Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році

На ринку праці відбуваються глобальні зміни. На них впливає демографічна ситуація, впровадження IT-технологій, перехід на віддалену форму роботи. Це в свою чергу відбивається на світі професій.

Слід визнати, що деякі спеціальності стають не потрібними, а інші стрімко виходять на перший план, і користуються величезним попитом. Визначимо топ затребуваних професій 2022 року в Україні і світі для жінок і чоловіків.

Тенденції професій в Україні і світі

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році

Автоматизація, цифрові платформи, впровадження штучного інтелекту мають прямий вплив на світ професій. Крім того, всесвітня пандемія внесла корективи і впливає на довгострокові тенденції на ринку праці. Частково зміни лякають, але люди розуміють, що до них необхідно пристосовуватися, щоб приймати обґрунтовані рішення щодо кар’єри.

З огляду на ситуацію, чоловіки і жінки виявляють гнучкість, шукають більш підходящі і комфортні умови праці, які не зациклюються на одному робочому місці. Це грає на руку роботодавцям і дає можливість залучати та утримувати кращих фахівців.

З іншого боку, всі визнають, що багато речей найкраще роблять тільки люди. Так само як швидка адаптація до нових проблем, здатність мислити нестандартно, комунікативні та лідерські навички. Фахівці в кожній конкретній області цінуються досить високо, але особливо в тих, де потрібна участь людини.

Це означає стабільний попит в наступних сферах:

  • медицина;
  • освіту;
  • будівництво;
  • туризм;
  • сфера послуг.

Але найбільш затребувані професії 2022 в Україні знаходяться в області IT – технологій, авіації, логістики, менеджменту.

Масова цифровізація зберігає попит на IT – фахівців у всьому світі. Але чим стрімкіше розвиток штучного інтелекту, тим більша потреба в людських емоціях, які не піддаються машинної аналітиці.

Крім того, триває розвиток біотехнологій, а отже потрібні хіміки і біологи. У всьому світі будуть продовжувати користуватися попитом фахівці медичних професій, співробітники сфери продажів.

Самі затребувані професії для жінок

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році

Незважаючи на переповненість ринку праці деякими спеціальностями, професіонали в кожній області знаходять застосування. Для жінок затребувані такі професії:

  1. Юрист. У них широка сфера діяльності. Юридичні фірми, міжнародні компанії, робота в правоохоронних органах і нотаріат.
  2. Лікар. Потрібні як в столиці, так і в регіонах. Рівень зарплати залежить від обраного профілю. Стоматологи, імплантології, акушери-гінекологи, хірурги традиційно отримують вищу заробітну плату.
  3. Бухгалтер. Хороші фахівці в цій галузі цінуються високо. Грамотний бухгалтер часто є правою рукою директора, до його думки прислухаються більше, ніж до порад заступників, і гідно оплачують працю.
  4. Педагог. Фахівці в галузі освіти, що володіють глибокими знаннями і здатні працювати понаднормово, завжди затребувані. В якості додаткового доходу вчителя займаються репетиторством. При бажанні можна освоїти професію тьютора або коуча.
  5. Архітектор. Професія затребувана і високооплачувана. Її складно освоїти, але фахівці завжди знайдуть роботу.
  6. Топ-менеджер, менеджер з продажу. Здатність успішно знаходити нові ринки збуту, вигідних ділових партнерів, підтримувати високий рівень репутації завжди цінується. Як показує практика, жінки не гірше за чоловіків справляються з даними завданнями, тому цінуються на ринку праці.
  7. Програміст. Перспективна область, в яку приходить все більше жінок.

Перераховані професії найбільш затребувані в поточному і 2022 році для жінок.

Слід сказати, що можливості жінок в сферах, де раніше домінували чоловіки, розширюються . Зараз все більше представниць слабкої статі хочуть робити кар’єру в нетрадиційних областях:

  • армія;
  • бізнес;
  • авіація (льотчики, бортінженери);
  • IT-технології;
  • наука;
  • логістика.

Самі затребувані професії для чоловіків

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році

Як і жінки, чоловіки з успіхом освоюють різні сфери діяльності. Вони прекрасно шиють модний одяг, працюють візажистами, перукарями, печуть смачні торти. Але найпрестижніші і затребувані професії 2022 для чоловіків лежать в сфері IT. Праця фахівців добре оплачується, є можливість віддаленої роботи з гнучким графіком.

Стабільно високим попитом користуються будівельники, архітектори. Розробка «розумних будинків», впровадження IT – технологій вимагає від співробітників високого рівня підготовки.

Перспективні IT професії 2022

Область IT-технологій набирає обертів, фахівці потрібні на багатьох підприємствах і компаніях. Але деякі спеціальності користуються найбільшим попитом. Затребувані it- професії 2022 року:

  1. Адміністратор бази даних. Займається управлінням всіма даними організації, забезпечує ефективну роботу і захищає від неавторизованих користувачів. В обов’язки входить ознайомлення з будь-якою мовою програмування, який використовує роботодавець.
  2. Розробники програмного забезпечення. Одні створюють додатки, інші системи. Працюють разом з програмістами.
  3. Веб-розробники. Створюють програмне забезпечення, яке відповідає вимогам клієнта. Можуть працювати з декількома мовами програмування і операційними системами. Крім того розробник веб додатків може організувати курси для початківців по програмуванню.
  4. Аналітики комп’ютерних систем. Займаються дослідженням комп’ютерних систем і процедур компанії. Проектують або модернізують їх, щоб організація працювала більш ефективно. Аналітики розуміють потреби бізнесу, надаватимуть консультативну допомогу менеджерів в питаннях IT.
  5. Розробники мобільних додатків. Адаптують існуючі мобільні додатки для використання на телефонах і планшетах, створюють нові продукти. Фахівці потрібні в державних і фінансових установах.
  6. Аналітик з інформаційної безпеки. Захищають мережі і комп’ютерну систему організації. Здатні швидко адаптуватися і відреагувати на порушення безпеки.

