Автобіографія (зразок 2018, 2019)

Автобіографія — це стислий переказ основних етапів свого життя і головних досягнень, написаний у вільній формі. Найчастіше вона може знадобитися при прийомі на роботу, вступі до ВНЗ, для проходження практики, в військкомат або школу, тому при її складанні слід керуватися загальними правилами написання ділових листів.

Звичайна людина, яка не мала раніше досвіду в написанні автобіографії, може зіткнутися з певними труднощами. Тут представлені готові зразки автобіографій та рекомендації, щодо правильного оформлення документа.

Автобіографія (зразок 2018, 2019)

Зразок автобіографії на роботу

При влаштуванні на роботу, основне завдання автобіографії — показати, що це саме ваша вакансія і кращого кандидата роботодавцю не знайти. Приділіть основну увагу вашій трудовій діяльності. Опишіть, де ви раніше працювали, а головне, чого досягли.

Я, Чернова Олена Олександрівна, народилася 27 червня 1972 року в місті Звенигородка Черкаської області (Україна), в сім’ї лікарів. Батько Шевченко Олександр Дмитрович 1952 року народження, мати Шевченко Оксана Василівна.

У 1979 році пішла в 1 клас середньої загальноосвітньої школи № 5 в місті Звенигородка. У 1989 році закінчила її зі срібною медаллю.

Після закінчення школи у липні 1989 року вступила до Київського Політехнічного інституту на педагогічний факультет. У 1994 році отримала диплом вчителя фізики та математики. Під час навчання неодноразово приймала участь у різних наукових конференціях, та проходила практику в загальноосвітній школі № 23 в м. Київ, викладаючи фізику та математику у учнів з 6-9 класи.

Після закінчення навчання влаштувалася на роботу в школу № 23 в м. Київ вчителем фізики та математики, де пропрацювала упродовж 10 років. За ці роки учні з 10 та 11 класів займали призові місця на міських, обласних та районних олімпіадах.

З вересня 2004 року і по сьогоднішній час, працюю в приватній фізико-математичній гімназії КМФІ за спеціальністю. А також займаюсь репетиторством, готуючи учнів випускних класів до вступу у вищі навчальні заклади. Мною розроблена власна програма навчання, за допомогою якої, учні можуть проходити більшу частину матеріалу самостійно.

Ні я, ні мої родичі судимостей не маємо.

Заміжня за Черновим Миколою Анатолійовичем 1970 року народження, працює юристом в юридичній фірмі «Гарант». Та маємо 2 дітей: доньку Марічку 14 років та сина Матвія 19 років. Син навчається в Харківському авіаційному університеті на програміста.

Я та моя сім’я за активний спосіб життя, та усі займаємося спортом. Серед усіх видів, перевагу надаємо велосипедам, та вже 4 роки підряд приймаємо участь у щорічному вело марафоні «ВелоКиїв».

Домашня адреса: вул. Свободи, 136, кв. 44, м. Київ

Зразок автобіографії студента

В автобіографії студента головний акцент повинен ставиться на вашій освіті та знаннях. Покажіть, що ви прагнете до знань, а навчання дається вам легко. Опишіть ваші додаткові заняття і курси, які ви закінчили або відвідуєте, де працюєте або проходите практику, чого вже встигли досягти під час навчання.

Автобіографія (зразок 2018, 2019)

Я, Фесенко Артем Ігорович, народився 10 березня 1995 року в місті Умань, Черкаської області, Україна.

З 2002 по 2012 рік навчався в середній загальноосвітній школі № 8 м. Умань, яку закінчив з золотою медаллю. Під час навчання приймав активну участь в шкільній самодіяльності, та театральному гуртку. Професійно займався легкою атлетикою, та отримав звання кандидата у майстри спорту.

У липні 2014 року вступив до Київського національного університету на факультет спеціалізованих комп’ютерних систем, та є студентом 4 курсу навчаючись за спеціальністю «системне програмування» (денна форма навчання).

Як правильно написати автобіографію? Зразок та приклад – автобіографії

Приклад написання автобіографії може знадобитися будь-якій людині, яка працює над створенням такого документа. Складати його доводиться не щодня, при цьому часто виникає маса питань: чи є спеціальні правила написання автобіографії, які дані потрібно вказати в ній обов’язково і багато іншого.

У цій статті:

  • Правила складання автобіографії.
  • Зразок автобіографії, приклад автобіографії.
  • Написання автобіографії на роботу.
  • Зразок автобіографії на роботу.
  • Додаткові відомості в автобіографії.

Правила складання автобіографії

Документ може знадобитися, коли ви влаштовуєтеся на роботу, вступаєте на навчання, а також для кадрової служби підприємства, як документ, що входить обов’язково до особової справи.

І якщо в відділі кадрів державного підприємства, на якому ви вже працюєте, на цей документ подивляться як на формальність, то у комерційній структурі від його грамотного складання залежить, запропонують вам роботу чи ні.

Кожен повинен знати як написати автобіографію і як зробити це правильно. Законодавчо ніяких вимог до складання цього виду документа не передбачено, отже, керуватися потрібно правилами діловодства.

У випадку з автобіографією – це правило складання ділових листів. Біографія повинна сформувати чітке уявлення про життєвий шлях і основних біографічних події упорядника.

Пишеться вона у довільній формі від першої особи безпосередньо упорядником, на аркуші форматом А4, від руки або в друкованому вигляді.

Починатися автобіографія повинна словами «Я, прізвище, ім’я по батькові …». Автобіографічний документ не повинен бути занадто великий за обсягом. Викладати події і факти, постарайтеся стисло. Її обсяг не повинен перевищувати 1-2 аркушів. Досвід показує, що довга автобіографія не досягає результату, для якого вона створена, а дає прямо протилежний ефект.

Манера викладу повинна відповідати діловому стилю. При прочитанні вашої біографії увага приділятиметься не тільки її змісту, а й оформленню, стилістики мовлення, і звичайно, відсутності в ній граматичних, стилістичних та пунктуаційних помилок. Все це дасть вам додаткові бонуси та переваги. Важливим у складанні цього документа, є дотримання хронологічного порядку.

Викладати всі події свого життя потрібно по порядку, не перескакуючи з одного події на іншу і нічого не пропускаючи. Інформація, яку ви викладаєте в автобіографії, повинна бути достовірною.

