Юридичний супровід податкових перевірок

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

Нашi послуги

Корпоративне право та договори

  • Супровід корпоративних процесів (реєстрація ТОВ, зміна статуту, протоколи і т.д.)
  • Перевірка / аналіз / підготовка договорів, перевірка ділової порядності контрагентів
  • Оформлення ліцензій і дозволів

Податкове супроводження

  • Супровід податкових перевірок, підготовка заперечення і адміністративне оскарження результатів
  • Розблокування податкових накладних з ПДВ
  • Оскарження дій податкових органів в суді

Інтелектуальна власність

  • Реєстрація ТМ і авторських прав
  • Реєстрація патентів
  • Підготовка / перевірка договорів про передачу об’єктів інтелектуальної власності

Тендерний супровід

  • Підготовка документів для тендера / закупівлі
  • Оскарження рішень / дій замовників та конкурентів (антидискримінаційні умови і т.д.)
  • Скасування результатів тендерів / закупівель

Трудові правовідносини

  • Ведення кадрової документації (в т.ч. оформлення іноземців)
  • Врегулювання трудових спорів з працівниками
  • Супровід і оскарження перевірок Держпраці

Судовий захист

  • Супровід адвокатом судових справ в будь-якої інстанції
  • Зняття судових арештів з нерухомості і рахунків
  • Стягнення заборгованості в судбном порядку

Наш опыт

Команда професійних корпоративних адвокатів і юристів, яка допомагає впевнено вести бізнес.

  • 7 років
  • на ринку юридичних послуг в сфері податкового
  • права

10+

постійних корпоративних клієнтів, кількість яких зростає

25+

практик у яких ми експерти (від інтелектуальної власності до податкового супроводу)

часті питання

Які існують форми співробитництва

Як працює юридичний аутсорсинг

Чому краще аутсорсинг, ніж штатний юрист

Які переваги юридичного аутсорсинга

Що не включено у вартість юридичного аутсорсингу

Наша команда

Наш блог

Релокація ІТ-фахівців в Україну

Нелегальна робота іноземців в Україні. Санкції

Як оформити спадщину на нерухомість іноземцю в Україні

Як купити землю в Україні іноземцю. Правила 2021 року.

Квота імміграції в Україну для іноземців у 2021 році

Строки реєстрації ПН/РК. Як уникнути штрафу

Наш кейс. Розблокування ПН. Будівельна компанія. 2020 рік.

Оподаткування ІТ-галузі. «Червоні полоси», за які краще не заходити

Арешт ліміту ПДВ в СЕА – поради податкових адвокатів

Зупинення реєстрації ПН у 2020 році. Як боротися?

Наші клієнти

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

Адвокат з податкових справ та спорів, Київ

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

Податкова перевірка — вічний головний біль підприємця. Адже результатом візиту ревізорів досить часто є необґрунтоване нарахування додаткових податків і штрафів.

Співробітники податкової служби стурбовані тільки одним: наповненням скарбниці держави. За Ваш рахунок. Від проблем підприємців держслужбовці так само далекі, як Земля від Плутона.

Ми Вас розуміємо. Саме тому пропонуємо звернутися за правовою допомогою в «Альва Прайвесі». Досвідчений адвокат з податкових спорів захистить Вас і Ваш бізнес від безпідставних нарахувань, штрафів, пені.

Пам'ятайте: виплата податків — це завжди витрати, тоді як оплата послуг юриста — мінімізація витрат. А крім того мудре рішення, яке заощадить не тільки гроші, але і час та нерви.

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

Строк на податкове оскарження

При отриманні повідомлення про донарахування податкових виплат Ви маєте всього 10 днів, щоб оскаржити рішення. Коли цей строк спливе, виплати стануть обов'язковими.

Тому якщо Вам потрібен адвокат по податках в Києві або Київській області, якомога швидше зв'яжіться з нами. Цілком ймовірно, Ви зможете заощадити колосальні суми навіть без звернення до суду.

Наші юристи завжди на зв'язку — чекаємо Ваших дзвінків і листів електронною поштою!

Адвокат допоможе вирішити наступні податкові спори:

  1. Оскарження рішень про донарахування податкових зобов'язань та штрафних (фінансових) санкцій після перевірки;
  2. Скасування рішень про анулювання реєстрації платника ПДВ;
  3. Визнання недійсними інших рішень податкових інспекцій, які несуть негативні наслідки для бізнесу.

Юридична допомога також надається у випадках, які не вважаються спорами. Такими є податкові конфлікти. До них відноситься взаємодія з компетентними органами під час перевірки, підготовка документації та інші юридичні питання.