Професії для фрілансерів в 2022 році

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році

Фріланс давно зайняв нішу на ринку праці, але всесвітня пандемія підштовхнула людей масово перейти на віддалену форму роботи, тому професії на фрілансі користуються попитом. Назвемо деякі затребувані професії 2022 на фрілансі:

  1. Тестувальник ПЗ. В обов’язки входить підбір інструментів для ведення розробки, пошук помилок, допущених програмістами. Іноді дають рекомендації, що допомагають поліпшити код.
  2. Копірайтер. Попит на фахівців високий. Рівень зарплати залежить від досвіду. Праця професіоналів – копірайтерів оплачується добре.
  3. Контент-маркетолог. Відносно нова професія, але стрімко набирає популярність.
  4. 1С-програміст. Послуги фірм, які надають підтримку 1С багатьом не по кишені, тому все більше організацій звертаються до приватних фахівцям.
  5. Оператор call-центру. Попит на віддалених співробітників в даній області високий. Особливо в них зацікавлені великі компанії.
  6. Веб-дизайнер. Займається оформленням платформ і створенням повноцінних інтерфейсів.
  7. Діректолог. Займається створенням, налаштуванням і веденням рекламних кампаній. Працює над збільшенням продажів.

Професії, які перестануть бути затребувані в 2022 році

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році

Багато професій на сьогоднішній день переживають кризу, а в майбутньому кількість фахівців може досягти мінімуму. Список деяких професій:

  1. Листоноша. Традиційна пошта переживає кризу, який тільки посилитися в майбутньому. Паперові газети і листи програють електронних носіїв. Співробітникам в містах доведеться перевчитися на кур’єрів, а в сільській місцевості потрібно шукати інше заняття.
  2. Бібліотекар. Престиж професії і раніше буде падати. Низький рівень зарплат не дає прийти молодим фахівцям в дану область.
  3. Еколог. У Україні професія не затребувана. Керівники підприємств не готові вкладати кошти в охорону навколишнього середовища, тому фахівці-екологи сприймаються як перешкода при веденні бізнесу.
  4. Страховий агент. У зв’язку з переміщенням роботи в офіс, використання комп’ютерних технологій, фахівців потрібно все менше.
  5. Касир. Власники супермаркетів націлені на скорочення штату співробітників. І в першу чергу це торкнулося касирів. Багато людей можуть самостійно пробити штрих-код і розплатитися банківською карткою.

Як вибрати актуальну професію на 2022 рік?

Це зробити досить складно. Потрібно проаналізувати ситуацію і відповісти на питання, які професії користуються попитом в 2022. Але навіть після проведеної роботи слід чесно визнати свої особисті переваги і орієнтуватися на них.

Слід враховувати, що кожна професія вимагає багато вкладень. Це час, гроші на освіту, необхідність докладати зусилля для подолання проблем і перешкод до досягнення мети.

Щоб не допустити емоційного виснаження, область діяльності повинна бути близькою для кожної конкретної людини. Потрібно пам’ятати, що професія вибирається не на один рік, а для досягнення успіху необхідно працювати на довгострокову перспективу.

Але проаналізувавши найбільш затребувані професії на ринку праці в 2022 і наступних роках слід враховувати тенденції і коригувати вибір відповідно до них.

За все заплатять: скільки коштує застрахувати житло в Україні

В Україні слабо розвинене страхування житла. Однак сьогодні пропонують українцям застрахуватися від пожежі, потопу, грабежу і інших ризиків

Від 40 до 7000 грн на рік. За стільки сьогодні можна застрахувати свій будинок або квартиру. Однак не завжди можна отримати компенсацію.

Що пропонують страхові

Зараз застрахувати можна практично будь-яку нерухомість: квартиру, будинок і навіть прибудови у дворі. Але якщо до страхування автомобілів українці звикли і перекладають відповідальність на страхові компанії, то страхування житла не розвинене, нарікають страховики. В основному договори укладаються щодо нерухомості, яка перебуває в заставі банку.

По-перше, українці не звикли купувати страховки. Друга причина – низькі доходи, вважає В'ячеслав Черняховський, генеральний директор Асоціації страхового бізнесу. Вартість нерухомості в країні прив'язана до долара, а вартість страховки в Україні прив'язана до вартості нерухомості.

«За останні п'ять років нерухомість подешевшала в доларах, але не так сильно, як у людей впала зарплата в гривнях. Раніше, коли за страховку квартири вартістю 100 тис. доларів треба було заплатити 200-300 доларів на рік, це не здавалося захмарними грошима для власника.

Зараз така квартира коштує дешевше, а заплатити за неї треба 200-250 доларів. Навіть застрахувати найдешевшу двокімнатну квартиру коштуватиме мінімум 100 доларів.

Українцю складно одномоментно віддати всю суму, але не всі компанії готові йти на розстрочку», – говорить Черняховський.