Включаючи в документ помилкову або не достовірною інформацію про себе, ви можете зіпсувати свою ділову репутацію, що завадить вам отримати бажану посаду або ж добитися іншої мети.

Зразок автобіографії. Для того, щоб скласти уявлення про те, як правильно складати автобіографію і спростити вам роботу над нею, наведемо приклад складання автобіографії.

Зразок написання автобіографії

автобіографія приклад

Автобіографія

 Я, Петренко Катерина Іванівна, 08 серпня 1989 року народження, народилась у місті Вапнярка. У 1996 поступила в загальноосвітню школу № 5. У 2006 році закінчила школу.

У 2006 році вступила в Херсонський гуманітарний університет за спеціальністю «Філологія». У 2011 році закінчила його з червоним дипломом.

З серпня 2011 року і по теперішній час працюю журналістом в журналі «Життя Боярки». Раніше несудима. Заміжня.

Чоловік Моргатюк Петро Валерійович, народився 31 травня 1980 року. Уродженець міста Васильків, має вищу освіту і працює адвокатом. Проживає разом зі мною за адресою: місто Боярка, вулиця Шевченко, будинок 4, квартира 25. Раніше несудимий.

Мати: Іванова Галина Петрівна, 1967 року народження, освіта вища, працює вчителем. Проживає за адресою: місто Владивосток, вулиця Радянська, будинок 4, квартира 25. Раніше несудима.

Батько: Іванов Іван Аркадійович, 1967 року народження, освіта вища, працює лікарем. Проживає за адресою: місто Вапнярка, вулиця Свободи, будинок 4, квартира 25. Раніше несудимий.

Сестра: Іванова Аліна Іванівна, 1995 року народження, уродженка м. Вапнярка, зараз навчається в Східному національному університеті за спеціальністю «Програміст». Проживає за адресою: місто Дніпро, вулиця Гоголя, будинок 4, квартира 25. Раніше несудима.

25 лютого

/власний підпис/

Петренко К.І.

Будь-який інший автобіографічний документ складається за точно такою ж схемою і інформація, яка в ньому вказується, адаптується для конкретних цілей. Наприклад, якщо складається автобіографія школяра.

У тексті доцільно вказувати інформацію про досягнення в навчанні, участі в олімпіадах, подяках і грамотах, участі у конкурсах та інших подіях шкільного життя. Можна також розповісти про спортивні досягнення, якщо вони є, відвідуваних гуртках і факультативах.

В автобіографії студента відповідно необхідно розповісти про відвідування конференцій, участь у наукових роботах, які проходили за період навчання. Участь у громадському житті навчального закладу.

Доцільно вказати відомості про проходження виробничої практики. Варто відобразити життєву позицію, якої дотримується студент.

Оцінити рівень теоретичної підготовки. Розповісти про змагання, в яких студент показав свій ВНЗ.

Написання автобіографії на роботу

Схема складання автобіографії для прийняття на роботу мало чим відрізняється від запропонованої вище схеми складання загальної автобіографії.

Однак особливості її написання все ж є: для влаштування на роботу, такий документ повинен робити акцент на якостях, важливих для роботодавця, відповідно до тієї посади, яку ви плануєте зайняти.

Це буде своєрідною рекламою ваших робочих здібностей, і може зіграти позитивну роль при ухваленні рішення про прийом вас на роботу.

Опишіть проекти, в яких ви брали участь, і які максимально відображають ваші професійні якості. Наведіть приклади з практики, які характеризують рівень вашої професійної підготовки, гнучкість мислення, вміння працювати в команді, знаходити спільну мову з колективом і т.д.

Перерахуйте всі місця вашого навчання, підвищення кваліфікації, проте не робіть на цьому акцент, якщо тільки ви не тільки-но закінчивши навчання молодий спеціаліст без досвіду роботи. Не варто розповідати про специфіку вашого навчання, так як ця інформація для роботодавця навряд чи буде цікава.

Про це, швидше за все, мова буде йти на співбесіді, якщо роботодавець виявить до вас інтерес. Бажано відразу, не приховуючи, відобразити ваші побажання і переваги з приводу майбутньої роботи.

Якщо ви не командна людина і не можете працювати в команді, вкажіть цей факт обов’язково, не варто ламати себе, витрачати час і намагатися вибудовувати командні відносини. Як правило, все одно це закінчується звільненням.

В отриманні роботи зацікавлені не тільки ви, роботодавцю теж потрібен співробітник. Вкажіть розмір оплати, який вас влаштує, а також певні умови роботи, які є для вас прийнятними. Розгляньте питання відряджень і чи прийнятно це для вас.

Якщо у вас є маленька дитина, яка не дасть можливість вирушати в тривалі поїздки, варто це обов’язково вказати. Приховувати такий факт не доцільно, ви тільки витратите час і своє і роботодавця. Дайте оцінку своїм діловим якостям, охарактеризуйте позитивні сторони.

Зверніть увагу на такі свої якості як товариськість, відповідальність, обов’язковість і т.д.

Зразок автобіографії на роботу

Розглянемо схему, по якій складається зразок написання автобіографії на роботу, автобіографія приклад:

«Я, Савельєв Роман Андрійович, народився 1 квітня 1980 року. (Далі зразок відповідає тому, який наданий вище, з перерахуванням освіти і сімейного стану, поки не дійдете до трудового стажу). З січня 2012 року працюю в газеті «Життя Вапнярки». Деякі мої статті, написані для газети, мали особливу популярність.

До них відносяться «Екологія або десять років змін», «Будівельні матеріали вбивають», «Римські статуї», опубліковані в номерах № 9, 14, 28.

За період моєї роботи в редакції газети, трудовим колективом, під моїм керівництвом був розроблений проект «Життя страусів», який в подальшому, був реалізований на офіційному сайті видання.

За результатами моніторингу відвідуваності був зроблений висновок, про збільшення відвідуваності сторінки на 10%, що підвищило популярність видання. Завдяки впровадженню даного проекту газета зайняла перше місце на конкурсі «Краща газета 2015 року» і отримала почесну грамоту та приз.»

В автобіографіях вказують не тільки свої трудові досягнення, а й причини, за якими ви пішли з минулого місця роботи. Нічого не говорять вирази, наприклад, «за сімейними обставинами» вказувати не варто, якщо, звичайно, це не стало справжньою причиною відходу.

