Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Як, куди і на що скаржаться? Поняття скарги поширене в російському законодавстві. Зараз можна знайти зразки скарг з приводу. Але все одно залишаються проблеми правильного складання, подання такого паперу, і очікуваного результату.

Що таке скарга

Ця заява на незаконні дії громадянина або організації з вимогою усунути порушення та їх наслідки. Вимоги до скарги залежать від того, куди вона прямує:

  • в орган державної влади;
  • муніципальній владі;
  • в поліцію;
  • в прокуратуру;
  • у суд.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

На сайтах багатьох державних структурє роз'яснення з написання заяв, зразки скарг, залишається лише правильно заповнити. Нікому не хочеться витрачати час папери, за якими потрібно з'ясовувати щось ще, витрачаючи час.

Скарги пишуться і Президенту. Він є посадовою особою, що розглядає скарги на будь-які дії. Винятки становлять судові рішення, вироки, дії правоохоронних органів в рамках кримінального провадження або залучення громадян до адміністративної відповідальності.

Специфічна функція Президента — розглядзаяв і скарг громадян з питань громадянства. Він є головною посадовою особою, відповідальною за дану сферу діяльності органів влади. Тому перш ніж брати перші-ліпші зразки скарг, слід розібратися, під яким закон вони підпадають, і що необхідно враховувати.

Наприклад, свої особливості має така скарга — бездіяльність приставів. Зразок нерідко знаходиться на стенді управління.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Але треба розуміти, що бездіяльність або порушення закону мають найрізноманітніші форми.

Права громадянина в цій області

Будь-яка людина має право знайомитися:

  • З результатами розгляду скарг.
  • Зі скаргами інших громадян за умови, що цим не порушуються права іншої людини або не розкривається таємниця (наприклад, приватного життя, слідства, державна або комерційна таємниця).
  • З відповіддю на своє звернення в терміни, визначені законодавством.

Може він і скаржитися на відповідь державногооргану або посадової особи. Писати заяву на неправомірний відповідь чи інші порушення в зв'язку з спрямованими раніше скаргами дозволяється в порядку підлеглості або в судовому порядку.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Час, відведений на подачу скарги — 30 днів, при необхідності воно продовжується.

Чого робити не можна

Забороняється писати образливі листи,загрожувати в них заподіянням шкоди здоров'ю або майну, а також родичам або близьким людям чиновників. На такі звернення дозволяється не давати відповіді. Крім того, матеріали можуть бути переправлені в поліцію для відповідного реагування.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Чи не дається відповідь на листи, з яких не можнаусвідомити, хто написав його або куди відправити відповідь. Якщо надходить скарга, яка вже раніше мала місце, вона повертається назад із зазначенням на неможливість давати повторні відповіді на одні й ті ж звернення.

Текст повинен бути написаний розбірливо, інакше заявник отримає автоматичну відмову.

Чи не розглядаються паперу, які ніким непідписані. Якщо ж питання стосується тяжкого злочину, корупційних дій, паперу відразу ж передаються в прокуратуру, СК, поліцію або ФСБ. Зазвичай все направляється в прокуратуру, звідки передають матеріали по підвідомчості. Зразки скарг майже на будь-який випадок, передбачений законом, можна знайти на спеціалізованих ресурсах.

Як приймається рішення за скаргою

Якщо мова не йде про судовий процес, кримінальній справі, то передбачено загальний порядок розгляду і прийняття рішень за скаргами.

Чиновник або орган, який отримав такий папір,зобов'язаний витребувати матеріали з інших державних органів, організацій. Все, кого зачіпає заяву, має право написати заперечення на скаргу. Зразок так само легко знайти. Відповідь може містити в собі посилання або долучені документи з спростовують доказами.

куди скаржитися

Скарга відправляється або в порядку підлеглості,або в суд. Зараз заяви на чиновників в суді розглядаються згідно з нормами КАС. Перед судом варто звернутися до прокурорів. Вони відповідають за законність у сфері звернень громадян та повинні приймати рішення з приводу незаконності дій чиновників або представників організацій.

