Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

Резюме — це основний інструмент і помічник у пошуку роботи, свого роду візитна картка, яка характеризує вас як фахівця, описує ваші професійні знання, навички та вміння, попередній досвід роботи, функціональні обов’язки, досягнення та особисті якості. Від того, наскільки грамотно і привабливо буде складено резюме, залежить ваше працевлаштування, так як саме цей документ формує у роботодавця перше враження про потенційного працівника.

Оберіть потрібний зразок:

Приклад правильного резюме

Опираючись на викладений нижче зразок резюме на українській мові, ви зможете скласти своє структурно правильне резюме на роботу.

Шевченко Олександр Вікторович
(Oleksandr V. Shevchenko)

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування) Дата народження: 18.07.1975
Місто: Київ
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: 0000@gmail.com

Ціль: Заміщення вакантної посади юриста, помічника юриста.

Освіта:

вересень 1995 р. – червень 1999 р., Національна академія внутрішніх справ м. Київ, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 1999 р. – червень 2000 р., Національна академія внутрішніх справ м. Київ, факультет «Право», спеціальність «Правознавство», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).

Додаткова освіта:

липень – грудень 2005 р. — Курси англійської мови, «Лінгвоцентр» м. Київ.
січень – квітень 2009 р. — Курси володіння комп’ютером, «КомпТех» м. Київ.

Досвід роботи:

Юрист

липень 2000 р. – грудень 2001 р. страхова компанія «Гарант», м. Чернігів.

Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг, ведення прямих переговорів в області страхової діяльності;
— внесення змін до договорів страхування;
— аналіз, збір пакету документів за страховими випадками;
— правове забезпечення діяльності компанії;
— претензійна робота у взаєминах з фізичними та юридичними особами;
— підготовка відповідей на звернення та запити, в тому числі контролюючих органів;

  • — захист інтересів у судах загальної юрисдикції та арбітражних судах;
  • Юрисконсульт

грудень 2002 р. – березень 2014 р. Юридична фірма «Захист права», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— надання консультаційних послуг;
— ведення прямих переговорів в корпоративній діяльності;
— взаємодія з державними органами;
— реєстрація ТОВ, ЗАТ, ІП;

  1. — внесення змін до установчих документів ТОВ, ЗАТ.
  2. Юрист

березень 2014 р. – травень 2017 р. Будівельна компанія «КиївНовБуд», м. Київ.

Функціональні обов’язки:
— розробка і узгодження проектів договорів, угод, контрактів, листів, запитів та інших документів;
— контроль за своєчасним поданням підрозділами і посадовими особами довідок, розрахунків, та інших матеріалів для підготовки відповідей на претензії;
— ведення справ в арбітражних судах та судах загальної юрисдикції;
— ведення обліку закінчених судових справ, та тих що перебувають у провадженні;
— консультування працівників компанії з правових питань;

  • — вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових і арбітражних справ.
  • Професійні навички:
  • — володію комп’ютером;
    — знання законодавства;
    — навички ведення договірної роботи;
    — уміння проводити переговори;
    — навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
    — навички ведення претензійно-позовної роботи;
    — досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
    — досвід представлення інтересів організації в різних інстанціях;
    — навички складання різних юридичних документів;
  • — Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – середній рівень.
  • Особисті якості:

Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.

Додаткова інформація:

Сімейний стан: одружений.
Водійське посвідчення: так.
Власне авто: так.
Можливість відряджень: так.

Хобі: займаюсь спортом, граю у футбол.

Користуючись наведеним прикладом заповнюйте анкету виключно своїми, правдивими даними, які зможуть охарактеризувати вас, та донести інформацію роботодавцю про ваш досвід і професійні навички.

Розділи та структура класичного резюме

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

Особиста інформація. Необхідно вказати особисті і контактні дані: ПІБ, дата народження, місто проживання, контакті для зв’язку (телефон, icq, електронна адреса).

Ціль резюме. Посада, на яку претендує людина. Можливо коротко описати, чим саме хочемо займатися.

Освіта і додаткова освіта. Навчальні заклади, спеціальність, дати вступу та закінчення навчання в хронологічному порядку. Курси, тренінги та семінари, які розширили ваші професійні знання і навички.