Що компенсують? Зазвичай страхові компанії відшкодовують збитки, отримані в результаті стандартних ризиків: пожежі, вибуху, задимлення, протиправних дій третіх осіб, дії води і стихійних лих, пояснює Ольга Лисюк, начальник відділу продукт-менеджменту і методології «АХА Страхування». Додатково страхові пропонують застрахуватися на випадок, якщо сама людина завдасть шкоди сусідам в результаті пожежі, вибуху газу або затоплення водою.

Читайте также:  Розірвання шлюбу органом державної реєстрації актів цивільного стану за заявою подружжя, яке не має дітей

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році Pixabay

Однак збитки від бойових дій, масових заворушень, надзвичайних станів в країні страхові не відшкодовують.

«Як і в будь-якому іншому виді страхування, тут теж існують свої винятки. Наприклад, падіння літальних апаратів та їх уламків покриватиметься полісом, але влучання снаряда – ні, адже військові ризики є винятком в стандартному страховому полісі.

Також не покриватиметься недбале користування меблями або технікою, тому що це фактично суперечить принципам страхування, в якому повинен бути елемент ймовірності», – зазначає Ольга Іванцова, керівник центру роздрібних продажів страхової компанії «ІНГО Україна».

Як вибрати страхову і на що звертати увагу?

Будь-яку страхову можна перевірити. Найпростіший спосіб – відгуки в інтернеті. Згідно із законом, у страхової повинна бути ліцензія, її можна перевірити на сайті Нацкомфінпослуг. Там же можна дізнатися, чи є у підприємства борги перед клієнтами.

Однак деталі варто перевіряти в договорі. Насамперед, треба звертати увагу на розмір франшизи і страхової премії. Через неуважність може виявитися, що при збитку страхова нічого не компенсує.

Так може статися через франшизу – це частина збитку, яка не підлягає відшкодуванню. Тобто страхова компанія при виплаті відніме від суми збитку розмір франшизи, яка вказана в договорі.

Якщо сума збитку менше, ніж франшиза, то страхова взагалі нічого не відшкодує.

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році А. Іскрицька

Так страхові убезпечують себе від звернень щодо дрібних виплат, зменшуючи витрату своїх часу і грошей. При цьому страховка з франшизою коштує дешевше, ніж без неї. Тому, чим дешевше коштує поліс, тим вірогідніше, що неоплачуваний збиток вище.

В'ячеслав Черняховський радить читати договір і відразу ставити всі запитання.

А у випадках, коли страхова не оглядає житло, вся відповідальність буде на людині – тому важливо максимально чесно описувати будинок або квартиру: «Якщо страхова задає питання щодо пожежної сигналізації, а людина розуміє, що якщо скаже – є, то страховка буде дешевше, то потім страхова з'ясує, що сигналізації немає, і не відшкодує збитки. Але і деякі страхові компанії так складають документи, що потім і не зрозумієш. Чим повніше і точніше інформація, тим точніше страхова сума і ймовірність, що страхова компенсує збитки».

Також треба звертати увагу, що саме страхує компанія. Може бути так, що в договорі вкажуть тільки коробку будинку. Це неправильно тому, що ще є комунікації, двері, вікна, які не входять до коробки.

Скільки коштує страховка?

В середньому ставка зі страхування житла в комплексі з обробкою, меблями і технікою коливається від 0,1% до 0,5%, зазначає начальник управління страхування майнових ризиків страхової групи «ТАС» Олександра Литвиненко.

Як вибрати страхову компанію в Україні у 2022 році Г. Салай

При цьому страхові ділять житло на три об'єкти страхування: конструкція, зовнішня і внутрішня обробка, майно в квартирі. Наприклад, страхування конструкції нерухомості коштує 40-1500 грн на рік.

Щоправда, за 40 грн застрахують тільки стіни, якщо вони постраждають під час пожежі. Комплексне страхування обійдеться в 3000-7000 грн на рік. Таке страхування може відшкодувати будь-які збитки, завдані квартирі та майну.

«На вартість страхування впливає перелік страхових ризиків та перелік застрахованих об'єктів.

Наприклад, договір можна укласти як на базі всіх ризиків, так і на базі конкретних ризиків; щодо всього майна в агропромисловому комплексі: конструкцій нерухомості, внутрішньої обробки, меблів і побутової техніки, одягу, предметів інтер'єру і т.д, так і щодо окремого об'єкту майна, наприклад, тільки внутрішньої обробки», – зазначає Ольга Лисюк.

Застрахувати квартиру, яка здається в оренду, буде дорожче. Цей факт треба обов'язково повідомити до страхової перед підписанням договору – не всі компанії готові оформляти договір на таке житло. А якщо збрехати, а сам факт потім вилізе назовні – є ризик не отримати компенсацію за збитки.

«Як власник, так і орендодавець може застрахувати житло. Застрахувати можна все: меблі, побутову техніку, стіни тощо.

Орендоване житло можна застрахувати від стихійного лиха, пожежі, затоплення, пошкодження майна в результаті задимлення тощо.

І тут варто зазначити, що недбале користування меблями або технікою не є страховим випадком, а тому не підлягає відшкодуванню», – пояснює адвокат компанії «Тарасов і партнери» Тетяна Глушкова.

  • Нагадаємо, раніше сайт «Сегодня» розповідав про те, як Міністерство регіонального розвитку збирається вирішити проблему застарілого житлофонду, зокрема, «хрущовок».
  • Також ми розповідали про плюси і мінуси купівлі первинного і вторинного житла і про те, скільки років потрібно українцям, щоб купити житло.