Судовий процес, терміни, заява

На чиновників до суду тепер заяви пишуться згідно з нормами КАС, за винятком кримінальних справ, матеріалів по КоАП.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Дається 3 місяці на напрям паперів в суд, завинятком випадків, прописаних в законодавстві. Наприклад, скарга на бездіяльність приставів, зразок якої наведено вище, повинна бути оброблена протягом 10 діб. Аналогічний термін прописаний для відмови в публічному заході і інших випадках.

Якщо раніше подавалися скарги в інші органи,мають відповідні повноваження, і відповідь не була дана вчасно, громадянин може просити поновити строк перед початком процесу. Папір складається таким чином.

  • вказівка ​​суду (позивач, скаржиться на чиновників має право вибрати установа найближчим до місця проживання);
  • відомості про відповідача (найменування, адреса);
  • які права були порушені або в чому полягають перешкоди до їх реалізації;
  • доводи, докази, бажано послатися на нормативні акти;
  • прохання до суду (визнання дій або бездіяльності незаконною, прохання зробити конкретні дії і т.д.);
  • прохання про витребування доказів, призначення експертизи тощо
  • перелік доданих документів;
  • підпис, дата.

Мито за такі позови не сплачується, і вимоги про неї незаконні.

Нерідко для підготовки використовується не один зразок скарги, на судового виконавця зокрема. Порушення дуже різноманітні навіть в одній сфері.

Провадження у приватним скаргами

Приватна скарга — заява про прохання скасувати проміжне рішення судді у справі. Якщо позов залишено без руху при несплаті позивачем мита, останньому дається термін на внесення суми по квитанції.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

  • Відмова суду призначити експертизу, призупинення виробництва — також підстава подати приватну скаргу.
  • Термін подачі скарги — 15 діб з моменту, колистало відомо про рішення судді в розгляді або її прийшли папери поштою. Приватна скарга на ухвалу суду (зразок часто розташовується на сайті органу) складається за загальною схемою:
  • назва суду, в чиїй компетенції апеляційне провадження;
  • вказівка ​​сторін у справі;
  • визначення, яке оскаржується (дата, назва, номер справи);
  • доводи, докази, що їх підтверджують;
  • прохання до суду (скасувати, змінити, вирішити питання на свій розсуд).

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Суд першої інстанції відправляє сторонам копії скарги з долученими матеріалами, чекає відгуки, після чого відсилає до апеляційної інстанції.

Якщо не вдалося домогтися результату в суді

Як подається скарга на рішення районного суду? Зразок надає юрист на підставі свого досвіду.

Матеріали передаються до суду, прийняти незадовольнило позивача рішення. Там перевіряють відповідність апеляції закону і відправляють по інстанції. Якщо направити папери безпосередньо, їх відправлять до суду першої інстанції, що займе час.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Зразковий склад скарги:

  • суд, якому адресується скарга;
  • сторони у справі (найменування організації, ПІБ фіз. особи, адреса);
  • дата рішення, номер справи, на яке подається апеляція;
  • вказівка ​​порушень, доводи, що їх підтверджують;
  • прохання до суду (скасувати, змінити, прийняти нове рішення);
  • опис доданих документів;
  • підпис заявника, дата;
  • копія довіреності;
  • копія диплома представника юриста, якщо він не адвокат чи прокурор.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

В апеляційній інстанції суддя перевіряє скаргу на відповідність закону, потім вона розглядається колегією суддів.

Зразок скарги до Верховного суду знадобиться, якщоапеляції не допомогли. Після неї залишається президія міського, обласного, крайового, республіканського суду. Якщо це не подіяло, касаційна скарга відправляється до Верховного суду країни.

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Відмова у відкритті провадження у наглядовій скарзіможе бути скасований головою ВС РФ або його заступником. Далі починається розгляд в цьому суді. Прийнявши рішення витребувати справу, судді приймають по ньому нове рішення. Рідко коли вони закінчують процес, матеріали знову відсилають в першу або апеляційну інстанції, дивлячись які порушення були у справі.

