оформление заявления
    • формирование пакета документов
  2. Подача документов 1 р.д.
    • подача документов в налоговый орган
  3. Получение идентификационного номера от 5 р.д.
    • получение карточки физического лица — налогоплательщика (идентификационного номера)

1. Заявление на получение ИНН 2. Паспорт 3. Перевод паспорта на украинский язык Оригинал, заверенный нотариусом или бюро переводов

только для иностранных граждан + копия страницы с отметкой о последнем пересечение границы

4. Вид на временное или постоянное проживание в Украине

  • только для иностранных граждан
  • при наличии

5. Доверенность на наших сотрудников Оригинал, заверенный нотариусом

апостилирована или легализована и переведена на украинский язык — в случае, если доверенность оформлена за рубежом

Для оформления карты физического лица-налогоплательщика несовершеннолетнему лицу подаются следующие документы: 1. Свидетельство о рождении ребенка 2. Перевод свидетельства о рождении ребенка на украинский язык Оригинал, заверенный нотариусом или бюро переводов

только для иностранных граждан

3. Паспорт одного из родителей 4. Перевод паспорта на украинский язык Оригинал, заверенный нотариусом или бюро переводов

только для иностранных граждан

5. Вид на временное или постоянное проживание в Украине одного из родителей

  • только для иностранных граждан
  • при наличии

6. Доверенность на наших сотрудников Оригинал, заверенный нотариусом Возможно ли отказаться от идентификационного номера?

Да, в таком случае платежи будут осуществляться по серии и номеру паспорта, о чем в нем делается соответствующая отметка. Такая процедура возможна только для граждан Украины, иностранцы же не могут отказаться от идентификационного номера, для осуществления финансовых операций им необходимо получить карточку налогоплательщика в любом случае.

Возможно ли восстановить карточку налогоплательщика, в случае его потери?

Да, для этого нужно заполнить заявление и предоставить копию паспортного документа (перевод паспорта и копия страницы с отметкой о последнем пересечении границы или вид на временное/постоянное проживание — для иностранцев). Если сохранилась копия утраченной карточки налогоплательщика, то желательно добавить ее в пакет документов.

Если у меня есть вид на жительство в Украине, нужен ли мне перевод паспорта для получения ИНН? Нет, в таком случае ИНН оформляться на основании вида на временное/постоянное проживание.

Отримання ідентифікаційного коду для іноземних громадян

Отримання ідентифікаційного номеру На основі 200 відгуків в Google Даніель Холмс, Громадянин США Ґрунтуючись на позитивному досвіді співпраці з Володимиром Гурловим і його командою, ми можемо рекомендувати їх як  надійного юридичного радника з питань українського законодавства… Довіреність на наших юристів

Іноземцю може знадобитися отримати ідентифікаційний код (ІПН) в Україні/Києві в таких випадках:

  • При реєстрації юридичної особи в Україні;
  • Якщо іноземець хоче стати одним з акціонерів або засновників юридичної особи в Україні;
  • У процесі влаштування на роботу в Україні та оформлення дозволу на працю;
  • Якщо іноземець хоче придбати в Україні нерухомість;
  • Якщо іноземець хоче вчитися в Україні;
  • У процесі отримання посвідки на проживання в Україні;
  • При оформленні українського громадянства;
  • Якщо з якоїсь причини потрібно відкрити банківський рахунок в Україні.

Строки та вартість отримання ідентифікаційного коду для іноземця в Україні

Базова вартість послуг компанії становить 5000 гривень. При отриманні ІПН за один день – від 15000 грн. 

Зверніть увагу, що отримання ідентифікаційного коду включається в пакети послуг і зазвичай вже входить у вартість послуги.

Отримання ідентифікаційного коду за 1 робочий день передбачає його отримання на наступний робочий день з моменту оплати послуги. Можливість отримання іденкода за 1 день узгоджується в кожному конкретному випадку. При цьому наявність нотаріально завіреної копії паспорта та довіреності на представника в Україні на момент відліку строків є обов'язковою.

Вартість послуг не включає витрат на пересилання документів, нотаріальних витрат, пов'язаних з оформленням довіреності та перекладом паспортного документа.

Строк отримання ідентифікаційного коду для іноземця при базовій вартості послуг складе до 3-4 робочих днів.

Документи на отримання податкового коду іноземним громадянином в Україні

Перелік документів для оформлення ІПН в Україні:

  • Ксерокопія паспортного документа;
  • Переклад паспорта на українську, завірений нотаріусом;
  • Довіреність на нашого юриста, оформлена відповідно до вимог закону.

Якщо іноземець знаходиться не в Україні, робота починається з отримання від нього по електронній пошті копії паспорта. На підставі паспорта ми готуємо довіреність, яку Клієнт повинен підписати та завірити нотаріально в країні перебування, а в подальшому – апостилювати та передати в Україну.

Якщо іноземець перебуває в Україні, нам буде потрібно копія з нотаріально завіреним перекладом його паспорта з відміткою про в'їзд в Україну. При роботі з Клієнтом підготовку перекладу та його нотаріальне завірення ми беремо на себе.