Медстраховка — як вибрати страховий поліс | ВЕСТИ

Ще 10–15 років тому більшість із нас чули про медичні страховки лише із закордонних фільмів. Нині дедалі більше українців почали звертатися до страхових компаній для вибору поліса на покриття медичних послуг.

Зокрема, причиною тому є пандемія Covid-19, що затягнулася, – хвороби, лікування наслідків якої багатьом влітає у значну копійку.

А також неможливість для більшості пацієнтів своєчасно отримати безплатну медичну допомогу за деклараціями (часто запис до сімейного лікаря розписано мінімум на тиждень наперед, а на діагностичні дослідження, на кшталт КТ, МРТ, УЗД тощо, і зовсім на місяць). Через це доводиться звертатися до приватних клінік в індивідуальному порядку, залишаючи там чималі суми.

Допомогти зняти з пацієнта фінансове навантаження на медичні витрати обіцяє медичне страхування: оформ договір – і живи спокійно, не турбуючись про те, чи вистачить вмісту гаманця на лікування у разі чогось. Однак поліс від поліса відрізняється. І часто, якщо не розібратися у тому, що саме пропонує страхова компанія, можна просто пустити свої кровні на вітер.

«Вести» розібралися, на які нюанси варто звернути увагу під час вибору поліса добровільного медичного страхування (ДМС), щоб він справді був ефективним.

Зверніть увагу на послуги, що покриваються страховкою

Не секрет, що чим більше послуг покриває страхова компанія, тим вищою буде ціна поліса. Однак економити на цьому не варто, оскільки за настання випадку, що не входить до пакета послуг, ви ризикуєте втратити набагато більше.

Наприклад, викресливши з договору стоматологічні послуги (а від проблем із зубами не застрахований абсолютно ніхто), ви ризикуєте залишитися віч-на-віч зі стоматологічними клініками, цінник на послуги яких нині ой, як кусається.

І не виключено, що кілька прийомів у стоматолога коштуватиме вам приблизно стільки ж, скільки коштував би весь поліс із покриттям відповідних послуг.

Отже, оптимальний страховий поліс має покривати амбулаторно-поліклінічну допомогу, невідкладну допомогу, стаціонарне лікування, медикаментозне забезпечення, стоматологічні послуги.

З'ясовуйте, як надається компенсація за договором страхування

Деякі страхові компанії пропонують компенсацію витрат пацієнта на отримання медичної допомоги. Деякі поліси обіцяють виплати певного відсотка страхової суми залежно від діагнозу. Також є поліси, за яких пацієнт зовсім фінансово не контактує з постачальником медичних послуг – страхова компанія покриває витрати самостійно, безпосередньо контактуючи з клінікою.

Вартість полісів, що працюють за першими двома сценаріями, буде набагато нижчою, проте не варто забувати й про підводні камені. Наприклад, втратити компенсацію можна через надання неправильно оформлених документів, поданих у страхову компанію, виплата за полісом може бути недостатньою для покриття навіть половини витрат на лікування тощо.

Згідно з третім сценарієм, пацієнт перед зверненням до лікаря сповіщає про свої наміри страхову фірму, менеджер (або сам пацієнт) записує застраховану особу до обраної клініки на прийом до лікаря, а клініка після надання медпослуг пацієнтові виставляє рахунок безпосередньо страховій компанії. Такий варіант мінімізує фінансові ризики пацієнта і застерігає від випадків, коли у вас немає можливості сплатити прийом лікування своєчасно.

Уточніть список клінік, з якими співпрацює страхова компанія

Перш ніж підписати договір ДМС, дізнайтеся, до яких клінік та діагностичних центрів ви зможете звертатися за вашим полісом.

Так, деякі страхові компанії співпрацюють з обмеженою кількістю постачальників медичних послуг, що у вашому випадку може бути неприйнятним (наприклад, вам не підходять запропоновані клініки через раніше невдалий досвід співпраці з ними, або вас не влаштовує їхнє територіальне розташування).

Окрім того, заздалегідь з'ясуйте, чи є за договором регіональне забезпечення: тобто, чи співпрацює ваша страхова з регіональними медичними центрами (і якими) на випадок, якщо ви подорожуєте країною, щоб не залишитися наодинці зі своїми проблемами далеко від дому.

Перед тим як підписати обраний договір, уважно ознайомтеся зі списком винятків зі страхових випадків, за якими страхова відмовить вам у компенсації.

У більшості випадків до таких належать: звернення за медичною допомогою до медустанови, пов'язане зі спробою суїциду, самолікуванням, вживанням алкоголю та наркотичних засобів, невдалого аборту, пластичних операцій та косметологічних процедур тощо.

Крім того, до цього списку можуть також входити кардіологічні, онкологічні захворювання, травми, певні ендокринні розлади (наприклад, цукровий діабет), а також стани, пов'язані з перенесенням деяких інфекційних захворювань (туберкульоз, грип, коронавірус тощо).

Щоб не залишитися із дієвим, але абсолютно марним у конкретному випадку полісом ДМС, заздалегідь вивчіть список винятків і визначте, наскільки він вас влаштовує. Виявивши нюанси, які вам не підходять, поговоріть зі своїм агентом про внесення змін до договору, а у разі відмови подумайте про звернення до іншої страхової.