>

Оскарження бездіяльності і дій державного виконавця, іншої особи виконавчої служби або приватного виконавця

Зміст:

Підстави для оскарження бездіяльності або дій державного виконавця, іншої особи виконавчої служби або приватного виконавця

Підставою для оскарження є дії або бездіяльність, що спричинили порушення прав і законних інтересів сторони виконавчого провадження.

До таких відносяться, наприклад: проведення виконавцем виконавчих дій з порушеннями Закону України «Про виконавче провадження» (далі — Закон); бездіяльність виконавця в рамках виконавчого провадження; порушення при відкритті або закритті виконавчого провадження; порушення територіальності (місця) виконання виконавчого документа; дії / бездіяльність щодо накладення / зняття арештів (обтяжень) на боржника і його майна; стягнення виконавчого збору / основної винагороди приватного виконавця, витрат виконавчого провадження та штрафів; недотримання термінів проведення виконавчих дій і т.д.

Користуйтеся консультацією: Продаж арештованого майна боржника на торгах СЕТАМ: порядок, особливості та шаблони документів для судового захисту

Читайте также:  Про практику встановлення факту материнства та визнання материнства

Частина 1, 2 статті 74 Закону говорить, що рішення, дії або бездіяльність виконавця і посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду першої інстанції, який видав виконавчий документ.

Тому, відповідаючи на поширене питання: «куди скаржитися на приватного виконавця?», слід врахувати, що немає різниці між державним і приватним виконавцями в розрізі подачі скарги.

Як приклад, при наявності рішення, ухвали або наказу господарського суду, скарга подається до господарського суду першої інстанції, який прийняв рішення, а в разі прийняття рішення апеляційним господарським судом чи касаційним, все одно скарга подається до господарського суду першої інстанції (стаття 399 Господарсько — процесуального кодексу України). Те ж саме стосується й цивільних і адміністративних справ, тобто якщо рішення ухвалене у цивільній / адміністративній справі, скаргу треба подавати до місцевого цивільного / окружного адміністративного суду (перша інстанція), який прийняв рішення по справі, в рамках якої в подальшому відкрито виконавче провадження.

Але тут є одне застереження, а саме, що при відкритті виконавчого провадження для виконання рішень інших органів (посадових осіб), в тому числі постанов державного виконавця про стягнення виконавчого збору, постанов приватного виконавця про стягнення основної винагороди (в т.ч.

оскарження дій приватного виконавця), витрат виконавчого провадження та штрафів, можуть бути оскаржені виключно до відповідного адміністративного суду.

Тому, за відсутності виконавчого документа виданого судом (наказ, виконавчий лист, ухвала суду) звертатися слід лише до адміністративного суду.

При відкритті виконавчого провадження та здійсненні виконавчих дій державним виконавцем (не плутати з приватним), для стягувача (він же позивач по справі або особа, на користь якої виконується рішення) є «бонусний» ще один шлях оскарження дій виконавця, а саме безпосередньо начальнику відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець. Рішення, дії та бездіяльність начальника відділу, якому безпосередньо підпорядкований державний виконавець, можуть бути оскаржені керівнику органу державної виконавчої служби вищого рівня (частина 3 статті 74 Закону).

Начальник відділу, якому підпорядкований державний виконавець при здійсненні контролю за рішеннями, діями виконавця при виконанні рішень (оскарження постанови виконавця) має право в разі, якщо вони суперечать вимогам закону, своєю постановою скасувати постанову (тобто відбувається по факту скасування постанови виконавця без звернення до суду) або інший процесуальний документ (або їх частину), винесені у виконавчому провадженні державним виконавцем, зобов'язати державного виконавця провести виконавчі дії в порядку, встановленому цим Законом.