Досвід роботи. Попередні місця роботи і займані посади в хронологічному порядку. Опишіть свої функціональні обов’язки та досягнення. Якщо досвіду роботи ще немає, вкажіть свої досягнення під час навчання, наприклад, перемоги на олімпіадах, золота медаль або червоний диплом.

Особисті якості. Вкажіть 3-6 основних рис характеру, які найбільш властиві вам і визначають вашу індивідуальність. Не варто допускати основної помилки більшості резюме та намагатися вказати якомога більше особистих якостей.

Професійні навички. Описуємо професійний досвід, наявність спеціальних знань, умінь та навичок.

Додаткова інформація. Решта відомостей про себе: сімейний стан, діти, водійське посвідчення, хобі і т.п.

Додатково можна прикріпити своє фото, але тільки в діловому стилі.

Один з необов’язкових, але правильних пунктів — рекомендації. Пишемо в форматі: ПІБ, посада, назва компанії із зазначенням контактного телефону колишнього керівника.

Особливості оформлення резюме

  • Резюме повинно бути тільки в друкованому вигляді, набране в програмі MS Word.
  • Не залежно від того, яким чином ви відправили резюме роботодавцю, на співбесіді, у вас обов’язково повинна бути роздрукована його копія, а краще кілька копій.
  • 1-2 листи — це ідеальний обсяг для коректного і інформативного документу.
  • Загальноприйняті шрифти Times New Roman або Arial, 12 розмір.
  • Поля повинні бути приблизно 1,5-2,5 см. Якщо ви використовуєте Microsoft Office Word 2007, то поля налаштовуються: верхнє меню — «Розмітка сторінки» — «Поля» — встановлюємо звичайне, середнє, або вузьке.
  • Залишайте простір між розділами, за допомогою порожнього рядка між абзацами, або виставляючи інтервал між рядками тексту.

Слідуючи нашим рекомендаціям та використовуючи наведений приклад, ваше резюме буде виглядати привабливо та корректно, зявдяки чому, ви зможете привернути до себе увагу роботодавців, значно збільшивши свої шанси потрапити на співбесіду. Бажаємо успіху у пошуках нової роботи!

Як правильно написати успішне резюме, приклади написання резюме

Чому одні розсилають резюме в десятки компаній і не отримують відповіді, а інші посилають резюме в три компанії і отримують три запрошення на співбесіду?

Можна гадати або посилатися на удачу, але ясно лише одне: хороша підготовка дає хороші результати. З цієї причини краще сім разів подумати і один раз написати відмінне резюме. Воно дасть потрібну вам роботу, розумного керівника, кар’єрні можливості та все те, про що ви мрієте.

У даній статті ви знайдете поради в тому, як правильно скласти резюме. Всі наведені рекомендації мають базовий характер і не залежать від професії.

Чотири грані правильного складання резюме

1. Грамотність

Відсутність помилок, друкарських помилок, молодіжного сленгу – необхідний і, можливо, найважливіший аспект складання резюме. Найважливіший бо якщо в документі буде купа помилок, його можуть просто викинути, не звернув уваги на все інше.

Щоб правильно скласти резюме на роботу потрібно писати його грамотно.

2. Відповідність вакансії

Ви відгукується на опубліковану вакансію або просто пишете менеджеру з персоналу – не важливо. В обох випадках потрібно представляти, чим ви хочете займатися в компанії і в відповідність з цим писати резюме.

Вказуючи зайві речі, ви плутаєте роботодавця.

Приклади правильного та неправильного складання резюме

  • Якщо ви збираєтеся працювати бухгалтером, не потрібно згадувати проходження курсів по створенню сайтів або дизайну інтер’єру.
  • Якщо збираєтеся бути кухарем, можна не вказувати пройдений курси бухобліку.
  • Якщо йдете працювати програмістом, не варто писати про навички продажів.

І так далі.

Якщо сумніваєтеся в тому щоб писати чи не писати про будь-який досвід або навик – пишіть. Краще на співбесіді відповісти на питання роботодавця, ніж залишитися взагалі без запрошення на співбесіду.