При зазначенні причин, дотримуйтесь тактовності і ввічливості. Якщо причиною уходу став конфлікт з адміністрацією підприємства, то не варто розповідати, про дурного, прискіпливого директора, який змусив вас піти з роботи.

Читайте также:  Аліменти (виплати на дитину) з матеріальної допомоги

Торкніться цього питання тактовно , але так, щоб вас не можливо було викрити в брехні і невихованості. Наприклад, можна вказати, що причиною звільнення стала зміна умов праці.

Якщо вас запитають про те, які саме умови праці вам не підійшли, поясніть, що це була зміна внутрішньої політики підприємства, наприклад, збільшення обсягу праці, зміна рівня відповідальності і т.д., що для вас стало неприйнятним.

Додаткові відомості в автобіографії

Автобіографію, яка складається здобувачем посади, прийнято називати резюме. Відмінною особливістю цього документа від розглянутого вище зразка складання автобіографії можна назвати лише те, що в резюме немає необхідності так докладно розкривати інформацію про чоловіка, батьків та інших членів сім’ї. Цього питання можна торкнутися, дуже стисло.

В цілому ці два документи не сильно різняться. Основне завдання резюме – не викрити всі аспекти вашого життя, а зробити наголос саме на робочих якостях і попередню трудову кар’єру, що дасть можливість роботодавцю оцінити вас як майбутнього потенційного співробітника. Зараз з’явилася мода доповнювати резюме своїми фото.

Особливих вимог до фотографії немає, проте стиль одягу, в якій ви сфотографовані, і зачіска, повинен бути діловими. А фон, повинен бути нейтральним. Пальми і море, звичайно, не підійдуть. Гарним доповненням до резюме стануть характеристики і рекомендації з минулого місця роботи. Як правило, такі документи складаються керівником підприємства.

Це може стати додатковим бонусом, при прийнятті вас на роботу. Особливо корисні такі документи для працівників гуманітарних спеціальностей і працівників з вузькою спеціалізацією. В автобіографічному документі доцільно згадати про проходження строкової служби для чоловіків, про декретну відпустку і народженні дитини, для жінок.

В кінці автобіографії ставиться підпис особи, яка склала документ і дата його складання. Вказуються паспортні дані і точна поштова адреса. Тепер ви знаєте як правильно написати автобіографію на роботу.

Автобиография: образец / пример написания (на работу) — как пишется автобиография (образец скачать)

Чтобы устроиться на хорошую работу, необходимо, чтобы вами была предоставлена работодателю качественно написанная автобиография. Для работодателя очень важна история вашей жизни, чтобы определиться, можно ли вам доверять, поэтому вы должны изложить лучшие стороны своей жизни на листе с заголовком «Автобиография».

В этой публикации я хочу дать вам образец или пример написания автобиографии для устройства на работу,  которую сам как работодатель мечтал когда-либо увидеть.

Хочу показать пример, как пишется грамотная и толковая автобиография с психологической точки зрения, чтобы она кратко и лаконично освещала вас как надежную и перспективную личность, которой можно доверять ответственную работу.

А также предлагаю вам для удобства бесплатно скачать образец / пример.

Итак, что же такое автобиография?

Автобиография – это собственноручное описание вашей жизни от вашего рождения до настоящего момента.

В ней не столько важны полностью все хронологические данные вашей жизни, сколько косвенное описание вашего внутреннего мира, что невозможно показать в резюме или, к примеру, в характеристике.

Эмоционально расположить к вам работодателя может именно автобиография, поэтому не пренебрегайте ней даже в том случае, когда от вас не требуют её написания при поступлении на ту или иную работу.

Изучив мой образец и пример написания автобиографии для поступления на работу, вы сможете качественно преподнести информацию о себе потенциальному работодателю, которому более важно не то, что вы напишете, а то, как вы напишете эту информацию. Ваша судьба, как говорится, в ваших руках.

Первое впечатления весьма важно (по одёжке встречают), поэтому покажите ваше лицо будущему начальству или руководству с лучшей стороны при помощи очень важного инструмента, которым является автобиография.

Мое любимое выражение: «Главное – все правильно рассказать!» И тогда успех у вас в кармане! А в этом вам может помочь именно качественно составленная автобиография!

Что представляет собой грамотная, качественная автобиография?

Вы должны понимать, что у начальства нет времени читать большой объем информации, поэтому лучше всего, если ваша автобиография будет объемом в один лист формата А4 и представлять собой информацию, изложенную в логической последовательности.

Заметьте, ваша автобиография поможет вам и при устном собеседовании, так как будет являться неким конспектом, заранее подготовленным, что значительно поможет справиться как с волнением при собеседовании, так и придаст вам определенный шарм кое-что значащего в этой жизни человека.

Так же вы должны понимать и то, что, возможно, вашу автобиографию будут изучать психологи, работники СБ (службы безопасности), графологи или другие специалисты. Это зависит от того, на какую работу вы устраиваетесь.

Поэтому будьте готовы к тому, что ваша автобиография должна будет писаться вами вручную в присутствии менеджера по персоналу, а не подаваться в готовом распечатанном виде.

Однако заранее распечатанный вариант у вас обязательно должен быть при себе!

Очень желательно, чтобы ваша автобиография была с вашей фотографией. Причем фотография должна быть удачной, на которой бы вы сами себе нравились. Она не обязательно должна быть строгой, как на паспорт, но достаточно хорошо раскрывать вашу позитивность.

Вот основные обязательные блоки, которые должна содержать ваша автобиография:
 

  1. Ф.И.О.

  2. Дата и место рождения.

  3. Сведения о родителях.

  4. Образование.

  5. Период воинской службы (для мужчин).

  6. Трудовая деятельность.

  7. Семейное положение и краткая информация о супруге (сожителе) и детях.

  8. Сведения о декретных отпусках (для женщин)

  9. Информация о личных достижениях, наградах, поощрениях.

  10. Информация о хобби.

  11. Паспортные данные (серия, номер паспорта, кем и когда выдан, регистрация)

  12. Фактический домашний адрес.

  13. Контакты (телефон мобильный, домашний, e-mail)

  14. Дата составления автобиографии.

  15. Личная подпись.

Автобиография

(образец / пример 1)

Я, Сергей Иванович Васильев, родился 12 апреля 1974 года в г. Красный Лиман Донецкой области (Украина).