За результатами розгляду скарги суд першої інстанції виносить рішення у вигляді визначення, яким:

  • в разі встановлення обґрунтованості скарги визнає оскаржувані рішення, дії або бездіяльність неправомірними і зобов'язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (відновити порушене право заявника);
  • якщо ж оскаржувані рішення, дії або бездіяльність були прийняті або вчинені відповідно до закону, в межах повноважень державного виконавця або іншої посадової особи органу державної виконавчої служби, приватного виконавця і право заявника не було порушено, суд постановляє ухвалу про відмову в задоволенні скарги.

У першому випадку, слід отримати рішення суду, що вступило в законну силу, і пред'явити його виконавцю для виконання. При його невиконанні виконавцем, слід звертатися:

  • із заявою у довільній формі в обласне відділення (департамент) Міністерства юстиції України з проханням провести службову перевірку по невиконанню виконавцем рішення суду. З досвіду автора даної статті, такий спосіб ефективно допомагає;
  • в суд з новою скаргою на виконавця щодо невиконання рішення суду (автор статті також ефективно користується і цим способом судового захисту). Ось для наочності витяг з ухвали суду, хоча виробництво і булао закрите, але виконавець оперативно виконав ухвалу суду: “Таким чином, враховуючи, що ухвала Красногвардійського районного суду м.Дніпропетровська від 02 грудня 2019 року була виконана старшим державним виконавцем Дніпровського районного відділу ДВС ГТУЮ у Дніпропетровській області Циганенко Г.І. до подання 27.12.2019 року ОСОБА_1 скарги на бездіяльність начальника Дніпровського районного відділу державної виконавчої служби ГТУЮ в Дніпропетровські області, а тому наявні підстави вважати, що у зазначеній скарзі відсутній предмет спору та права скаржника порушені не були, а тому провадження у справі підлягає закриттю”, посилання на ухвалу суду: https://reyestr.court.gov.ua/Review/88306474 ;
  • як крайній захід, звертатися із заявою в поліцію про відкриття кримінального провадження за фактом невиконання рішення суду (частина 2 стаття 382 Кримінального кодексу України).

Користуйтеся консультацією: Виконавчий збір, основна винагорода для приватного виконавця, інші виконавчі витрати, що з ними робити боржнику, судове оскарження

Терміни оскарження

Зразок заяви, скарги: адміністративні справи

Важливою умовою оскарження, є терміни для оскарження. В разі пропущення термінів, суд відмовить у прийнятті скарги або позову до розгляду.

Слід зазначити, що рішення і дії виконавця, посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені протягом 10 робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення його прав, свобод чи законних інтересів.

Рішення виконавця про відкладення провадження виконавчих дій може бути оскаржене протягом трьох робочих днів з дня, коли особа дізналася або повинна була дізнатися про порушення її прав, свобод чи законних інтересів (частина 5 статті 74 Закону, стаття 449 Цивільного — процесуального кодексу України, стаття 341 Господарсько — процесуального кодексу України).

Пропущений з поважної причини термін (хвороба боржника, відрядження, неодержання боржником постанови (іншої інформації від виконавця) і т.п.), може бути відновлений судом.

Користуйтеся консультацією: Виконавче провадження — це просто: порядок, терміни місце виконання рішення суду

На що варто звернути увагу при складанні скарги до суду для оскарження бездіяльності і дій державного виконавця, іншої особи виконавчої служби або приватного виконавця, приклад скарги в суд

Зверніть увагу при складанні та поданні скарги до суду:

  • в цивільній справі судовий збір можна не платити при поданні скарги на оскарження дій / бездіяльності в суді першої інстанції, в т.ч. оскарження дій приватного виконавця, підстава: пункт 14 Постанови Пленуму Вищого Спеціалізованого Суду України (далі ВССУ) з розгляду цивільних і кримінальних справ №4 «Про практику розгляду судами скарг на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби під час виконання судових рішень у цивільних справах», враховуючи, що провадження з виконання судових рішень є завершальною і невід'ємною частиною (стадією) судового провадження у конкретній справі, в якій виробництво за скаргою не відкривається, а за подачу позовної заяви сплачено відповідний судовий збір, ні розділом VII ЦПК, ні Законом України від 08.07.2011 «Про судовий збір» (частина перша статті 3) не передбачена необхідність сплати судового збору за подачу скарги на рішення, дії або бездіяльність державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби, то за подання скарги судовий збір не сплачується.