З інформації ми також запрошуємо місце народження іноземного громадянина та адресу його проживання в Україні.

Ідентифікаційний податковий код в Україні видається податковою службою в Україні, точніше, її місцевими підрозділами.

Зв'яжіться з нами через пошту [email protected], за номером телефону +38 044 499 47 99 чи через форму:

Відновлення ІПН для громадянки Словацької Республіки в Україні Отримання ІПН для громадянина Канади в Україні

Після досягнення остаточних домовленостей щодо строків надання послуг та їх вартості Клієнт підписує з компанією договір і оплачує послуги. Після цього Клієнт надає документи, зазначені в розділі «Необхідні документи» (при цьому підписується акт прийому-передачі).

Співробітники компанії здійснюють всі необхідні дії для отримання іноземцями ІПН і передають в зазначений строк оригінал документа, що підтверджує присвоєння ІПН в Україні (разом з підписанням акту прийому-передачі).

Порядок надання послуг з отримання ідентифікаційного номера іноземного громадянина/іноземця в Україні може бути змінений за взаємною домовленістю.

Які документи потрібні для отримання ІПН в Україні дітям?

Якщо ІПН в Україні оформляється дитині, наприклад, для подальшого отримання ВНЖ в Україні, то заява про видачу ІПН подається одним із батьків дитини. Також до заяви додається копія паспорта одного з батьків та копія свідоцтва про народження дитини. Обидва документи повинні бути перекладені українською, а переклад – завірений нотаріально.

Читайте также:  Зміни до конституції україни в частині правосуддя - судова реформа.

Чи є державний збір за видачу ІПН в Україні?

Ні, державного збору за видачу ІПН в Україні не передбачено.

Наша фірма працює за принципом суворого дотримання власних стандартів якості надання послуг. Серед іншого, це:

  • Надійність. Якщо ми беремося за завдання – воно буде вирішене. Досягнуті домовленості чітко виконуються.
  • Зручність комунікації. Ми завжди на зв'язку. Наш Клієнт-менеджер надаватиме Вам звіти протягом всього часу співпраці. Для нас не існує мовного бар'єру, наші англомовні юристи готові допомогти Вам і роз'яснити проблемні моменти.
  • Орієнтованість на ціль, а не на завдання. Ми завжди детально розбираємо кожну ситуацію в цілому, адже розуміємо, що відсутність профільної юридичної освіти не дає можливості нашим Клієнтам побачити картину в цілому. Ми завжди тримаємо в думці Вашу кінцеву мету та можемо вчасно підказати пріоритетність завдань і порядок їх виконання.

Ви – наш партнер, і ми подбаємо про Вас навіть після припинення співпраці та успішного завершення справи.

Якщо Вам потрібна допомога в отриманні ІПН-коду в Україні – звертайтеся до нас!

Ідентифікаційний код іноземця для реєстрації підприємства в Україні

Нині в Україні з метою обліку та реєстрації фізичних осіб, які зобов’язані сплачувати податки, збори або будь-які інші обов’язкові платежі до бюджету чи внески до державних цільових фондів, використовуються картка фізичної особи-платника податків.

Варто зазначити, що вона раніше іменувалася індивідуальним податковим номером (ІПН), тому сьогодні українці активно вживають обидві назви. Поняття ІПН використовується лише для платників ПДВ.

До 2012 року податковий номер, який присвоювався кожній особі мав назву “індивідуальний ідентифікаційний номер”, а з 2013 р. називається “Реєстраційний номер облікової картки платника податків”. Подібний документ знадобиться не лише громадянину нашої держави.

Згідно з чинним законодавством України іноземці в тому числі зобов’язані його отримувати. В якому ж випадку ІПН стане їм у пригоді? Про це і поговоримо далі.

Отримання ідентифікаційного коду іноземцем: для чого це потрібно?

Ідентифікаційний код (номер) іноземцю буде потрібен зокрема – для заснування бізнесу в Україні, для відкриття банківського рахунка, для здійснення інвестицій, посвідчення установчих документів за його участю, для надання довіреності або для укладення будь-якого цивільно-правового договору, що посвідчується нотаріально, для отримання дозволу на працевлаштування в Україні тощо.

Ми допомагаємо отримати документ (картку платника податків) з ідентифікаційним номером, сприяємо отриманню коду державного реєстру фізичних осіб (ДРФО). Всі регіони України.

Ідентифікаційний код платника податків для іноземця або ідентифікаційний податковий номер для іноземця (у законодавстві зустрічаються різні формулювання одного і того самого поняття), – використовується:

  • для внесення інформації про іноземного громадянина в Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • при відкриті для іноземного громадянина банківських рахунків, в тому числі рахунків нерезидентів – інвесторів, або рахунків у цінних паперах тощо;
  • при заснуванні в Україні за участю іноземного громадянина юридичних осіб;
  • при посвідченні установчих документів за участю іноземного громадянина;
  • при посвідченні нотаріально договорів, довіреностей, інших правочинів за участю іноземного громадянина на території України;
  • при нарахуванні та виплаті будь-якого доходу іноземному громадянину отриманого з України.