3. Розумний обсяг резюме

Півсторінки – мало, три сторінки – багато, 1-2 сторінки – оптимально. Звичайно, бажано укластися в одну сторінку, але не завжди це можливо зробити безболісно. Інший раз, щоб правильно скласти резюме, краще об’ємніше описати свій досвід і досягнення та зробити резюме на дві сторінки, ніж економити на словах і намагатися описати свій професіоналізм парою незначних фраз.

Читайте также:  Автобіографія (зразок 2018, 2019)

Поради щодо написання резюме в Word’е

  • Оптимізуйте використання простору (таблиця, наприклад, дозволяє написати що-небудь в 3 колонки і використовувати для цього тільки один рядок)
  • Зменшіть шрифт (до адекватного розміру)
  • Зробіть оптимальні поля і колонтитули документа

Подібні прості дії можуть 2-х сторінкові резюме перетворити в одну сторінку гарного і оптимального тексту.

4. Зрозуміла і проста структура

Ймовірно, це найважливіше, що потрібно створити. Правильне складання резюме на роботу передбачає правильне структурування інформації про себе і свій професійний досвід.

Єдиної форми оформлення інформації про себе не існує, але зате існують популярні. Правильний шлях – використовувати саме їх, а не винаходити щось нове.

Дві часто використовуваних структури резюме

  • Після «шапки» резюме йде досвід роботи:
  • ПІБ, контакти, особиста інформація
    Мета і бажаний рівень зарплати (необов’язково)
    Досвід роботи
    Освіта
    Професійні навички
  • Додаткова інформація
  1. Після «шапки» резюме йдуть навички:
  2. ПІБ, контакти, особиста інформація
    Мета і бажаний рівень зарплати (необов’язково)
    Професійні навички
    Досвід роботи
    Освіта
  3. Додаткова інформація
  4. Щоб краще зрозуміти, як правильно складається резюме, потрібно кожен з цих розділів розглянути окремо.

ПІБ, контактні дані, особиста інформація

З обов’язкових даних:

  • Прізвище;
  • Ім’я;
  • E-mail;
  • Телефон;
  • Місто проживання;

Всі інші дані – необов’язкові. Іноді можна зустріти в резюме зайві подробиці:

  • Точна адреса з індексом (тут можна обмежитися містом);
  • Дата народження (можна обмежитися віком);
  • Два контактних телефони (якщо це вкрай необхідно, то, звичайно, вказуйте, але краще, якщо телефон буде один);
  • Сімейний статус: (не) заміжня / (не) одружений. Ці подробиці легко можна опустити.

Якщо є діти, то про це можна як написати, так і промовчати. Заздалегідь складно дати коректну раду, тому що бувають ситуації, коли не потрібно писати цю інформацію в резюме.

Мета і бажаний рівень заробітної плати

Цю інформацію ви вказуєте за вашим бажанням. Не вказувати її можна через те, що докладно про це ви зможете поговорити при зустрічі, а коротко описати свою мету – в супровідному листі. Що стосується бажаної зарплати, то вона буде сильно залежати від обов’язків, які ви візьмете на себе. Тому зарплату також можна обговорити на співбесіді.

Досвід роботи
Рекомендується вказувати стаж останніх 5-9 років роботи. Щоб правильно скласти резюме на роботу, професійний досвід потрібно вказувати хронологічно, починаючи з останнього місця роботи. Відповідно, про функції, які виконуються на останньому місці роботи, потрібно розповісти докладніше.

Освіта
Якщо ви працюєте вже давно, то інформацію про освіту рекомендується вказувати коротко. Якщо ж ви випускник або студент, то краще докладніше все описати – успішні курсові роботи, диплом, виробничу практику і т.д.

Курси, тренінги, семінари та інші освітні заходи теж можна вказати. Тільки пам’ятайте про те, що вони повинні бути доречні вакансії.

Професійні навички
У цьому розділі зазначаються всі навички та вміння, які відповідають вакансії, на яку складається резюме.

Єдина рекомендація – не вказуйте банальні речі: відповідальність, здатність до навчання, цілеспрямованість, лідерські здібності, висока працездатність, стресостійкість, прагнення до кар’єрного росту.