Адміністративно-позовна заява для оскарження протоколу ДАІ

                                                                                   До________  районного суду                                                                                   у  м. Києві

                                                                                    01010

                                                                                    м. Київ, вул. Зелена, 1

                                                      Позивач:       Зареєстрований та проживаю:

                                                                                    01010, м. Київ

                                                                                    вул. ______________б.1, кв.1,

  •                                                                                     тел. (044) 444-44-44
  •                                                             Відповідач:   посадова особа
  •                                                                                    Інспектор ДПС роти УДАІ          
  •                                                                                    у    Житомирській області
  •                                                                                    ___________________,
  •                                                                                    робоча адреса: 10001

                                                                                   м. Житомир, вул. Біла, 1,

                                                                                   тел. (0444) 444-444

                                Адміністративно – позовна заява                                        (оскарження протоколу ДАІ)

      __.______ 2010 року я на власному автомобілі ”ВАЗ” (державний номерний знак АА0000АА) рухався по автомобільній дорозі Київ-Чоп. Близько 12 години 12 хвилин  на 90 кілометрі автодороги був зупинений інспектором ДПС роти ОДДЗ м.

Житомира  сержантом міліції _________________  мене було звинувачено у порушенні правил дорожнього руху, так як я  рухався у крайній лівій полосі дороги при вільній крайній правій полосі, що є порушенням.

Маючи намір розвороту у зворотному напрямку та переконавшись, що не завдам перешкоди іншим учасникам дорожнього руху,  я з крайнього правого ряду перелаштувався у крайній лівий ряд.

                Моє пояснення з даного приводу та пояснення свідка _________________ (на прохання якої я і мав намір виконати розворот у зворотньому напрямку) інспектором ДАІ ___________ до уваги не прийнято.

Читайте также:  Судові та квазісудові процедури боротьби з рейдерством

______________ заявив, що в нього є власні свідки та покликав з  приміщення, що знаходилося поруч біля проїзної частини  двох сторонніх осіб, які згодом були залученні до адміністративної справи, що не відповідає вимогам передбачених у  ст.ст. 272, 251 КУпАП.

                Постановою  інспектора  Державної автомобільної інспекції м. Житомира сержантом міліції ___________________  серії АМ № 999999 по справі про адміністративне правопорушення від __.__.

2010 року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.2 ст.

122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 425 гривень.

                Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень.

Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне та об’єктивне з’ясування обставин кожної справи, дотримання процесуального порядку розгляду справи.

                При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом  встановлено адміністративну відповідальність.

                Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:

                1. КУпАП визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення, що постановляється в конкретній адміністративній справі а також визначається компетенція осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.

                Згідно ст.255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч.3 та ч.4 ст.122 КУпАП. Але інспектор поза межі своєї компетенції склав протокол серія АМ №555555 про адміністративне правопорушення  передбачене ч.2 ст.122 КупАП.

               2.Також звертаю увагу суду на те, що мною не порушено п. 11.

5 (На дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті, а також для повороту ліворуч, розвороту або для зупинки чи стоянки на лівому боці дороги з одностороннім рухом у населених пунктах, коли це не суперечить правилам зупинки (стоянки)) Правил Дорожнього руху, а саме я переконавшись, що не завдам перешкоди іншим учасникам дорожнього руху перелаштувався з правої полоси дороги в крайню ліву,  для виконання розвороту у зворотньому напрямку.

                На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 18, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України.

ПРОШУ

1. Встановити відсутність компетенції  інспектора  Державної автомобільної інспекції      м. Житомира _______________ по складанню протоколу серія АМ №555555 про адміністративні правопорушення від __.__.2010 року.