Отримуємо ідентифікаційний код, номер платника податків для іноземця, без присутності іноземця в податковій інспекції.

Ідентифікаційний код (ІПН) для іноземця: необхідні документи та порядок оформлення

Необхідні документи та інформація:

  • сканована копія сторінок з оригіналу дійсного паспорта іноземного громадянина з чіткими зображеннями фото, з даними про місце і дату народження, з відміткою про в’їзд в Україну ;
  • податковий номер в країні громадянства іноземного громадянина (за наявності);
  • повна адреса місця проживання і місця народження іноземного громадянина;
  • точна транскрипція прізвища та імені іноземця українською мовою (для усунення конфлікту з раніше перекладеними документами з іменем та прізвищем). Якщо в Україні вже оформлялися якісь документи на іноземця – необхідний скан перекладу українською імені і прізвища в цих документах.

Для оформлення податкового номера неповнолітньому іноземцю, слід надати наступні документи:

  • копію свідоцтва про народження;
  • оригінал його перекладу на українську мову, засвідчений нотаріусом;
  • копію паспорта одного з батьків;
  • оригінал його перекладу на українську мову, засвідчений нотаріусом;
  • посвідку на тимчасове або постійне проживання в Україні (в разі наявності);
  • оригінал довіреності, завірений нотаріусом, на ім’я представника, який буде представляти інтереси іноземця в податкових органах.

Процедура:

  • робимо офіційний переклад паспорта;
  • готуємо заяву в податкову інспекцію;
  • оформляємо інші необхідні документи;
  • представляємо інтереси в ДПІ;
  • отримуємо картку платника податків .

Картка платника податків видається відповідно до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 р.

№ 822»

Отримання ІПН іноземним громадянином: скільки часу займає подібна процедура і яка її вартість?

Перш ніж обговорити терміни отримання ідентифікаційного коду іноземцями, варто зауважити, що його оформлення – не така вже проста процедура, як може здатися на перший погляд. В ході її можуть виникнути різноманітні ускладнення. Найчастіше вони пов’язані з перекладом і адаптацією документів іноземних громадян.

До того ж, сам процес отримання ІПН може розтягнутися в часі, а особливо для людей без спеціальних знань і навичок у цій галузі. Саме тому, в даному випадку звернутися за професійною юридичною допомогою до адвокатського бюро «Яновський і партнери» холдингу професійних послуг «Західна Консалтингова Група» – єдине правильне рішення.

Скориставшись нашими послугами, іноземець отримає ІПН за п’ять-сім робочих днів після подачі всіх необхідних документів до податкової  служби. Саме стільки часу знадобиться працівникам на виготовлення податкового номера іноземного громадянина.

Що стосується цін на наші послуги у Львові або в інших регіонах нашої країни та підсумкових термінів оформлення картки платника податків, то варто зазначити наступне:

  • Строк виконання – 14 робочих днів.

Бажаєте отримати ідентифікаційний код в найкоротші терміни? Наші фахівці – справжні знавці своєї справи – неодмінно допоможуть вам в цьому.

Отримання ідентифікаційного коду іноземцем: актуальні питання та відповіді на них

Найчастіше іноземців хвилюють наступні запитання, пов’язані з отриманням ІПН:

  • для чого іноземному громадянину потрібен податковий номер? Відповідь проста. Без нього він не зможе здійснювати жодних юридичних дій;
  • чи зможе іноземець отримати ідентифікаційний код без особистої присутності в органах ДПС? Так, звичайно. Але для того, щоб подати документи на виготовлення картки платника податків, а потім її отримати без присутності іноземного громадянина, у його представника має бути нотаріальна довіреність на вчинення даного правочину. Однак якщо цей документ був виданий за межами нашої держави, він потребує легалізації та апостилізації;
  • якщо іноземець вже оформив посвідку на проживання в Україні, чи потрібний йому переклад паспорта для отримання ІПН? Зовсім ні. Адже в цьому випадку податковий номер оформляється на основі посвідки на тимчасове/постійне проживання;
  • чи є можливість відновити ІПН, якщо той буде втрачено? Так, це можливо. Але для цього іноземному громадянину доведеться заповнити заяву та надати засвідчений нотаріусом переклад паспортного документа, а також копію тієї його сторінки, на якій міститься відмітка про останній перетин кордону, або ж посвідку на постійне/тимчасове проживання в Україні. В цей пакет документів бажано також додати і копію податкового номера. Звичайно, якщо вона збереглася;
  • чи є в іноземця змога відмовитися від отримання ідентифікаційного коду? Ні, це неможливо. Адже для здійснення фінансових операцій їм в будь-якому випадку знадобиться картка платника податків. У разі відмови іноземного громадянина, який провадить в нашій державі підприємницьку діяльність, від оформлення ІПН, на нього будуть накладені штрафні санкції з подальшою конфіскацією не лише виготовленої продукції, але й коштів, отриманих в результаті вчинення даного адміністративного порушення.

З повагою, Ваша «Західна консалтингова група»

(45.00 — 5)

Ссылка на основную публикацию