Юрист з податкових справ забезпечить таку допомогу:

Юридична консультація Труднощі завжди вигідніше і легше попереджати, а не вирішувати за фактом. Тому пілоти беруть в літак парашути, на кораблях завжди знаходиться місце для рятувальних шлюпок, а в автомобілі лежить аптечка. З цієї ж причини Вам потрібна консультація юриста по податках. Бути готовим до візиту співробітників податкової служби і прийняти правильну модель взаємодії з держорганами – це значить убезпечити себе від можливих проблем.
Присутність юриста під час податкової перевірки Податковий юрист здійснить контроль законності дій уповноважених співробітників. Надасть заперечення або контраргументи при складанні акту.
Досудове врегулювання (адміністративне оскарження) У деяких випадках податкові спори можна вирішити за допомогою звернення до податкового органу вищого рівня. Позитивне рішення можна отримати значно швидше, ніж того вимагає судовий розгляд.
Представництво в суді Адвокат по податках захистить Ваші юридичні інтереси в залі суду будь-яких інстанцій. Послуга включає оскарження рішень органів фіскальної служби, складання позову, повний супровід справи під час судового розгляду.

Три причини звернутися в компанію «Альва Прайвесі»:

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

  • Висока ймовірність позитивного результату. Зрозуміло, що велике значення мають обставини і термін Вашого звернення. Проте, при своєчасному ознайомленні адвоката з Вашою ситуацією можна розраховувати на повне або часткове задоволення вимог заявника.
  • Помірна ціна послуг податкового адвоката. Вартість роботи юриста завжди менша за фінансові вигоди від позитивного судового рішення. Інвестиції в юридичний захист від необґрунтованих посягань податкової служби це розумне і правильне рішення.
  • Чесність і відкритість. Наш податковий юрист ніколи не буде прикрашати ситуацію з метою нав'язати додаткові послуги. Адвокати компанії «Альва Прайвесі» прагнуть знайти рішення, яке заощадить Вам не тільки сили, але й гроші.

Чому звернутися до досвідченого юриста краще до виникнення податкового спору?

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

  • Економія коштів. Попереджаючи податкові спори, Ви зберігаєте свій бюджет, який куди продуктивніше буде вкласти в розвиток бізнесу.
  • Більше часу. Роблячи роботу на завтра, Ви звільняєте свій майбутній графік вже сьогодні.
  • Всі сили — на бізнес. Сконцентруйтеся на своїй справі, а взаємодію з податковою службою залиште професіоналам.

Якщо Вам потрібен податковий адвокат в Києві або Київській області, звертайтеся до нашої юридичної фірми.

Чекаємо Ваших звернень!

Юридичний супровід бізнесу. Обслуговування юридичних осіб, компаній

ЗАМОВИТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК

У процесі ведення господарської діяльності у кожного суб'єкта господарської діяльності можуть виникнути проблеми, які пов'язані з правовими нормами, що регулюють різноманітні взаємини з безліччю державних і недержавних структур, а також своїми контрагентами. Тому фірма виявляється перед особою величезної кількості всіляких законів та інших нормативних актів.

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД ПОДАТКОВИХ ПЕРЕВІРОК

В таких умовах їй потрібна досвідчена команда юристів, яка допоможе знайти вірний шлях у процесі своєї діяльності і при цьому правильно, а головне грамотно скласти і підписати угоду з контрагентами (партнерами), дотримати терміни здійснення необхідних юридичних дій, щоб не нарватися на штрафи, оскаржити неправомірні дії державного чиновника, правильно оформити прийом на роботу або звільнення співробітників, передбачити правові наслідки прийняття рішень, відстояти інтереси в суді і багато іншого.

Саме така юридична співпраця (юридичний супровід) і існує для того, щоб допомогти підприємцям розібратися з виниклою проблемою.

Юридичне співробітництво має багато переваг:

  • Витрати менші, ніж тримати повноцінного юриста. Ви платите тільки, коли потрібна допомога професіоналів.
  • Ви вибирайте тільки ті види обслуговування, які Вам необхідні в даний момент.Офіційна угода з нашою компанією — це гарантія вигідних і міцних відносин.
  • Сума оплати встановлюється індивідуально для кожного клієнта в залежності від сфери послуг.
  • Консультації:
  • Усні та, в разі необхідності, письмові консультації з будь-яких правових питань.
  • Своєчасне інформування про зміни в законодавстві України
  • Перевірка дій клієнта на відповідність вимогам законодавства.
  • Складання та надання необхідних правових матеріалів на прохання клієнта.
  • Проведення консультації з правових питань для співробітників клієнта.
  • Аналіз статутних документів підприємства клієнта.
  • Розробка і оформлення документів, пов'язаних з трудовими повноваженнями, оплатою праці та обов'язками колективу підприємства клієнта.
  1. Договірна робота:
  • Розробка і підготовка різного виду угод (договорів, контрактів).
  • Участь і допомога при укладанні угод (договорів, контрактів).
  • Бухгалтерські й аудиторські послуги:
  • Розробка документації для фінансової звітності.
  • Розробка документації для контролю за правовим порядком в бухгалтерських документах.
  • Своєчасне надання бухгалтерських звітів.
  • Організація обліку грошових коштів на рахунок підприємства клієнта.