2. Скасувати повністю постанову серія АМ №999999 по справі про адміністративне правопорушення від __.__.2010 року та стягнення у вигляді штрафу у розмірі 425 гривень

3. Закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення.

Додаток:

— копія адміністративно-позовної заяви — 1 примірник;

— копія протоколу серія АМ №55555 про адміністративні правопорушення від __.__.2010 року – 2 примірника;

— копія постанови серія АМ №999999 по справі про адміністративне правопорушення від __.__.2010 року – 2 примірника;

  1.        — квитанція про сплату державного мита;
  2.        — квитанція про сплату витрат на інформаційно-технічне забезпечення.
  3. __.________ 2010 року                                                                              підпис _____________
  • Наступні записи:
  • Попередні записи:

Зразки заяв та клопотаннь в адміністративному судочинстві | Lойер

Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, мають право заявляти клопотання. Це право випливає з принципу змагальності та диспозитивності.

Заяви і клопотання – це усні або письмові звернення до суду осіб, які беруть участь у справі, з приводу вчинення певних процесуальних дій.

Заяви – це звернення, в яких особа повідомляє суд про вчинення тієї чи іншої дії, яку вона може вчинити за законом. Заявами оформляються відводи, відмова від позову, визнання позову, відкликання позовної заяви, зміна підстав або предмету позову тощо.

Клопотання – це прохання до суду про вчинення дії, яку може вчинити тільки суд. Клопотання осіб, які беруть участь у справі з усіх питань, пов‘язаних з розглядом справи, суд розглядає негайно.

Підстави, час та черговість подання заяв по суті справи визначаються Кодексом адміністративного судочинства України (далі – Кодекс ) або судом у визначених Кодексом випадках. Подання заяв по суті справи є правом учасників справи.

  • При розгляді справи судом учасники справи викладають свої вимоги, заперечення, аргументи, пояснення, міркування щодо процесуальних питань у заявах та клопотаннях.
  • Заяви і клопотання подаються тільки в письмовій формі.
  • Заяви, клопотання і заперечення подаються та розглядаються в порядку, встановленому Кодексом.
  • Будь-яка письмова заява, клопотання повинні містити:
  1. повне найменування (для юридичних осіб) або ім’я (прізвище, ім’я та по батькові) (для фізичних осіб) особи, яка подає заяву чи клопотання або заперечення проти них, її місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб), ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України;
  2. найменування суду, до якого вона подається;
  3. номер справи, прізвище та ініціали судді (суддів), якщо заява (клопотання, заперечення) подається після постановлення ухвали про відкриття провадження у справі;
  4. зміст питання, яке має бути розглянуто судом, та прохання заявника;
  5. підстави заяви (клопотання, заперечення);
  6. перелік документів та інших доказів (за наявності), що додаються до заяви (клопотання, заперечення);
  7. інші відомості, які вимагаються Кодексом.

Вимога вказати в заяві по суті справи, скарзі, заяві, клопотанні або запереченні ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України стосується лише юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України. Іноземна юридична особа подає документ, що є доказом її правосуб’єктності за відповідним законом іноземної держави (сертифікат реєстрації, витяг з торгового реєстру тощо).

  1. До позовної заяви додаються клопотання та заяви позивача про розгляд справи за правилами спрощеного позовного провадження, участь у судовому засіданні щодо розгляду справи за правилами спрощеного позовного провадження, звільнення (відстрочення, розстрочення, зменшення) від сплати судового збору, про призначення експертизи, витребування доказів, про забезпечення надання безоплатної правничої допомоги, якщо відповідний орган відмовив у її наданні, тощо.
  2. Якщо заяву (клопотання/заперечення) подано без додержання вимог Кодексу і ці недоліки не дають можливості їх розгляду, або якщо вона є очевидно безпідставними та необґрунтованими, суд повертає заяву/клопотання без розгляду.
  3. Також прес-центр судової влади звертає вашу увагу, що на офіційному веб-сайті Хмельницького окружного адміністративного суду за посиланням містяться приклади зразків написання заяв.