Мать – Васильева Татьяна Степановна, 1951 года рождения, украинка, имеет высшее педагогическое образование, работала педагогом (воспитателем в детском саду, затем школьным учителем), пенсионер. Проживает по адресу: г. Красный Лиман Донецкой обл., ул. Железнодорожная, 123.

Отец – Васильев Иван Сергеевич, 1950 года рождения, русский, рабочий со средним техническим образованием, работал машинистом электровоза, пенсионер. Сейчас проживает по адресу: г. Лозовая Харьковской обл., ул. Рылеева, 47.

  • В 1981 году пошел в 1 класс Краснолиманской средней школы № 3 в родном городе Красный Лиман, а в 1989 году получил неполное среднее образование и поступил в Донецкий экономический техникум на специальность техник-технолог, который успешно окончил в 1993 году.
  • С 1993 по 1995 год – служба в армии (ракетные войска, старший сержант запаса).
  • В 1995 году поступил в Славянский педагогический институт, и в 1999 году получил диплом специалиста по специальности преподаватель физики и математики.
  • В 2004 году поступил в Криворожский экономический институт (на заочное отделение), который окончил в 2009 году, получив диплом экономиста (бакалавр)
  • С 1999 года началась моя трудовая карьера с должности учителя  математики и физкультуры в сельской школе.

В 2004 году женился и переехал на постоянное место жительства в г. Кривой Рог, устроившись на работу в частную фирму на должность менеджера по работе с клиентами, где работал по настоящее время.

За много лет успешной работы менеджером приобрел огромный опыт работы с клиентами.

Уволился в связи с тем, что не давалась возможность карьерного роста, а мне бы хотелось реализоваться не только как менеджеру, но и как руководителю отдела.

Женат. Жена – Марина Анатольевна Васильева, 1982 года рождения, белоруска, образование высшее юридическое, в настоящее время находится в декретном отпуске, проживает со мной.

  1. Сын – Дмитрий Сергеевич Васильев, 2005 года рождения, проживает со мной.
  2. Дочь – Дарья Сергеевна Васильева, 2010 года рождения, проживает со мной.
  3. В трудовой деятельности всегда отличался своими достижениями и творческой инициативой, как в педагогической деятельности, так и в работе менеджером в частной компании, за что многократно поощрялся денежными премиями и ценными подарками.

Хобби – спорт и велотуризм. Имею второй взрослый разряд по легкой атлетике и коричневый пояс по рукопашному бою. Неоднократно занимал призовые места в различных соревнованиях по легкой атлетике. Регулярно занимаюсь в тренажерном зале и езжу на велосипеде на длинные дистанции.

Судимостей не имею. По вероисповеданию – протестант (член церкви «Новая жизнь»).

Паспорт ВН №234567, выдан Краснолиманским ГО УВД Украины в Донецкой области 18 октября 1998 года.

Регистрация: Днепропетровская обл., г. Кривой Рог, ул. Ленина, 89, кв. 123
 

Фактически проживаю по адресу:  г. Кривой Рог, ул. Мануйлова, 60, кв.78

Тел. моб.: (067) 123-45-67
Тел. дом.: (0564) 69-12-34
Е-mail: sergio1974@i.ua

12 августа 2011 г.

Личная подпись      

Автобиография

(образец / пример 2)

ФИО: Наталья Игоревна Кириченко.
Дата и место рождения: 05.12.1979,  г. Апостолово,  Днепропетровская обл.
Сведения о моих родителях:
Мать – Петриченко Елена Константиновна, 1951 года рождения, украинка, имеет среднее техническое образование, частный предприниматель. Проживает:  Днепропетровская обл., г.

Апостолово, ул. Буденного, 18.
Отец – Палянский Эдуард Франтович, 1945 года рождения, поляк, имеет высшее педагогическое образование, пенсионер. Проживает:  Днепропетровская обл., г. Апостолово, ул. Буденного, 18.
Моё образование:
Среднее образование – Апостоловская средняя школа №1 – с 1986 по 1996 год.

Высшее образование (специальность – графический дизайн) – Криворожский педагогический университет – 1996-2001 гг.

Трудовая деятельность:
2001-2002 гг. – преподаватель в Криворожской школе искусств при горисполкоме. Предложили эту должность еще в университете. Уволилась по причине более выгодного предложения работы.
2002-2006 гг. – дизайнер в рекламном агентстве «Факториал-плюс» (г. Кривой рог). С этой должности ушла в декретный отпуск.
2009-2011 гг. – торговый представитель компании «УМК» (г.

Кривой Рог) и по совместительству дизайнер мебели. Уволилась по причине уменьшения размера заработной платы.
Замужем. Муж – Кириченко Егор Александрович, 1973 года рождения, русский, образование высшее педагогическое, частный предприниматель, проживаем вместе.
Сын – Кириченко Игорь Егорович, 2006 года рождения, проживает со мной.
Декретный отпуск был с 2006 по 2009 год.

Личные достижения и награды:
Мои дизайнерские работы публиковались во многих областных и городских журналах. В частном порядке создавала дизайн интерьеров известным людям нашего города. В 2008 году награждалась турпутевкой в Карпаты за занятое второе место во всеукраинском конкурсе прикладных дизайнеров.
Хобби – дизайн украшений и интерьеров.

Веду личный блог, на котором обучаю всех желающих научиться прикладному дизайну. Также люблю водить машину (есть любительские права категории В).
Паспортные данные: МК 222333, выдан Апостоловским РО УМВД 30 мая 2005 г. Регистрация по адресу: Днепропетровская обл., г. Апостолово, ул. Буденного, 18
Проживаю в настоящее время: г. Кривой Рог, ул. Мелешкина, 20, кв. 123.
Тел.

(099) 099-00-99,  (056) 409-00-11
Е-mail: nata.kirichenko@mail.ru

02 августа 2011 г.

Личная подпись      

Я показал вам только образец (пример), что должна КАК МИНИМУМ содержать ваша автобиография.

Естественно, в ваших интересах написать больше уважительных причин, по которым вам приходилось менять место работы, а также больше указать достижений и наград.

Особенно важно отметить те ваши интересы и хобби, которые максимально похожи с видом деятельности на должности, на которую вы претендуете. Так составляется толковая автобиография для поступления на работу.