Новини компаній: Як вибрати страховку для авто — 7 правильних запитань

1. КАСКО і ОСАГО в чому різниця?

Обов’язкова автоцивілка, або ОСАГО — це обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності водія за шкоду, якої він може завдати в разі настання ДТП іншим водіям та іншим транспортним засобам.

Читайте также:  Екстрадиція в Іран: як захиститися від Інтерполу і страти

Якщо водій спричинить ДТП, то завдані потерпілому збитки відшкодовуватиме не водій-винуватець ДТП, а страхова компанія, з якою він уклав договір ОСЦПВ (ОСАГО).

Зокрема, за полісом обов’язкового ОСАГО страхова компанія відшкодовує збитки, завдані майну потерпілих, у межах 100 000 грн, а збитки, заподіяні життю або здоров’ю потерпілих — у межах 200 000 грн.

Якщо клієнти хочуть отримати страхове покриття всіх можливих ризиків, які можуть статися з автомобілем, їм підійде продукт КАСКО «Все включено» від AXA Страхування.

Незважаючи на свої плюси, поліс ОСАГО не може вважатися ідеальним захистом автолюбителя. Так, усі витрати на відновлення після ДТП власного автомобіля лягають на плечі винуватця.

Крім того, ОСАГО не покриває втрат, пов’язаних із викраденням, крадіжками, пошкодженнями та іншими ризиками, які можуть бути пов’язані з транспортним засобом.

Від усіх цих неприємностей може захистити добровільне страхування — КАСКО.

Вища вартість поліса КАСКО виправдана перевагами, які він дає:

  • широкий перелік ризиків, що покриваються;
  • відсутність територіальних обмежень (перетинаючи кордон, водієві не доведеться оформляти нову страховку);
  • лояльний підхід компаній до оплати поліса (розстрочка).

2. Кому обов’язково оформляти КАСКО?

Передусім до групи підвищеного ризику належать водії з невеликим водійським стажем і недостатніми водійським навичками. Однак у ДТП може потрапити і досвідчений водій, адже на дорозі він може відповідати виключно за свою поведінку і не може контролювати поведінку інших учасників дорожнього руху.

Договір КАСКО покриває збитки, отримані не тільки внаслідок ДТП, а й інші збитки, які можуть статися незалежно від рівня досвідченості і віку водія, такі як: викрадення автомобіля, пошкодження автомобіля градом, камінням, що вилітають з-під коліс під час руху, пошкодження автомобіля третіми особами тощо. Тому клієнтам, які бажають перевести проблеми, пов’язані з виникненням фінансових витрат у разі пошкодження або викрадення автомобіля, на плечі страхової компанії, рекомендується укладати договір КАСКО.

3. Що впливає на вартість страховки для конкретного автомобіля?

Вартість договору КАСКО залежить від багатьох факторів. Основними є умови страхового покриття, які для себе вибирає клієнт.

Це — перелік застрахованих ризиків, розмір франшизи, умови розрахунку та виплати страхового відшкодування, кількість і вік водіїв, які будуть керувати застрахованим автомобілем та інше.

На ціну також впливає вік, вартість і марка транспортного засобу, регіон, у якому зареєстрований власник автомобіля й інші фактори.

4. Які види КАСКО існують?

Різні продукти КАСКО обумовлені різними потребами.

  • Якщо клієнти хочуть отримати страхове покриття всіх можливих ризиків, які можуть статися з автомобілем, їм підійде продукт КАСКО «Все включено» від AXA Страхування. Сюди входить викрадення, ДТП, крадіжки майна з авто, пошкодження зловмисниками або тваринами на дорозі, пожежа, град та інші можливі неприємності.

Договір КАСКО покриває збитки, отримані не тільки внаслідок ДТП, а й інші збитки, які можуть статися незалежно від рівня досвідченості і віку водія.

  • Клієнти, які не бачать необхідності в повному КАСКО, вибирають продукти зі спрощеним страховим покриттям. Наприклад, оформивши договір за програмою «КАСКО Light», клієнт може розраховувати на відшкодування збитків у межах дійсної вартості автомобіля внаслідок його викрадення, пошкодження внаслідок ДТП або стихійних лих.
  • Клієнтам, яким цікаві нові технології, пропонується продукт КАСКО Smart, який передбачає використання в автомобілі телематичного пристрою, аналізує і оцінює стиль управління водія. КАСКО Smart покликаний знизити ймовірність настання аварійних ситуацій на дорогах. А також, крім повного страхового покриття, дає можливість клієнтам поліпшувати свої водійські навички і одночасно зменшувати вартість автострахування, оскільки з полісом КАСКО Smart можна отримати знижку від 5 до 30% протягом першого року страхування.
  • КАСКО «Прямий Захист» — програма страхування, договір за якою оформляється разом з полісом ОСАГО. Власник поліса «Прямий захист» може розраховувати на відшкодування збитків у межах 100 тис. грн, завданих його автомобілю внаслідок ДТП, в якій немає його провини, безпосередньо від АХА, тобто без звернення до страхової компанії винуватця ДТП. До того ж, який би продукт КАСКО від АХА Страхування не вибере клієнт, він матиме можливість користуватися таким перевагами, як швидкість виплати і якість послуг.

5. Яку інформацію треба повідомляти страховій, щоб отримати оптимальний страховий поліс?

Клієнтові потрібно повідомляти співробітнику страхової компанії свої очікування від договору страхування, а також ставити запитання у разі наявності незрозумілих йому умов.