Юридичний супровід діяльності Вашої фірми добре тим, що Вам не доведеться вирішувати свої проблеми самостійно.

За допомогою юристів Ви маєте можливість все прорахувати наперед. Уклавши угоду з нашою компанією на надання послуг з юридичного супроводу, фірма отримує в своє розпорядження команду професіоналів, яка дозволить їй мінімізувати свої ризики в бізнесі і уникнути проблем з владою і партнерами.

  • ЗАМОВИТИ ПОСЛУГУ
  • Залиште нам заявку і минезабаром
  • зв'яжемося з Вами!
  • Послуги митного брокераМитний брокер: дієва допомога в оформленні Численні сюрпризи і проблеми, що виникають при митних перевірках, стали справжнім каменем спотикання для с…
  • Отримання довідок, виписок і свідоцтвЧим би ви не займалися в повсякденному житті, напевно кожному з вас доводилося стикатися з ситуацією, коли необхідно звернутися до державних органів д…
  • Процедура юридичних досліджень «due diligence»Для укладення договору, покупки землі або інвестування дуже важливо знати, що вкладення обов'язково принесе прибуток. Щоб перевірити і оцінити об'єкт …
  • Виготовлення печаток і штампівПечатка та штамп необхідні кожному підприємцю. При відкритті своєї справи, виникає питання про термін та якість виготовленої продукції. Існують різні …
  • Реєстрація платників ПДВПодаток на додану вартість (ПДВ) є обов'язковим непрямим податком з 1992 р в Україні. Платники ПДВ в Україні бувають активними і пасивними. Активні -…
Читайте также:  Судові та квазісудові процедури боротьби з рейдерством

Послуги супроводу податкової перевірки у Києві ▷ Допомога при податкових перевірках ▷ Вартість послуг ЮК Наказ

Супровід податкових перевірок в Києві допоможе виявити законність та обґрунтованість дій співробітників податкових органів при проведенні виїзної перевірки.

Податкові перевірки та як вони відбуваються

Згідно з податковим кодексом України контроль над юридичними і фізичними особами, які є суб'єктами підприємницької діяльності, здійснюється за допомогою планових і позапланових перевірок. Існує кілька видів подібних заходів:

  • Камеральна перевірка не вимагає спеціального дозволу, а підставою для її проведення є наявність даних, які містяться в деклараціях платника податку. Сама процедура проходить в приміщенні контролюючого органу фіскальної служби. Вона може здійснюватися без згоди і безпосередньої присутності платника.
  • Документальна планова перевірка передбачає наявність попередньо затвердженого плану заходу. В ході її проведення фізична або юридична особа перевіряється на предмет дотримання як податкового, так і трудового законодавства.
  • Документальна позапланова перевірка може здійснюватися при виявленні певних порушень законодавчих норм з боку платника. Зокрема це стосується несвоєчасного подання звітності до державного податкового органу.
  • Фактична перевірка, в рамках якої співробітники фіскальної служби можуть здійснювати контрольні розрахункові операції. Підставою для її проведення може, в тому числі, бути письмове звернення споживача, в якому вказані порушення, допущені суб'єктом господарювання.

Документальні перевірки можуть бути виїзними, які проводяться за місцем перебування платника або розташування підприємства, а також не виїзними, здійснюваними в приміщенні фіскальної служби.

Етапи та терміни супроводу податкових перевірок

Юридичний супровід податкових перевірок включає в себе наступні етапи:

  • Комплексна правова оцінка передбачуваних ризиків, за часом займає від 10 до 15 годин.
  • Підготовка документації з її можливим корегуванням в рамках закону, на що йде від 8 до 16 годин.
  • Безпосередньо супровід податкової перевірки досвідченими юристами, здатними оперативно відреагувати на будь-які питання і вимоги співробітників фіскальної служби. Тривалість даного етапу – від 1 до 10 днів.
  • Підготовка та надання висновку, а також розроблених фахівцями рекомендацій, протягом 4-денного терміну.

Послуги із супроводу податкових перевірок

Компанія «Наказ» пропонує наступні послуги:

  • взаємодія з податковими органами від імені підприємств з усіх питань, які стосуються перевірки;
  • фізичний супровід податкової перевірки (наші фахівці будуть присутні в процесі спілкування з представниками податкових органів);
  • контроль на предмет законності будь-якої вимоги, висунутої податковими органами;
  • підготовка пакету документів суб'єкта бізнесу, необхідного для перевірки податковими органами;
  • захист і представництво інтересів організацій при виїмці документів;
  • складання акту заперечення і подача його від імені компаній.