Мои особые пожелания для вас:

  1. Верьте в себя, потому что никто так не сможет верить в вас, как вы сами в себя! В вас будут верить в той мере, в которой вы сами в себя верите.
  2. Цените себя, потому что нет большей ценности на земле, чем вы сами! Вас будут ценить в той мере, в какой вы сами себя оцениваете.
  3. Уважайте себя, потому что вы достойны этого! Насколько вы сами уважаете себя, настолько вас будут уважать и сотрудники.
Читайте также:  Аліменти на одну дитину в 2018 році: розмір і порядок виплати

Успехов вам, друзья, в поисках хорошей работы!

Що таке автобіографія? Зразки автобіографії на роботу, бланк автобіографії

Автобіографією називають документ, складений людиною, у якому зазначається опис її життя у хронологічній послідовності.

Як правило, автобіографія потрібна для вступу на роботу. Вона є обов’язковим документом майже у всіх великих компаніях. З автобіографії роботодавець дізнається всю необхідну інформацію.

Таку як, скільки вам років, де ви вчилися, вашу освіту, досягнення, навички та недоліки. Крім того, це покаже як гарно ви можете висловлювати свою думку на папері. А це, як ви розумієте, є дуже цінним матеріалом для роботодавця.

Автобіографія може замінити співбесіду.

Звідси випливає наступне питання – як її написати?

Зазвичай автобіографія пишеться у вільній формі, немає чітких стандартів та шаблонів її написання. Писати її потрібно від руки на альбомному листі А4.

Є декілька простих правил, щодо її написання, яких бажано притримуватись:

  • Вона має бути охайно написана.
  • Події, які ви описуєте, мають відбуватися послідовно.
  • При написанні автобіографії, потрібно орієнтуватися на вимоги роботодавця або іншої людини. Це вже залежить від того, для чого вона вам потрібна.
  • Автобіографія має бути структурованою.

Що має містити автобіографія для вступу на роботу?

Майже усі документи мають заголовок і автобіографія не виключення.

Так і напишемо: «Автобіографія» зверху по середині листа.

Далі вам необхідно представитися. Назвіть своє прізвище, ім’я та по батькові. Далі додайте свій рік народження. Виглядати це має приблизно так: «Я, Петрик Іван Вікторович, народився 5 січня 1985 року…».

Далі необхідно зазначити вашу освіту. Для початку просто напишіть школу, яку ви закінчили. А на освіті, яку ви закінчили після школи, треба буде зупинитися детальніше. Якщо ви закінчили інститут, то розвернуто опишіть про ваш факультет, спеціальність, період навчання і т. д.

Якщо після закінчення інституту ви вже встигнули попрацювати, то опишіть минуле місце роботи. Зазначте назву компанії, скільки ви там відпрацювали, чому звільнилися. Детально потрібно написати про те, яку посаду ви там займали, які мали обов’язки. Не соромтесь писати про підвищення та заохочення.

Декілька слів про ваш сімейний стан не стануть зайвими. Напишіть про вашу родину, а саме про дітей та дружину, якщо такі є. Про родичів у цьому блоці писати не потрібне, до цього питання ми ще повернемося пізніше. Їх ми будемо розглядати в останню чергу.

Чоловікам потрібно зазначити про свою військову службу, якщо ви її проходили. А саме про ваше звання, підрозділ, де вона проходила та скільки тривала.

Останній блок – це рідня. Він не є обов’язковим та пишеться лише за вимогами роботодавця. Тут не потрібно нічого детально описувати, напишіть декілька речень про батьків, братів і сестер. А саме про їх освіту та діяльність.

Автобіографію можна рахувати готовою. Далі слід зазначити лише підпис і дату. Дата пишеться під основним текстом зліва, а підпис вже з правої сторони.

Зразок автобіографії жінки на роботу

АВТОБІОГРАФІЯ

Я, Співак Ольга Олександровича, народилась 10 листопада 1985 року в сім’ї службовців в с. Назарбек Ташкентської області.

В березні 1989 року переїхала разом із батьками до Криму в місто Красноперекопськ, де у 1992 році пішла у перший клас середньої школи с.  Вишнівка, Красноперекопського району. У 2003 році закінчила середню школу у с. Сизівка Сакського району, АР Крим.

У цьому ж році вступила до ПФ НУБіП України «Кримський агротехнологічний університет» на факультет ветеринарної медицини, повний курс якого закінчила у лютому 2009 року і здобула кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини (диплом фахівця з відзнакою).

В період навчання пройшла навчальний курс за спеціалізацією ветеринарно-санітарна експертиза та лабораторна справа; з травня 2006 – жовтень 2006 р. р. перебувала за сільськогосподарською програмою підвищення кваліфікації в Німеччині (Бранденбург), а з січня 2007 – лютий 2007 перебувала на семінарі «Розвиток сільського господарства в східній Європі» в аграрній вищій школі, Німеччина.

З червня 2009 року працюю лікарем ветеринарної медицини на кафедрі терапії та клінічної діагностики ПФ НУБіПУ «КАТУ».

У вересні 2009 року вступила до ПФ НУБіП України «Кримський агротехнологічний університет» на факультет ветеринарної медицини для здобуття ступені магістра.

Не заміжня. Проживаю за адресою: с Мірне, вул. Гагаріна 18 кв. 2, Сімферопольського р-ну, АР Крим.

Склад сім’ї:

Батько – Співак Олександр Романович, 11.11.1952 р. н., пенсіонер.

Автобіографія — зразок українською мовою 2019

Я, Сергій Іванович Васильєв, народився 12 квітня 1974 року в м Красний Лиман Донецької області (Україна).

Мати – Васильєва Тетяна Степанівна, 1951 року народження, українка, має вищу педагогічну освіту, працювала педагогом (вихователем в дитячому саду, потім шкільним учителем), пенсіонер. Проживає за адресою: м Красний Лиман Донецької обл., Вул. Залізнична, 123.

Батько – Васильєв Іван Сергійович, 1950 року народження, російська, робочий із середньою технічною освітою, працював машиністом електровоза, пенсіонер. Зараз проживає за адресою: м.Лозова Харківської обл., Вул. Рилєєва, 47.