Джерело: court.gov.ua

seodigitalgroup.com

Скарги, заяви, пропозиції

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення (ч.1 ст.1 ЗУ).

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви(клопотання) і скарги.

Пропозиція (зауваження) — звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

Заява (клопотання) — звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання — письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

Читайте также:  Помощь и услуги адвоката, представительство в суде

Скарга — звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб (ст.3 ЗУ).

Звернення може бути усним чи письмовим (ч.4 ст.5 ЗУ).

У зверненні має бути зазначено:

  • прізвище, ім’я, по батькові особи, яка подає звернення;
  • місце проживання громадянин;
  • викладено суть порушеного питання зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається (ч. 7 ст.5 ЗУ).

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає (ст. 8 ЗУ).

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.

 При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів (ч.1 ст.20).

Керівники та інші посадові особи органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян зобов'язані проводити особистий прийом громадян.

Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян (ч.1,2 ст.22)

Скаржимося на податкове повідомлення-рішення в адміністративному порядку

Нагадаємо: податкове повідомлення-рішення (ППР) — це письмове повідомлення контролюючого органу (рішення) про обов’язок платника податків сплатити суму грошового зобов’язання, визначеного органом ДФС у випадках, передбачених ПКУ та іншими законодавчими актами, контроль над виконанням яких покладений на контролюючі органи, або внести відповідні зміни в податкову звітність (п.п. 14.1.157 ПКУ).

Будь-які рішення (у тому числі й ППР), прийняті контролюючим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

По суті, скарги можна поділити на «первинні» і «вторинні». «Первинні» — це ті, які подаються, можна сказати, уперше, відразу після отримання ППР. «Вторинні» — це скарги, які ви подаєте вже в разі, коли не згодні з рішенням, винесеним за результатами розгляду «первинного» звернення.

Такий поділ важливий, оскільки є нюанси у формулюванні і поданні кожного із цих видів скарг. Але про все по порядку.

А почнемо ми з того…

  • Куди можна скаржитися?
  • У разі коли платник податків вважає, що контролер «не правий», він має право звернутися в контролюючий орган вищого рівня зі скаргою про перегляд ППР. При цьому скарги на рішення:
  • — державних податкових інспекцій подаються в контролюючі органи в АРК, містах Києві і Севастополі, областях, міжрегіональні територіальні органи;
  • — контролюючих органів АРК, містах Києві і Севастополі, областях, міжрегіональних територіальних органів і митниці подаються в ДФСУ.

Крім того, одночасно з поданням скарги контролюючому органу вищого рівня ви зобов’язані письмово повідомити «автора» ППР (п. 56.5 ПКУ).

Причому форма самого повідомлення жодним нормативно-правовим актом не закріплена. Тому повідомляти можна у вільній формі (БЗ, категорія 133.01). Але робити це потрібно письмово.

Якщо говорити про ППР, які були видані за результатами перевірки, то виходить така ситуація.

Оскільки проведення перевірок було перенесене, зокрема, на рівень обласних управлінь ДФС, то оскаржити подібні повідомлення-рішення можна куди? Правильно — у ДФСУ. Оскільки всі рішення оскаржуються в орган вищого рівня. А стосовно обласного управління найвищим органом вважається саме ДФСУ.

Виходить, що стосовно оскарження таких ППР діє тільки «первинний» розгляд.

Важливо! Якщо ви подали скаргу «не туди», то вона не розглядається і повертається платникові податків із зазначенням причин повернення. Правила, встановлені п. 56.3 ПКУ з приводу дотримання ієрархії при поданні скарг, порушувати ніяк не можна.

У які строки подавати скаргу?

Скарга подається (направляється) протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податків «нехорошого» ППР. Днем подання платником податків скарги (п. 56.16 ПКУ) є:

— при поданні безпосередньо в контролюючий орган (через канцелярію) — день фактичного отримання скарги контролюючим органом;

— при направленні поштою — дата отримання відділенням поштового зв’язку відповідного відправлення (доказом слугуватиме чек про оплату відправки). При цьому саме з відправкою ви повинні укластися в 10 днів. Враховувати строки доставки скарги в контролюючий орган не потрібно.