Вартість супроводу податкових перевірок індивідуальна для кожного випадку. Вона залежить від масштабів діяльності суб'єкта підприємництва та обсягів його документообігу. В середньому вартість за послугу починається від 1000.

Юридична компанія «Наказ» напрацювала величезний досвід роботи з податковими органами. Її фахівці роз'яснять порядок проведення перевірки, права співробітників податкових органів. Будь-яке їх дію, що суперечить законодавству країни, буде миттєво припинено.

У разі незгоди з рішенням податкових органів фахівці ЮК «Наказ» грамотно розроблять матеріали для його опротестування та оформлять оскарження результатів податкової перевірки. Юридичне оформлення заперечення на акт податкової перевірки допоможе вам знизити суму штрафу або взагалі уникнути його.

При необхідності перед перевіркою наші співробітники проведуть інструктаж персоналу про грамотної лінії поведінки. Ми завжди готові запропонувати допомогу при податкових перевірках.

Переваги співпраці з нашою компанією

При проведенні заходів податкового контролю ми готові проявити такі свої професійні якості як:

  • максимальна оперативність у прийнятті єдино вірних рішень;
  • високий рівень компетентності співробітників компанії в питаннях, пов'язаних з податковими спорами;
  • націленість на досягнення позитивного результату, незалежно від складності ситуації;
  • вміння ефективно працювати в умовах психологічного тиску з боку державних органів.

Супровід податкових перевірок

  • Вам прийшов запит з податкової про надання документів і/або пояснень?!
  • Сумніваєтеся в оцінці податковим органом господарської діяльності?!
  • Вам потрібна підтримка в діалозі з представниками податкового органу?!
  • До Вас прийшли з перевіркою?!

Найкращим вирішенням цього завдання буде супровід перевірки Вашого підприємства профільним фахівцем нашої компанії!

Правильна оцінка законності вимог податкового органу — це запорука недопущення помилок і донарахування податкових зобов'язань Вашого підприємства! Не завжди кращим рішенням буде надання усіх витребуваних документів — необхідно приймати рішення на основі вивчення багатьох чинників, і саме тому цю роботу краще довірити професіоналам!

  • Отже, Вам призначили податкову перевірку, що ж у такому разі робити? Ви можете підготувати усі документи і самостійно проходити перевірку, але у такому разі слід пам'ятати що
  • Самостійне проходження перевірки контролюючих органів це:
  • – «Ризик неправильного вибору дій»
  • – «Можливість надання зайвих або невідповідних законодавству документів»

– «Небезпека нарахування додаткових податкових зобов'язань»

  • аналіз запиту податкового органу і наявних матеріалів;
  • юридичні висновки із спірних питань сплати податків і зборів;
  • консультації з питань оподаткування.
  • виїзд і безпосередня присутність фахівця при проведенні перевірки.
  • аналіз запиту податкового органу і наявних матеріалів;
  • юридичні висновки із спірних питань сплати податків і зборів;
  • консультації з питань оподаткування;
  • оскарження дій податкового органу;
  • виїзд і безпосередня присутність фахівця при проведенні перевірки.
  • Наша компанія надає послуги у цій сфері з 2008 року
  • Наявність досвіду роботи у наших фахівців у різних компаніях і структурах
  • Наші юристи на додаток до вищої юридичної освіти вивчили «від і до» практичну сторону питання
  • При оцінці ситуації під час проведення перевірки не останню роль грає практика застосування законодавства
  • І, нарешті, найкраща характеристика нашої роботи — це наші клієнти

Звертайтеся, і ми докладемо усіх зусиль для отримання максимально вигідних Вам результатів перевірки!

Згідно Закону України «Про основні принципи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» державний нагляд (контроль) здійснюється шляхом проведення планових і позапланових заходів, до яких віднесені перевірки, ревізії, огляди, обстеження і інші дії.

Органи Державної податкової служби України проводять перевірки наступних видів :

  1. камеральні перевірки;
  2. документальні перевірки (планові, позапланові, виїзні, не виїзні);
  3. фактичні перевірки;
  4. перевірки, які пов'язані з веденням оперативно-розшукових справ або розслідуванням кримінальних справ;
  5. зустрічні перевірки.

Супровід перевірки юристом із самого початку дозволяє у більшості випадків уникнути значних штрафних санкцій або відмінити їх у судовому порядку.

При підготовці до перевірки юристи компанії «Юстікон» детально пропрацюють усі проблемні операції і запропонують механізми захисту. У ході проведення перевірки юристи забезпечать захист ваших інтересів. А якщо буде винесено рішення про накладення штрафних санкцій, оскаржать його в суді.

Багато що залежить від форми і змісту документів, пред'явлених контролюючому органу або суду! Тому важливо проконсультуватися з юристом до моменту пред'явлення яких-небудь документів або дачі пояснень!