  • У 1981 році пішов в 1 клас Краснолиманської середньої школи № 3 в рідному місті Красний Лиман, а в 1989 році отримав неповну середню освіту і вступив до Донецького економічний технікум на спеціальність технік-технолог, який успішно закінчив у 1993 році.
  • З 1993 по 1995 рік – служба в армії (ракетні війська, старший сержант запасу).
  • У 1995 році вступив в Слов’янський педагогічний інститут, і в 1999 році отримав диплом спеціаліста за спеціальністю викладач фізики і математики.
  • У 2004 році вступив до Криворізького економічного інституту (на заочне відділення), який закінчив у 2009 році, отримавши диплом економіста (бакалавр)
  • З 1999 року почалася моя трудова кар’єра з посади вчителя математики та фізкультури в сільській школі.

У 2004 році одружився і переїхав на постійне місце проживання в м Кривий Ріг, влаштувавшись на роботу в приватну фірму на посаду менеджера по роботі з клієнтами, де працював по теперішній час.

За багато років успішної роботи менеджером набув величезного досвіду роботи з клієнтами.

Звільнився в зв’язку з тим, що не давалася можливість кар’єрного росту, а мені б хотілося реалізуватися не тільки як менеджеру, але і як керівнику відділу.

Одружений. Дружина – Марина Анатоліївна Васильєва, 1982 року народження, білоруска, освіта вища юридична, в даний час знаходиться в декретній відпустці, проживає зі мною. Син – Дмитро Сергійович Васильєв, 2005 року народження, проживає зі мною.

  1. Дочка – Дар’я Сергіївна Васильєва, 2010 року народження, проживає зі мною.
  2. У трудовій діяльності завжди відрізнявся своїми досягненнями і творчою ініціативою, як в педагогічній діяльності, так і в роботі менеджером у приватній компанії, за що багаторазово заохочувався грошовими преміями та цінними подарунками.

Хобі – спорт і велотуризм. Маю другий дорослий розряд з легкої атлетики та коричневий пояс з рукопашного бою. Неодноразово займав призові місця в різних змаганнях з легкої атлетики. Регулярно займаюся в тренажерному залі і їжджу на велосипеді на довгі дистанції.

Судимостей не маю. За віросповіданням – протестант (член церкви «Нове життя»).

Паспорт ВН №234567, виданий Краснолиманським ГО УВС України в Донецькій області 18 жовтня 1998 року. Реєстрація: Дніпропетровська обл., М.Кривий Ріг, вул. Леніна, 89, кв. 123

Фактично проживаю за адресою: м Кривий Ріг, вул. Мануйлова, 60, кв.78

Тел. моб .: (067) 123-45-67 Тел. будинок .: (0564) 69-12-34

  • Е-mail: sergio1974@i.ua
  • 12 серпня 2011 р

Автобіографія – зразок написання 2018, 2019

Автобіографія – це невелика розповідь, яка дозволяє дізнатися загальну інформацію про людину. Використовується в багатьох ситуаціях: при прийомі на роботу, вступі до ВУЗу, тощо.

Приклад цього документу буде корисний для будь-якої людини. Хоча писати його доводиться не кожен день, але вміти оформляти зобов’язаний навіть школяр. Даний документ все ж повинен складатися з урахуванням загальних вимог до написання ділових листів. Зразок написання автобіографії при прийомі на роботу, звичайно, буде відрізнятися від біографії, написаної учнем, але структура буде єдиною.

Сьогодні ми розповімо, як правильно оформляти документ, щоб скласти про себе позитивне враження.

Автобіографія українською мовою

Автобіографія – це документ, в якому вказується детальна інформація про людину, написана нею власноруч. Інакше кажучи, це короткий життєпис, в якому зазначаються основні відомості про навчання, а також трудову діяльність.

Як правило, документ підписується громадянином, що його склав, та зберігається разом із його особистою справою.

Як написати автобіографію?

Щоб цей документ максимально допоміг вам отримати бажану роботу або місце в навчальному закладі, важливо враховувати всі тонкощі при його складанні. Подивимося, на що саме слід звертати увагу.

Зміст автобіографії.

Закон не встановлює суворої форми складання документу. З одного боку, це дає певну свободу, дозволяючи писати в довільній формі, а з іншого – ускладнює написання автобіографії. Адже не всі знають, які факти потрібно вказувати, і як саме це робити.

Ось мінімум відомостей, які ви повинні прописати в документі:

  • П.І.Б. (повністю);
  • дата народження та/або вік;
  • місце народження та/або проживання (якщо не збігаються);
  • отримана освіта: потрібно вказати, як базову, так і спеціальну, в тому числі курси підвищення кваліфікації;
  • трудова діяльність: де, в який період і ким працювали, причини зміни роботи;
  • сімейне положення та коротко дані про найближчих членів сім (чоловіка/дружини, батьків, дітей).
  • Захоплення, досягнення, нагороди і т. д.

Ви можете додати якісь пункти на свій розсуд, але треба враховувати, що інформація повинна подаватися в стислій формі. Розписаний на кілька сторінок твір навряд чи викличе позитивні емоції у роботодавців.

Порядок заповнення біографії.

При оформленні автобіографії українською потрібно дотримуватися хронологічного порядку. Також не потрібно забувати, що це офіційний документ, тому інформація повинна подаватися лаконічними реченнями.

Дотримуйтеся наступного порядку:

  • У верхній частині посередині документа пишеться назва, після якого крапка не ставиться, а наступне речення починається із нового абзацу.
  • Автобіографія пишеться від першої особи. Починається із займенника «Я», після якого ставиться кома і прописується П.І.Б. повністю.
  • Зазначаються дата, місце народження, можна написати рід діяльності батьків (народився в сім’ї лікарів, вчителів, тощо).
  • Далі відомості про здобуту освіту, починаючи зі школи. Пишеться назва навчального закладу, роки навчання та присвоєна кваліфікація. Не забудьте вказати всі курси, тренінги та семінари, які відвідали, у форматі назва/дата.
  • Досвід трудової діяльності (за наявності): починається з першого місця роботи із зазначенням періоду перебування на даному місці і короткого опису своїх обов’язків. Також вказуються й інші місця роботи,кожне починається з нової строчки.
  • Наукові праці, публікації, інші досягнення із зазначенням назви та року здійснення.
  • Додаткові обов’язки (при наявності). Наприклад, вказати, що успішно виконували обов’язки свого керівника, поки він перебував у відпустці (на лікарняному), написати, чого змогли досягти за цей період.
  • Хобі, особливо, якщо воно пов’язане із професійною діяльністю та по ньому є досягнення.
  • Інформація з особистого життя: сімейний стан, наявність/кількість наявних дітей, рід занять чоловіка/дружини.
  • Відомості повинні бути чітко поділені на інформаційні блоки, кожний починається із нового рядка. Наприкінці під текстом в лівій частині листа проставляється дата (число/рік цифрами, місяць – словами), в правій частині – підпис особи, що склала документ.
Читайте также:  Скільки коштує заява про розлучення в україні в 2018 році?