Додаткова інформація

В цьому розділі можете вказати все, що не ввійшло в попередні розділи, але що може бути важливо на розглянутій вакансії. Тут можна вказати свої особисті якості, свої особисті успіхи, свої хобі та інші цікаві роботодавцю подробиці.

При цьому важливо ще раз нагадати, що заповнювати розділи потрібно відповідно до вашої бажаної посади, а не робити стандартне резюме для всіх випадків життя.

Зразок – як правильно скласти резюме

  • Кінцевий варіант може виглядати так:
  • Петренко Василь Васильович
  • Контактна інформація:
    тел. (032) 455-45-67
  • e-mail: [email protected]
  • Посада:
    Програміст

Загальний досвід:
Створення програмного забезпечення на мові програмування С++. Відладка готових програм і навчання співробітників.

Досвід роботи:
Травень 2003 – теперішній час
ТзОВ “БудСервіс” (будівельна фірма)

Програміст

  • Створення програм на мові С++;
  • Навчання співробітників.

Вересень 2000 – Квітень 2003
ПП “Світ комп’ютерної техніки” (торгівля комп’ютерною технікою)

Програміст

  • Створення програм для Інтернету;
  • Налаштування готових програм;
  • Навчання співробітників.
  1. Освіта:
  2. 1995 – 2000р. Національний університет «Львівська політехніка»
    Інститут прикладної математики та фундаментальних наук
  3. Спеціальність: Соціальна інформатика, магістр.

Додаткова освіта:
1999 – 2000р. Курси англійської мови.

  • Знання ПК:
    знання мов програмування: C++, Java, Accembler, PHP.
  • Іноземні мови:
    Англійська, Польська мова – розмовний рівень.
  • Додаткова інформація:
    Вік – 26 років
    Сімейний стан – не одружений, дітей немає
  • Наявність закордонного паспорту, водійські права категорії “В”, досвід водіння 2 роки

Відео: як правильно заповнити резюме?

Як зробити резюме ще привабливішим

Є також кілька додаткових рекомендацій, як зробити резюме потужним і привабливішим.

Освітлення успіхів

Крім робочих обов’язків і завдань, можна описати успіхи, які відбулися завдяки вам. Подібна інформація сильно виділить вас з натовпу і зробить резюме на порядок привабливіше.

Зрозумілий сенс фраз і вживаних слів

Часто в резюме можна зустріти фрази типу «управління бізнес-процесами», «стратегічне планування», «рішення бізнес-задач» та інші. Рекомендується їх переформулювати в більш прості і зрозумілі фрази. Це спростить читаність документа і сильно полегшить роботу менеджера з персоналу і керівника, які будуть знайомитися вашою кандидатурою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Схожі публікації

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування) Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування) Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

Скачайте найповніший зразок резюме українською мовою у Ворді

Мабуть в пошуках найкращого прикладу чи зразку резюме ви вже відвідали більш як десяток сайтів. Проте нічого путнього не знайшли. Я це з власного досвіду кажу, бо теж знаходив лише або неактуальну застарілу інформацію, або перекладену з іноземних ресурсів.

Переклади бували й гарні, проте пристосувати західні чи навіть російські реалії до українських майже нереально і самі бланки були непідходящі.

Тому я вирішив написати власну інструкцію та зібрав найкращі приклади з реального життя, щоб ви могли знайти підходящий зразок резюме у Ворді та скачати його.

Що таке резюме та для чого воно потрібно

Згідно з Вікіпедією,

Резюме – це документ, що містить інформацію про навички, досвід роботи, освіту та іншу відповідну інформацію, зазвичай необхідну при розгляді кандидатури людини для найму на роботу.

Спробуй визначити вектор свого професійного росту за допомогою нескладного тесту

Життєпис, тобто CV, відрізняється від резюме обсягом і, як правило, пишеться кандидатами на високі пости. У ньому дається докладніша, ніж в резюме, інформація про себе, своєму освіту та кваліфікацію.

Як видно з визначення, резюме потрібне при прийомі на роботу. Працедавець вибирає кандидатів згідно своїх критеріїв, а кандидати намагаються скласти зразок резюме таким чином, щоб найкраще відповідати вимогам працедавця.

На вивчення резюме кожного окремого кандидата рідко виділяється більше 1-2 хвилин.