Примітка

  • за наявності запиту від податкового органу у будь-якому випадку до надання яких-небудь документів слід проконсультуватися з юристами;
  • при проведенні перевірки в приміщенні підприємства, по можливості, слід виділити перевіряючим окремий кабінет і супроводжувати їх при переміщенні по приміщенню.
  1. Вивчення ситуації і перспектив від 1 р.д.
    • аналіз наданих документів та інформації
    • перевірка відповідності діючих схем оподаткування підприємства на відповідність законодавству
  2. Надання послуги від 1 р.д.

    • консультації з порядку взаємодії
    • консультації з оптимізації податків окремих господарських операцій
    • юридичні висновки із спірних питань сплати податків і зборів
  • Податковий кодекс України
  • Цивільний кодекс України
  • Господарський кодекс України
  • Митний кодекс України
  • Кодекс України про адміністративні правопорушення

Юридична компанія «ЮСТІКОН» пропонує Вам послуги з юридичного супроводу податкових перевірок.

Послуги з вирішення податкових спорів

KPMG в Україні забезпечує клієнтів висококваліфікованою допомогою у податкових питаннях та здійснює представництво інтересів компанії під час вирішення податкових спорів. Ми допомагаємо розробити унікальну стратегію розв’язання податкових спорів.

  • Наші послуги
  • Досудове вирішення податкових спорів
  • Визначення потенційних податкових ризиків
  • Ваша компанія сплатила значні податкові  платежі за останні три роки?
  • Ви розглядаєте можливість оптимізації податкового навантаження?
  • Вам відомо про можливість виникнення суттєвих податкових ризиків?
Читайте также:  Як подати до суду на забудовника в 2022році в Україні

В більшості випадків, існує можливість оптимізації податкового навантаження.

Навіть якщо компанія вже сплатила значні податкові платежі, залишається можливість здійснити податкове коригування шляхом подання уточнюючих розрахунків до податкових декларацій з метою отримання відшкодування надмірно сплачених податків чи зарахування їх у майбутніх періодах. KPMG в Україні допоможе вам ідентифікувати такі можливості та допоможе вам під час процедури такого повернення.

Спеціалісти KPMG в Україні допоможуть вам перевірити податкову та бухгалтерську звітність для визначення потенційних податкових ризиків та зменшення негативних податкових наслідків для вашого бізнесу до проведення податкової перевірки.

Запит про надання податкової інформації та документації

  • Ваша компанія задекларувала податкові збитки?
  • Податкові органи запитують додаткову документацію?

Якщо ваша компанія перебуває в такій ситуації та податкові органи вимагають від вас пояснення щодо виникнення таких податкових збитків чи інформацію по вашим контрагентам, KPMG в Україні допоможе вам підготувати пояснення та аргументи для захисту вашої позиції. Ми також допоможемо вам під час зустрічей та обговорень з податковими органами.

Спори з питань трансфертного ціноутворення

  • Не задекларували або неповністю задекларували контрольовані операції?
  • Отримали запит про надання пояснень/інформації або документації з ТЦ?
  1. Практика з вирішення податкових спорів KPMG в Україні пропонує захист інтересів бізнесу у спорах з трансфертного ціноутворення.
  2. Податкові перевірки
  3. Податкові органи почали податкову перевірку?
  4. Спеціалісти KPMG з практики вирішення податкових спорів надають супровід платнику безпосередньо у приміщенні компанії чи за допомогою засобів мобільного зв’язку з метою забезпечення того, що вся необхідна і узгоджена інформація надається податковим органам. Для вас це можливість:
  • надавати контролюючим органам лише інформацію, яка стосується перевірки;
  • можливість вирішення інших питань безпосередньо під час перевірки.
  • Адміністративне оскарження
  • Податкова перевірка завершилася?
  • Якщо за наслідками перевірки податкові органи безпідставно заявляють про виявлені порушення, спеціалісти KPMG допоможуть вам у підготовці заперечень на акт податкової перевірки, подальших переговорах з податковими органами та підготовці аргументів для подальшого вирішення ситуації.

Коли податкові органи видають безпідставне або двозначне податкове повідомлення-рішення, KPMG допоможе вам в підготовці та поданні скарги до податкових органів вищого рівня.

Якщо за наслідками розгляду первинна скарга не буде задоволена, KPMG надасть вам податковий та юридичний супровід при підготовці та поданні повторної скарги до Державної фіскальної служби України.

Спеціалісти KPMG будуть активно залучені до етапу розгляду скарги податковими органами шляхом телефонних розмов чи особистої зустрічі з представниками податкових органів.