Читайте також:  Заява на відпустку (зразок)

Зразки написання автобіографії на роботу, навчання

Автобіографія – зразок написання на роботу.

Загальний принцип складання документа при прийомі на роботу стандартний. Але тут необхідно зробити акцент на наступних пунктах:

  • Пропишіть особисті якості, що потрібні для роботи, на яку влаштовуєтеся – це заощадить час при вивченні документу, та дозволить максимально об’єктивно оцінити вас як кандидата.
  • Приділіть увагу проектам, над якими працювали – це покаже вашу ефективність в командній роботі.
  • Обов’язково опишіть отриману освіту, але основну увагу приділіть професійним успіхам.
  • Якщо є побажання до майбутньої роботи, до форми здійснення трудової діяльності – упом’яніть про це: (приміром, самостійне виконання роботи збільшує ефективність), бажану суму зарплатні, готовність до відряждень, тощо.

Розглянемо на прикладі зразок біографії:

Зразок написання автобіографії жінки на посаду вчителя музики.

Я, Васильєва Василина Василівна, народилася 22 серпня 1970 року в місті Одесі.

1977-1985 р.р. – навчалася в Одескій середній школі № 3. 1985-1989 рр. навчалася в Одеському коледжі мистецтв. З 1989 року – студентка Одеського державного педагогічного університету. Закінчила в 1992 році. Спеціальність – “Вчитель музики”.

З 1989 року працюю викладачем по класу фортепіано у Дитячій школі мистецтв імені Н.А. Римського-Корсакова.

Не судима.

Одружена з Васильєвим Василем Васильовичем, 5 січня 1970 року народження. Чоловік народився в місті Миколаєві, закінчив Одеський державний будівельний університет, працює інженером. Проживає разом зі мною за адресою: місто Одеса, вул. Ясна, 20. Дівоче прізвище – Іванова.

Є діти: Дочка, Васильєва … (ім’я) … (по батькові), 1990 року народження, працює психологом у ТОВ “Гефест”. Син, Васильєв … (ім’я) … (по батькові), 2000 року народження, студент 1 курсу Одеського державного технічного університету.

Дата і підпис.

Автобіографія державного службовця (держслужбовця) – зразок.

Документ, необхідний при прийомі на держслужбу складається за таким же принципом.

Я, Васильєв Василь Васильович, народився 11 червня 1973 року в місті Полтаві.

1980-1990 р.р. – навчався в ЗОШ з поглибленим вивченням окремих предметів No 63 міста Полтави. У 1990 році розпочав навчання в Київському державному юридичному університеті. У 1995 році закінчив університет з червоним дипломом. Під час навчання брав участь в наукових конференціях.

З листопада 1995 року по червень 2006 року працював юр.консультом в ТОВ “Ренесанс”. З травня 2006 року працюю консультантом в ТОВ “Привітання”.

Не судимий.

Одружений на Васильєвої Василині Василівні, 1975 року народження, майстер манікюру в салоні краси. Не судима. Маю сина, Васильєва Василя Васильовича, 2005 року народження, учня 7-го класу середньої школи No 39 міста Полтави.

Дата і підпис.

Розглянемо ще один приклад автобіографії українською.

Я, Іванов Іван Іванович, народився 13 серпня 1986 року в місті Вінниці.

1993-2003 р.р. – учень Вінницької середньої школи No 33.

З 2003 року по 2008 рік – студент Вінницького інституту економіки, управління і права. Закінчив вуз з червоним дипломом.

З вересня 2008 року по листопад 2013-го працював юридичним консультантом в ТОВ “Справедливість”. З грудня 2013 р. по теперішній час працюю заступником глави Вінницької обласної адміністрації з соціальних питань.

Читайте також:  Заява на звільнення (зразок)

Не судимий.

Склад сім’ї: Дружина, Іванова Іванна Іванівна, 1987 року народження, перебуває в декретній відпустці. Син, Іванов Іван Іванович, 2008 р. народження, учень 3-го класу вінницької середньої школи No89. Дочка, Іванова Іванна Іванівна, 2015 року народження.

Адреса проживання: місто Вінниця, вулиця Сонячна, 14.

Приклад автобіографії студента.

Давайте розглянемо, як писати автобіографію при прийомі на роботу студента.

Я, Павлов Павло Павлович, народився 13 вересня 1999 року в селищі Всеволодка, Тростянецького району, Вінницькій області.

2006-2016 р. – навчався у Всеволодській загальноосвітній школі № 8. Під час навчання в школі активно займався спортом (футбол, баскетбол). Тричі брав участь в обласних і двічі – в республіканських олімпіадах по хімії. Закінчив школу з срібною медаллю.

Із вересня 2016 року – студент хіміко-технологічного факультету очного відділення Одеського політехнічного університету. В даний час є студентом 2-го курсу цього вузу.

Сімейний стан: не одружений. Дітей немає. Не судимий. Склад сім’ї: Батько, Павлов Павло Павлович, 1970 року народження, лікар-терапевт Тростянецької центральної міської лікарні. Мати Павлова Катерина Павлівна, 1971 року народження, лікар-хірург Тростянецької центральної міської лікарні.

Адреса місця проживання: м. Тростянець, вул. Петропавлівська, 121. Телефон: 067 111 11 11.

Дата і підпис.

Автобіографія: правила складання

Так як встановленої форми складання документа немає, ви зможете використати нижче наведені приклади у якості зразка. Взагалі, любу автобіографію можна писати за подібними правилами, відмінність буде полягати тільки в тому, на що робити акцент: досягнення та професійний досвід у всіх різний.

Як скласти біографію студенту?