Апеляційна скарга на рішення адміністративного суду по оскарженню постанови ДВС про стягнення виконавчого збору

До Восьмого апеляційного адміністративного суду

79005, м. Львів, вул. Саксаганського, 13

Через:  Львівський окружний адміністративний суд

79018, м.Львів, вул.Чоловського, 2

АПЕЛЯНТ:      Позивач у справі: Спільне українсько-португальське підприємство у формі Товариства з обмеженою відповідальністю «ПАБ»

  79006, м. Львів, вул. Князя Владека, 35

  • ЄДРПОУ 1234567
  • тел. 097-1212121212
  • ВІДПОВІДАЧ:         Личаківський відділ державної виконавчої служби міста Львів Головного територіального управління юстиції у Львівській області

79058, м. Львів, пр. Чорновола, 39

  1. ЄДРПОУ 35009358
  2. тел. (032)255-33-91, 255-45-25,255-47-06
  3. АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА

на рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 липня 2019 р. у справі №1.380.2019.000000000 за адміністративним позовом про визнання протиправними та скасування постанов

Оскаржується рішення Львівського окружного адміністративного суду від 20 липня 2019 р. у справі №1.380.2019.

000000000 за адміністративним позовом Спільного українсько-португальського підприємства у формі ТзОВ «ПАБ» до  Личаківського відділу державної виконавчої служби міста Львів Головного територіального управління юстиції у Львівській області про визнання протиправними та скасування постанов.

  • Зазначеним рішенням відмовлено у задоволені адміністративного позову Спільного українсько-португальського підприємства у формі ТзОВ «ПАБ».
  • Підставою для оскарження рішення суду першої інстанції є неповне з’ясування судом обставин, що мають значення для справи, невідповідність висновків суду обставинам справи, порушення норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи.
  • У жовтні 2015 року Спільне українсько-португальське підприємство у формі ТзОВ «ПАБ» звернулося до суду з позовом до Управління архітектури департаменту містобудування Львівської міської ради та просило визнати незаконними дії з приводу відмову у видачі дозволу на розміщення літнього майданчику за №2401-2вих-739 від 17 червня 2015 року та зобов’язання видати такий дозвіл.

Постановою Галицького районного суду м.Львова від 26 листопада 2015 року  в позові відмовлено.

Постановою Львівського апеляційного адміністративного суду від 29 березня 2016 року постанову Галицького районного суду міста Львова від 26 листопада 2015 року у справі №461/10958/15-а скасовано і прийнято нову постанову, якою позов задоволено.

Визнано протиправними дії Управління архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради щодо відмови у видачі спільному українсько-португальському підприємству у формі ТОВ «ПАБ» дозволу на розміщення літнього майданчика за адресою: вул. Князя Владека, 35 м.

Львів, викладеної в листі від 17 червня 2015 року за 2401-2вих-739. Зобов’язано Управління архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради видати спільному українсько-португальському підприємству у формі ТОВ «ПАБ» дозвіл на розміщення літнього майданчика за адресою: вул. Князя Владека, 35 м.Львів.

Не погоджуючись з рішеннями суду першої та апеляційної інстанцій, позивач звернувся з касаційною скаргою, однак ухвалою  Вищого адміністративного суду України від 15 червня 2016 року в задоволенні касаційної скарги було відмовлено, і оскаржувана постанова Львівського апеляційного адміністративного суду була залишена в силі.

Як встановлено судами, ТзОВ «ПАБ» використовує літній майданчик по вул. Князя Владека, 35 в м. Львові з 2009 року. 21.12.

2011 року Управління комунальної власності Департаменту економічної політики Львівської міської ради (орендодавець) та ТОВ «ПАБ» (орендар) уклали договір №337/82-10 на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об’єктів торговельного призначення.

Ссылка на основную публикацию