  1. Судове вирішення податкових спорів
  2. Адміністративне оскарження не принесло бажаних результатів?
  3. Спеціалісти практики вирішення податкових спорів надають клієнтам комплексний юридичний супровід на всіх етапах оскарження податкового повідомлення-рішення, у тому числі:
  • Розробка стратегії захисту та її втілення, надання рекомендацій щодо підготовки необхідних документів, супровід під час збору доказів для підтвердження чи підсилення вашої позиції;
  • Моніторинг статусу судової справи;
  • Особиста участь у судових засіданнях;
  • Підготовка та подання усіх необхідних додаткових пояснень чи клопотань;
  • Юридичний супровід апеляційного та, у разі потреби, касаційного оскарження судового рішення у разі його ухвалення не на користь клієнта.
  • Виконання судових рішень
  • Суд ухвалив рішення на Вашу користь, але органи державної влади його не виконують?
  • KPMG в Україні надає наступні послуги для виконання судового рішення:
  • Отримання виконавчого документу, підготовка заяви про відкриття виконавчого провадження та її подання до відповідного виконавчого органу;
  • Представництво інтересів клієнта перед Державною виконавчою службою України, Державною казначейською службою України та податковими органами з метою повернення надмірно сплачених податкових платежів чи бюджетного відшкодування ПДВ;
  • Моніторинг статусу виконання судового рішення та вжиття необхідних правових заходів у випадку бездіяльності податкових органів.

Наші клієнти

  • Провідні міжнародні нафтопромислові компанії;
  • Провідні міжнародні постачальники лікарських засобів;
  • Провідні українські виробники алмазних інструментів;
  • Українські дистриб’ютори запасних деталей;
  • Провідні ресторани швидкого харчування;
  • Виробники машинного обладнання;
  • Провідна українська компанія прямих продажів;
  • Провідні транспортно-експедиційні компанії;
  • Міжнародні організації, що здійснюють клінічні дослідження;
  • Провідний український будівельний гіпермаркет;
  • Українська дочірня компанія провідного світового виробника дверей;
  • Провідний український виробник товарів широкого вжитку.
  1. Чому варто обрати KPMG в Україні?
  2. Ми впевнені, що податковий спір може бути вирішений зі збереженням добрих відносин з податковими органами.
  3. Залучаючи нас до захисту ваших інтересів, ви отримаєте:
  • Досвідчену команду податкових професіоналів, що мають значний та успішний досвід представництва інтересів клієнтів перед податковими органами та в судах;
  • Команду кваліфікованих спеціалістів в сфері оподаткування та бухгалтерського обліку, що мають безпосередній досвід здійснення аудиту, податкових перевірок та податкових експертиз.

Ми пропонуємо:

  • Індивідуальний підхід до планування тактики з метою вирішення податкового спору;
  • Розуміння підходу застосування законодавства податковими органами;
  • Знання податкового законодавства та досвід, отриманий від роботи з іншими платниками у вирішенні податкових спорів;
  • Можливість залучення іноземних фахівців у сфері права та оподаткування.

Камеральні податкові перевірки: планові та позапланові в 2021 році

Податкові перевірки є одними з найпоширеніших і найнеприємніших за своїми наслідками для підприємців.У той же час, при їх проведенні самі ж органи Державної фіскальної служби нерідко допускають порушення.Сьогодні prostopravo розповість про види перевірок податковими органами та порядок їх проведення.

Податковим Кодексом передбачено проведення таких видів податкових перевірок: камеральні, документальні (які в свою чергу діляться на планові і позапланові, виїзні та невиїзні) та фактичні перевірки.

Камеральна перевірка проводиться в приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків та даних системи електронного адміністрування податку на додану вартість, а також даних Єдиного реєстру акцизних накладних та даних системи електронного адміністрування реалізації пального.

Предметом камеральної перевірки може бути:

  • своєчасність подання податкових декларацій (розрахунків);
  • своєчасність реєстрації податкових накладних або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, акцизних накладних або розрахунків коригування до акцизних накладних у Єдиному реєстрі акцизних накладних;
  • своєчасність виправлення помилок у податкових накладних і своєчасність сплати узгодженої суми податкового (грошового) зобов'язання.
  • Камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) або направлення на її проведення.
  • Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком.
  • Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
  1. Документальною вважається перевірка, предметом якої є своєчасність, достовірність, повнота нарахування та сплати усіх податків і зборів, а також дотримання валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами) та яка проводиться на підставі податкових декларацій (розрахунків), фінансової, статистичної та іншої звітності, регістрів податкового і бухгалтерського обліку, первинних документів, які використовуються в бухгалтерському та податковому обліку, а також отриманих в установленому законодавством порядку контролюючим органом документів та податкової інформації, у тому числі за результатами перевірок інших платників податків.
  2. Документальна планова перевірка проводиться відповідно до плану-графіка перевірок.
  3. План-графік документальних планових перевірок на поточний рік публікується на офіційному веб-сайті Державної фіскальної служби до 25 грудня року, що передує року, в якому будуть проводитися такі документальні планові перевірки.
  4. До плану-графіка проведення документальних планових перевірок відбираються платники податків, які мають ризик щодо несплати податків та зборів, невиконання іншого законодавства, контроль за яким покладено на контролюючі органи.