Обов’язково необхідно звертати увагу на перелік застрахованих ризиків, будуть покриватися договором, розмір франшизи, яка буде застосовуватися під час розрахунку відшкодування, тип СТО, на якій буде проводитися ремонт автомобіля. Співробітник страхової компанії в такому випадку зможе допомогти підібрати найбільш оптимальні умови страхування.

Детально обговоривши і погодивши всі умови, на яких буде укладатися договір, страхова компанія і клієнт зможуть уникнути в майбутньому будь-яких непорозумінь, зокрема в разі настання страхового випадку.

6. Що таке франшиза? Чому в деяких полісах вона є, у деяких ні?

Франшиза — це ще один інструмент, який допомагає регулювати ціну КАСКО. Вона встановлює частину збитку, яка не буде погашатися страховою компанією і ляже на плечі автовласника. Установка франшизи — не обов’язкова умова, однак, погоджуючись на неї, водій може заощадити до чверті вартості поліса.

Франшиза — це ще один інструмент, який допомагає регулювати ціну КАСКО.

Розрізняють кілька видів франшизи. Найпоширенішою є безумовна франшиза. Наприклад, якщо безумовна франшиза становить 2000 грн, автомобіль потрапив у ДТП і на СТО завдані збитки оцінили в 10 000 грн, страхова компанія відшкодує 8000 грн, а 2000 грн клієнту необхідно буде сплатити самостійно. Розмір франшизи вибирається клієнтом під час укладення договору страхування і фіксується в ньому.

7. Що таке ДГО? У чому його переваги?

Відповідно до законодавства України всі власники (користувачі) транспортних засобів зобов’язані оформити поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів. Законом встановлено розмір страхової суми, в межах якої страхова компанія буде відшкодовувати збитки, завдані винуватцем ДТП постраждалим особам.

Якщо збитки будуть більшими, ніж встановлені згідно з законом 100 і 200 тис. грн., різницю доведеться відшкодовувати безпосередньо винуватцеві ДТП.

Саме в таких випадках знадобиться договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності водіїв, або ДГО.

Укладаючи договір добровільної автоцивілки, страхувальник може збільшити ліміти з обов’язкової автоцивілки на суму від 50 тис. до 1 млн грн, і в такий спосіб захистити свої майнові інтереси.

Як обрати кращу і надійну страхову компанію в 2021 році

Це поняття дуже широке і варте уваги.

Адже для того, щоб визначити надійність компанії, потрібно детально вивчити її фінансові показники (розмір статутного фонду, обсяг страхових резервів, рівень виплат тощо), походження і «родовід», відгуки про роботу компанії і багато іншого.Для простого громадянина, який ніколи не був пов'язаний з фінансами і не має спеціальної фінансової чи економічної освіти — це є не простим завданням.

Допомогти в вивченні фінзвітності можуть рейтинги, які виробляють і публікують незалежні спеціальні агентства.Вони аналізують всі вище згадані показники і роблять висновки, складаючи рейтинги в залежності від показників, сфери страхування, видів страхових послуг і т.д.

Однак довіряти їм на 100% теж не можна, адже всі можуть помилятися, і не завжди такі рейтинги бувають такими вже й об'єктивними.Адже найчастіше вони грунтуються на даних, які надає сама страхова компанія і за її ж замовленням, а тут треба покладатися на сумлінність і чесність страховика.

До того ж, рейтинги присвоюються за показники минулих періодів і не відображають сучасну ситуацію в компанії.

Існують також міжнародні рейтингові агентства, які аналізують фінансовий стан компанії та присвоюють відповідний рейтинг раз на рік з прогнозом на майбутнє.Компанії, які пройшли міжнародне рейтингування, мають ряд переваг, оскільки є привабливими як для інвесторів, так і для потенційних клієнтів.

Тим не менш, головним фінансовим показником надійності страхової компанії можна вважати її платоспроможність, тобто розмір вільних коштів страховика повинен дорівнювати розміру прийнятих зобов'язань за договорами страхування.Потрібну для себе інформацію цілком можна отримати, проаналізувавши фінансовий стан СК самостійно.

Наприклад, на сайті Форіншурер (forinsurer.com) розміщена інформація з розмірами сум, отриманих страховими компаніями у вигляді премій і обсягами виплат.Доцільно звернути увагу на ті компанії, у яких рівень виплат (відношення сум виплат до сум премій) найбільш високий.У поганих СК рівень виплат низький за всіма видами страхування.

Важливим також є співвідношення розміру зібраних премій до розміру страхових виплат.

Є сенс вивчити фінансові показники за кілька періодів — в динаміці — якщо одночасно з ростом премій росли і страхові резерви — це добра ознака.А ось різке зниження обсягу резервів говорить про те, що у компанії вже почалися проблеми.

Необхідною для страхових компаній є умова відповідність розміру статутного фонду нормативам.Відповідно до Закону України «Про страхування» для підприємств, які займаються ризиковими видами страхування норматив становить 1 млн. євро, а для лайфових компаній — 1,5 млн. євро.

Важливим фактором, який впливає на надійність страховика, є портфель страхових послуг — тобто кількість програм страхування, на яке у нього є ліцензії і які активно працюють на ринку.Чим їх більше — тим краще.Оскільки, тоді портфель є збалансованим і в разі провалу одного напрямку, компанія зможе вижити за рахунок інших.