Загальні правила складання документа такі ж, як при прийнятті на роботу. Але професійних досягнень в даному випадку не має, тому слід робити акцент на багажі знань, накопичених при навчанні (успішне проходження практики, участь в семінарах на різних рівнях, закінчення спеціалізованих курсів, володіння іноземними мовами тощо).

Як скласти документ особі, якщо шукає роботу вперше?

Немає професійного досвіду? Потрібно зробити максимальний упор на своїх особистих якостях, що, на вашу думку будуть підходити для роботи, на яку плануєте влаштуватися. Слід враховувати, що представлення себе у вигідному світлі буде характеризувати вас особливим чином – відсутність досвіду не буде перешкодою для прийому на роботу.

Розглядаючи зразки написання автобіографії при прийомі на роботу, можна побачити лише однотипні ситуації.

Давайте розглянемо інші випадки.

  • Що писати, якщо батьки розлучилися? У такій ситуації вказують того, з ким проживають.
  • Якщо один із батьків помер? Потрібно вказати дату смерті.
  • Якщо в одному будинку або квартирі проживають кілька поколінь родичів (бабусі і дідусі), можна коротко описати всіх.
  • Якщо хтось із батьків перебуває на пенсії, попередні місця роботи не зазначаються.
  • Якщо ви закінчили школу з медаллю, при прийомі на роботу ця інформація може вам допомогти, вкажіть цей факт, якщо є ймовірність, що ця заслуга спровокує упереджене ставлення, можна про неї сказати.
  • Якщо не закінчено вищий навчальний заклад, вказується причина.
  • Якщо під час навчання ви працювали, варто зазначити, що це відбувалося синхронно.
  • Описуючи трудову діяльність, важливо зазначати період, організацію, підрозділ і посада або фах).

Нюанси та особливості.

Хоча кандидату надається відносна свобода при  складанні даного документу, слід враховувати деякі тонкощі:

  • Лаконічність – офіційна ділова мова без вживання художніх обертів.
  • Обсяг – бажано вмістити весь текст на одній сторінці, тому що, як правило, кандидатів багато, а часу на ретельну обробку інформації немає. Тому дайте можливість потенційному роботодавцю оцінити ваші якості без докладання зайвих зусиль.
  • Форма складання – можна заздалегідь надрукувати автобіографію та надати її в іншими документами. Але будьте готові, що вам, швидше за все, запропонують написати документ від руки. Тому необхідна зібраність і вміння миттєво концентруватися на важливому.
  • Таким чином, складання автобіографії не представляє великих труднощів, якщо грамотно підійти до оформлення документу. Якщо його правильно скласти, ймовірність успішного результату співбесіди істотно підвищується.

Читайте також:  Рекомендаційний лист (зразок)

Поради юриста

  • Де необхідно надання біографії?
  • Зазвичай, цей документ вимагається при влаштуванні на роботу в державні органи (наприклад, в освітні або медичні установи), а також при вступі в середні та вищі навчальні заклади.
  • Можна відсилати автобіографію разом з резюме?

Взагалі, це не заборонено, але такий хід може зіграти проти вас. Специфіка автобіографії полягає в тому, що вона складається безпосередньо на місці, в присутності роботодавця або його представника.

При цьому оцінюється не тільки зміст документа, але і поведінка кандидата у процесі її оформлення.

Тому, якщо ви впевнені в собі, в своїх особистих та професійних здібностях, відішліть спершу резюме, а згодом напишіть автобіографію – безпосередньо на місці.

Відмінності резюме від автобіографії (зразок резюме)

Незважаючи на велику схожість, ці два документи все ж таки відрізняються. Одні організації при прийомі на роботу від претендентів чекають саме резюме, інші – автобіографію, треті – і те, і інше. Приклади заповнення біографії наведено в даному тексті вище.

Давайте розглянемо відмінні риси автобіографії резюме.

  1. Резюме складається під певну вакансію. Бажано перелічити ті заслуги, досягнення та якості, які цінуються в даній професії.
  2. У резюме не вказуються дані про сім’ї: батьків, братів і сестер, чоловіків і дружин, дітей.
  3. Не пояснюються мотиви звільнення з попередньої роботи.
  4. Резюме, як правило, коротше, адже тут всі факти викладаються сухо.
  5. Головні вимоги до резюме – це стислість та інформативність.
  6. Даний документ описує професійні навички та перспективи, автобіографія ж дає можливість роботодавцю скласти психологічний портрет претендента.

Так як ви вже знаєте, як пишуть автобіографію, приклади якої наведені вище.

Розглянемо зразок резюме для людини без досвіду роботи:

Александрова Олександра Олександрівна.

Дата народження: 11.08.1997.

  1. Місто: Полтава.
  2. Телефон: 093-111-22-33.
  3. E-mail: ПППППППП@gmail.com
  4. Мета: помічник керівника, стажер.
  5. Очікувана зарплата: 8 000 грн.
  6. Освіта:

Основна освіта: незакінчена вища. Київський державний університет, факультет менеджменту, 2014-2017 рр .. Роки навчання: з 2014 по теперішній час. Студент 4 курсу.

З жовтня 2015 р. по квітень 2016 р. займалася профорієнтаційною роботою. В обов’язки входило: відвідування шкіл міста і району, участь у наукових конференціях та конкурсах, підготовка рекламних проектів, проведення лекцій, бесід та тренінгів.

Особисті навички: впевнений користувач ПК, володію на високому рівні комп’ютерними програмами: Microsoft Word, Excel, Power Point.

Якщо бажаєте дізнатися, як правильно скласти резюме, а також скачати резюме бухгалтера, директора, дизайнера, водія, лікаря та багато-багато інших, прочитацйте нашу статтю “Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)“.

Тепер ви знаєте, як писати автобіографію українською та отримали зразки написання цього документу. А ми, зі свого боку, бажаємо вам успіхів та нових досягнень.

До речі, на нашому сайті ви знайдете багато цікавої та важної інформації, пов’язаної із стягненням аліментів, прийняттям спадкового майна, шлюбом, розподілом майна та розлученням.

В статті “Заява на відпустку (зразок 2018)” ми розповідали про порядок надання відпустки працівникам, про те, які бувають відпустки, скільки продовжуються, коли треба написати заяву. Крім того, в цій статті ви знайдете зразки заяв про відпустку щорічну, по догляду за дитиною, у зв’язку із вагітністю та пологами, за свій рахунок та інші.

Ссылка на основную публикацию