Не може бути предметом планової документальної перевірки питання дотримання платником податків принципу «витягнутої руки», крім випадків перевірки дотримання платником податків вимог підпунктів 140.5.4, 140.5.6 пункту 140.5 статті 140 ПКУ

Періодичність проведення документальних планових перевірок платників податків визначається залежно від ступеня ризику діяльності таких платників податків, який поділяється на високий, середній та незначний.

Платники податків з незначним ступенем ризику включаються до плану-графіка не частіше, ніж раз на три календарних роки, середнім — не частіше ніж раз на два календарних роки, високим — не частіше одного разу на календарний рік.

Про проведення документальної планової перевірки керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається рішення, яке оформляється наказом.

Право на проведення документальної планової перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому не пізніше ніж за 10 календарних днів до дня проведення зазначеної перевірки вручено під розписку або спрямована рекомендованим листом з повідомленням про вручення копію наказу про проведення документальної планової перевірки та письмове повідомлення із зазначенням дати початку проведення такої перевірки.

Читайте также:  Усиновлення дітей: як усиновити дитину в україні

Документальна позапланова перевірка не передбачається у плані роботи контролюючого органу і проводиться за наявності хоча б однієї з підстав, передбачених пп.78.1.1 — 78.1.19 п. 78.1 ст. 78 ПКУ .

  • Про проведення документальної позапланової перевірки керівник (його заступник або уповноважена особа) контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом.
  • Право на проведення документальної позапланової перевірки платника податків надається лише у випадку, якщо йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.
  • Документальною виїзною перевіркою вважається перевірка, яка проводиться за місцезнаходженням платника податків чи місцем розташування об'єкта права власності, стосовно якого проводиться така перевірка.

Документальною невиїзної перевіркою вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні контролюючого органу.Присутність платників податків під час проведення документальних невиїзних перевірок не обов'язкова.При наявності письмового звернення платника податків замість документальної невиїзної перевірки може проводитися документальна виїзна перевірка.

Документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою за заявою платника податків вважається перевірка, яка проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику до контролюючого органу, в якому він знаходиться на податковому обліку.Заява подається за 10 днів до передбачуваного початку проведення електронної перевірки.

Фактичною вважається перевірка, яка проводиться за місцем фактичного провадження платником податків діяльності, розташування господарських або інших об'єктів права власності такого платника.

Така перевірка здійснюється контролюючим органом щодо дотримання норм законодавства з питань регулювання обігу готівки, порядку здійснення платниками податків розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків.

Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з підстав, передбачених пп.80.2.1 — 80.2.7 п.80.2 ст. 80 ПКУ .

Згідно з абзацом 6 п.75.1.2 статті 75 Податкового кодексу України (далі — ПКУ), електронна податкова перевірка відноситься до категорії документальних невиїзних позапланових перевірок.

Електронну перевірку ініціює сам платник податків, подаючи відповідну заяву в орган державної податкової служби (далі — ДПС), в якому він перебуває на податковому обліку.

Заява повинна бути подана за десять календарних днів до очікуваної дати початку проведення електронної перевірки.

Право подати заяву про проведення електронної перевірки має тільки платник податків з незначним ступенем ризику.

Перелік ризиків та їх розподіл за ступенями, згідно п.77.2 статті 77 ПКУ встановлює центральний орган виконавчої влади, який реалізує державну податкову політику.

Критерії розподілу ступенів ризику можна знайти в «Методичних рекомендаціях щодо складання плану-графіка проведення планових перевірок суб'єктів господарювання», затверджених наказом Державної податкової адміністрації України № 190 від 01.04.2011 року.

Супровід при камеральних і виїзних податкових перевірках

Фахівці Юридичної компанії «Касьяненко і партнери» мають величезний досвід в наданні послуг, що стосуються супроводу камеральних податкових перевірок та виїзних податкових перевірок.

Під камеральною податковою перевіркою заведено розглядати процедуру контролю з боку співробітника фіскальної служби.

В результаті відбувається ретельна перевірка правильності відомостей, які були подані в заповненій декларації. У порівнянні з виїзними перевірками, камеральні не становлять особливої небезпеки для осіб, які займаються підприємницькою діяльністю.

Однак навіть в процесі таких перевірок підприємці повинні бути підготовленими до певних ризиків.

Що стосується проведення виїзної податкової перевірки, то вона встановлена пп. 75.1.2 Податкового Кодексу. Вона здійснюється за місцеперебуванням суб’єкта господарювання чи за місцем розташування об’єкта, що належить йому.