Важливим орієнтиром повинен служити показник відкритості компанії.Наскільки вона афішує свою діяльність, своїх власників, свої фінансові показники, умови страхування і т.д.Адже якщо про компанію нічого не відомо, то як їй можна довіряти?Показником відкритості є існування сайту в Інтернеті.

На сторінці компанії можна дізнатися практично всю інформацію, починаючи від дати створення, власників, закінчуючи фінансовими показниками, списком філій та графіком роботи.

Якщо ж ви не знайшли сайт, варто переконатися, чи є взагалі у компанії свідоцтво про реєстрацію та необхідні ліцензії на страхову діяльність (всі страхові компанії зобов'язані проходити процедуру реєстрації в Державній комісії з регулювання ринків фінансових послуг).

Читайте также:  Спадщина через суд (зразок позовної заяви)

Зверніть увагу на власників компанії, склад акціонерів і менеджменту.При цьому необхідно відповісти на наступні питання:

  • Хто є головним власником страхової компанії?У 95% випадків страхова компанія з іноземним капіталом має більш високу платоспроможність, ніж СК з українським капіталом.
  • Хто входить в ТОП-менеджмент даної страхової компанії?Зверніть увагу на освіту, досвід і стаж роботи в сфері страхування менеджменту компанії.

Перегляньте відгуки в інтернеті.

Справа в тому, що ситуація на цьому ринку змінюється з блискавичною швидкістю і страхова компанія, яка в минулому році платила всім, в даний момент може відчувати фінансові труднощі і бути вже не в змозі виконувати свої зобов'язання.

Тому бажано уважно переглянути тематичні сайти, на яких споживачі обмінюються відгуками про страхові компанії.При цьому особливу увагу варто звернути саме на реалізовані страхові випадки, тобто ситуації, коли клієнт отримував відшкодування і залишився задоволений.

Можна також поцікавитися і портфелем клієнтів, з якими вже працює СК — якщо серед них є великі транснаціональні компанії, це хороший знак.

Існує ряд інших важливих чинників, які впливають на вибір страхової компанії.Наприклад, партнери, з якими працює страховик.

По-перше — банки, оскільки страхові компанії розміщують свої кошти на рахунках в банках, важливим буде дізнатися, з якими саме установами страхова співпрацює, чи не є вони проблемними і чи можна їм довіряти.По-друге — партнери по перестрахуванню.

Адже страхова компанія не може самостійно покривати особливо великі ризики, а співпрацює з компаніями-перестрахувальниками, тому важливо дізнатися популярність і надійність цих компаній.

Відразу варто відзначити, що найнижчий страховий тариф не є хорошим показником і орієнтиром при виборі компанії.Адже, по суті, тариф складається з двох частин — витрат, необхідних на виконання зобов'язань (страхове відшкодування), і витрат страхової компанії на діяльність.

Так ось, якщо тариф свідомо занижений, то це означає, що компанія або не платить своїм співробітникам зарплату, або заздалегідь не розраховує виплачувати вам відшкодування від збитку.Перший час компанія буде виплачувати відшкодування за рахунок страхових премій що надійшли, потім береться за резерви, а потім …

грошей немає і компанія — банкрут.Також не рідко зустрічається ситуація, коли за заниженими тарифами криється велика кількість обмежень і винятків, згідно яких страховик відмовить у виплаті відшкодування.

Існують також такі види страхування, де страховий тариф єдиний для всіх, незалежно від політики страхової компанії (ОСАГО, наприклад), тоді такий орієнтир вибору компанії можна вважати цілком неактуальним.

Необхідно враховувати умови договору страхування, а саме: обсяг відповідальності страхової компанії, перелік ризиків, які покриває договір і виключення, на яке покриття не поширюється, наявність і величина франшизи, терміни і умови розгляду страхових випадків, а також порядок отримання страхового відшкодування.Без цієї інформації вибір страхової компанії буде не те що складним, а практично неможливим.

І нарешті, те, що буде супроводжувати вас протягом всього терміну дії договору страхування і має величезне значення — це сервіс страхової компанії.Адже зараз, коли конкуренція величезна, залучити клієнтів тільки вигідними тарифами неможливо, тому саме сервіс відіграє вирішальну роль.

Компанія повинна приділяти увагу кожному відвідувачу, ввічливо, якісно і швидко відповідати на всі питання, що цікавлять клієнта.

Особливо важливим сервіс стає в процесі врегулювання збитків — як швидко страхова реагує на страховий випадок, як вона вирішує цю проблему, в які терміни і за яких умов виплачує відшкодування, наявність якісного асистансу та багато іншого має великий вплив на ставлення клієнта до страхової компанії і можливе подальше його утримання.

Асистанс займає важливе місце при виборі страховки, особливо, коли справа стосується автострахування або медичного страхування.

Асистуючі структури бувають як такими, що належать страховим компаніям, так і такими, що працюють з ними за домовленістю. Однозначно судити, який асистанс краще — не можна.

Як у великій страховій компанії, що володіє асистанським підрозділом, може бути відверто паршивий сервіс, так і у дрібної, яка працює на умовах партнерства, він може бути якісним і оперативним.

Все залежить від того, які цілі переслідують власники і керівництво страховика: надати максимально хорошу послугу клієнтові або просто «вибити» з нього гроші.

Але, в будь-якому випадку, безпосередньо взаємодія компанії з клієнтом припиняється в момент підписання страхового договору, так як після цього весь сервіс:

  • робота call-центру;
  • виїзд аварійного комісара;
  • оцінка пошкоджень і збитків;
  • технічне обслуговування;
  • медична підтримка і багато іншого

забезпечується асистуючою компанією або підрозділом.