  • Проведення детальних консультацій, що стосуються податкових перевірок.
  • Допомога в оскарженні рішень, винесених з боку співробітників податкових інспекцій.
  • Підготовка необхідних пояснень, а також пакету документів відповідно до запитів від контролюючих органів.
  • Повний юридичний супровід під час перевірок з боку співробітників податкової інспекції.

Де проходить камеральна і виїзна перевірка

Проведення всіх контрольних заходів здійснюється в податковій інспекції, що виключає виїзд юридичної особи за вказаною адресою (в офісні приміщення або на підприємства). Перевірка починається автоматично, тому не потребує додаткового дозволу від керівника. Представлена процедура є однією з головних обов’язків співробітників податкової інспекції.

Виїзна перевірка, відповідно, за місцем реєстрації юридичної особи.

Що перевіряють контролери в ході камеральної перевірки

  • Здійснюється ретельна перевірка всіх декларацій, розрахунків та іншого пакета документів, які надав платник податків.
  • Всі отримані відомості про господарську діяльність об’єкта, де відбувається перевірка.

Трапляються ситуації, коли співробітники податкової інспекції проводили перевірку юридичної особи з урахуванням вже отриманих інформаційних даних.

У разі, якщо юридична особа встигла до закінчення зазначеного терміну подати всі необхідні декларації та розрахунки, перевірчі дії моментально припиняються. В результаті буде відкрита нова перевірка, в процесі якої будуть розглядатися подані документи.

Співробітники контролюючих органів активно використовують під час інших перевіро всі дані, які були отримані раніше (при зупиненій перевірці).

Отримання пояснень від платника податків при камеральній перевірці

Головна небезпека камеральної перевірки виходить з того, що ні компанія, ні ФОП не будуть попереджені про її початок. Наприклад, якщо результати перевірки були позитивними, то компанія може навіть і не дізнатися про те, що ця перевірка була здійснена.

У разі не проходження перевірки, якщо співробітники податкової інспекції знайшли певні розбіжності й суперечності в цифрах, компанія отримує повідомлення.

У цьому повідомленні буде зазначено прохання про зміну даних в декларації або про надання пояснень з приводу отриманих розбіжностей. Виконати зазначене прохання підприємець зобов’язаний протягом 5 робочих днів після його отримання.

Сьогодні співробітники податкової інспекції підтримують роботу з платниками податків за допомогою електронного документообігу.

Крім того, платник податків має можливість підкріпити свої пояснення документально – надавши різні документи й квитанції для підтвердження. Це може бути первинна документація або ж різні договори, підписані з контрагентами.

При цьому українське законодавство не вимагає від підприємців давання пояснень з обов’язковим наданням підтверджувальних документів.

Таким чином, в процесі проведення камеральної перевірки контролери не мають права вимагати від юридичної особи додаткових документів.

Інспектор, який займається перевіркою підприємства, повинен уважно вивчити всі дані, які були подані платником податків. Якщо ж співробітник податкової зауважив, що платник податків порушив конкретні норми, тоді необхідно скласти акт.

У разі відсутності таких порушень – організована перевірка автоматично закінчується. При цьому платник податків не отримує ніяких повідомлень, які свідчать про закінчення перевірки та відсутності будь-яких порушень.

Наявність порушень стає причиною формування відповідного акта, який отримує керівник компанії. Протягом одного місяця, після отримання даного акту, компанія може надати власні заперечення.

Таким чином, інспектор податкової служби розглядає отримані заперечення і раніше зроблені висновки перевірки.

Далі буде вирішене питання, що стосується можливого залучення госпсуб’єкта до відповідальності в результаті порушення.

У разі отримання даних вимог, рекомендується звернутися за допомогою до кваліфікованого юриста, який зможе аргументовано донести позицію платника податків. Фахівці компанії «Касьяненко і партнери» вже неодноразово брали участь у всіляких камеральних перевірках. Ми точно знаємо, на які особливості важливо звернути увагу першочергово, щоб ефективно розібратися з питаннями, що виникають.

Адже в процесі організованих перевірок дуже часто співробітники податкової служби переслідують економічну вигоду. Якщо бухгалтери або керівники компаній демонструють свою незгоду з отриманими висновками, вони піддаються психологічному тиску, погрозам і залякуванням (наприклад, порушення кримінальної справи), а також величезним грошовим сумам, які будуть примусово нараховані.

Щоб цього уникнути – дуже важливо при виїзних перевірках або якщо після камеральної перевірки ви отримали “проблемний” акт, скористатися послугами юристів і адвокатів з податкових справ.

Завдяки професійному юридичного супроводу від фахівців Юридичної компанії «Касьяненко і партнери» вам вдасться запобігти висновків з явними порушеннями та незаконно виявлених фактів з боку співробітників податкової інспекції.

Також, під час проведення перевірок на незаконних підставах вдасться звести до мінімуму визначення різних порушень, штрафів та санкцій.

Ссылка на основную публикацию