Як же перевірити, яким буде рівень супроводу поліса? На жаль, більша частина страховиків замовчує деталі організації асистансу. І хоча за страхувальником завжди залишається право вимоги всієї необхідної інформації перед укладенням договору, мало хто це роблять.

Тому варто зайвий раз поцікавитися, «що й до чого», і компанія, що працює прозоро, надасть затребувані дані. Якщо ж страховик намагається піти в сторону від відповідей — є привід задуматися.

Дуже хорошим індикатором, який допоможе визначити оперативність виплати і розгляду по страхових випадках, є наявність у страхової компанії власного центру врегулювання збитків.

Це відображає не тільки налагоджений рівень сервісної підтримки, але і ставлення до клієнта, прагнення в мінімальні терміни здійснити страхове відшкодування.Ясна річ, що аварійні комісари, центр підтримки, підмінні автомобілі і навіть власні СТО зі службою евакуації — тільки плюс.Правда, за деякі опції доведеться доплачувати окремо.

При медичному страхуванні сумлінність компанії проявляється насамперед у обслуговуванні страхувальника виключно в приватних клініках, найкраще — у власних. З огляду на той факт, що відомча медицина переживає далеко не кращі часи, страховик, який пропонує вигідний пакет медпідтримки, може заслуговувати довіри.

Для виїжджаючих за кордон асистанс особливо важливий, тому найкращий приклад — це організація підтримки клієнта зарубіжними партнерами, які мають сервісну мережу в великій кількості країн.Причому, самі страховики в такому випадку люблять «козирнути», що вони співпрацюють з відомими брендами в світі.

Далі варто звернути увагу на вибір компанії в залежності від територіального положення.Якщо компанія знаходитися в п'яти хвилинах ходьби від вашого будинку або офісу і вам зручно туди заглядати після роботи — це ще не говорить про те, що компанія зможе забезпечити вам страхову виплату в результаті страхового випадку.

А тим більше, якщо головний офіс знаходиться десь на околиці або в спальному районі, або взагалі в важкодоступному місці, так це навряд чи справляє гарне враження.

Також не заслуговує на довіру компанія, у якщї офіс у вигляді маленької однокімнатної квартири в житловому будинку, без вивіски біля парадного входу зі штатом в одного або двох співробітників.

Також особливу увагу варто звернути на філіальну мережу страховика, адже страховий випадок з вами може статися де завгодно, а наявність розвиненої мережі офісів з кваліфікованими співробітниками допоможе вам швидше вирішити вашу проблему.

  1. Погані чутки — в ЗМІ і на інтернет-форумах говорять, що компанія не відшкодовує збиток.
  2. Проблеми зі звітами — інформація про активи страхової закрита.
  3. Вузька спеціалізація — автострахування займає більше 60% портфеля.
  4. Демпінг — пропонує поліси за ціною на 20-30% нижче середньоринкових.
  5. Плинність кадрів — в ЗМІ публікують інформацію про постійну зміну директорів.

У більшості випадків при підписанні кредитного договору банки вимагають укладення договору страхування з конкретною страховою з переліку акредитованих компаній.При цьому такі СК часто дозволяють собі не платити гроші, а всі загрози про розрив договору ігнорують, натякаючи на те, що розрив договору з ними загрожує санкціями з боку банку.

Хочете застрахуватися в компанії, яка не була «акредитована» банком? Рекомендації гранично прості. Перед укладенням договору зверніться в банк з листом або заявою про те, що ви хочете застрахуватися в певній страховій компанії. Пошліться в цьому листі на існуючі норми законодавства України (ч. 2 ст. 6 Закону України «Про страхування», п. 2 ч. 5 ст.

11 Закону України «Про захист прав споживачів», ч. 3 ст. 55 Закону України « Про банки і банківську діяльність »). Обов'язково зареєструйте свою заяву або лист і збережіть у себе копію з відміткою. У разі отримання грізного листа банку з відмовою, не бійтеся оскаржувати таке рішення.

Норми чинного законодавства дозволяють звернутися зі скаргою з даного питання до Національного банку України , органів прокуратури, органів у справах захисту прав споживачів.Обов'язково повідомте про інцидент ЗМІ.Рішення такого спору не потягне великих витрат.Тексти скарг можна попросити скласти безкоштовні юридичні консультації On-line.

У разі необхідності звертайтеся до суду, але швидше за все інцидент буде вичерпаний на досудових стадіях врегулювання конфлікту.Не бійтеся захищати свої права.

Вибір СК — досить делікатне питання, яким рано чи пізно зустрічається будь-яка людина.Будь то страхування життя, здоров'я або свого майна.Страхування — унікальна можливість набути впевненості в майбутньому і гарантія компенсації збитків.

Але в той же момент варто не забувати, що СК теж не благодійні організації, та враховувати цей фактор в своєму виборі.Дотримуйтесь порад тих, кому ви довіряєте, і перевіряйте економічні дані.Звертайте увагу на публікації Сспеціалізованих сайтів і видань, а так само на інформаційну активність СК.

Саме ці дії допоможуть вам зупинити свій вибір на «здоровій» і «чесній» СК, яка забезпечить вам впевненість в завтрашньому дні не на один термін страхування поспіль.

Ссылка на основную публикацию