Це означає, що вам, як кандидату необхідно якнайкраще та найповніше описати свої здібності як професіонала, щоб ваше резюме не відправилось до сміттєвого кошика.

Особисто я в свій час багато разів пробував влаштуватися на роботу, на яку претендував не один десяток кандидатів. Щоб дійти до співбесіди та переконати HR-а в своїх навичках, необхідно було пройти перший фільтр відділу кадрів – письмове резюме.

Поки я не навчився його складати, мені навіть ніхто й не телефонував. Якщо ви претендуєте на ті посади що й я, то пропоную відразу скачати мої приклади резюме та  проаналізувати їх, а не намагатися створити власний велосипед.

Читайте также:  Заочне розлучення - розірвання шлюбу за заявою одного з подружжя

Повірте, ви зекономите купу часу.

Або спробуйте скласти своє власне. Я спробую вам в цьому допомогти.

Як правильно скласти резюме – 7 простих кроків до повноцінного резюме на роботу

Перш ніж перейти до самих порад, хочу відмітити три головні істини:

  1. Пишіть правду, але не всю. Розказуйте багато про свій релевантний досвід та достоїнства, і поменше згадуйте недоліки. Вас все одно про них запитають, тож не треба очерняти свій портрет раніше.
  2. Не розтікайтеся. У резюме повинна бути чітка структура, тому гарний зразок резюме має містити не більше 1-2 сторінок. Гарно сформоване та відформатоване резюме економить час кадровикам – вони таке цінують.
  3. Будьте позитивними. Деякі професіонали мають схильність бути асоціальними інтровертами. Ви можете бути найкращим майстром в своїй сфері, проте якщо не сподобаєтесь кадровику – роботу ви не отримаєте. Тому будьте позитивними (але в міру, бо це документ).

Назва резюме

Тут треба спершу написати саме слово “Резюме”, та підписати на кого воно зроблене. Пишеться в один рядок. Щоб той, хто приймає резюме міг одразу зрозуміти кого він зараз розглядає.

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

Приклад: ви домоволись про вакансію по телефону та вам запропонували прислати резюме. Перше, що побачить працедавець – заголовок. І він одразу зрозуміє, що це не “ще один кандидат”, а той, що зацікавив його по телефону.

Чітка ціль резюме

У кожного документа є призначення. У вашому зразку резюме також повинна бути ціль – пошук посади. Прямо під назвою та вашим іменем впишіть назву посади, яку ви б хотіли отримати, або на яку вакансію ви претендуєте.

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

Наприклад:

Посада: Керуючий магазином (адміністратор)

Назва бажаної посади – один з найважливіших пунктів резюме. Від того, наскільки чітко ви його сформулюєте, залежить доля вашого резюме.

Не використовуйте такі варіанти, як «будь-яка посада», «спеціаліст» та т. П., Оскільки ці формулювання не дадуть роботодавцю подання про те, чого ви хочете. Роботодавці не будуть витрачати свій час на обдумування того, що вам запропонувати. Чи не вказана конкретна посада – резюме відправиться в корзину.

Не вказуйте в одному резюме одночасно кілька взаємовиключних посад, навіть якщо ви однаково добре володієте функціоналом. Складіть кілька різних резюме, в кожному з яких зробіть упор на досвід і навички, необхідні для кожної конкретної посади, на яку ви могли б претендувати. Так, вам доведеться витратити трохи більше часу, зате і результат не змусить себе чекати!

Розсилаючи резюме на вакансії, в першому рядку вказуйте тільки назва посади з вподобаного вам оголошення про вакансії.

Контактні та особисті дані

Це – чи не найважливіша частина вашого резюме. Ви обов’язково повинні вказати всі свої контактні дані, щоб роботодавець міг легко зв’язатися з вами. Вкажіть один або два номери телефону та електронну адресу.

Не залишайте свій робочий e-mail або адресу з милим «домашнім ім’ям» (наприклад, pushistik@gmail.com). Якщо у вас немає особистої адреси, який в назві містить ваше ім’я, краще спеціально створити його для пошуку роботи.

Також бажано додати посилання на вашу сторінку в соціальній мережі, наприклад, професійної мережі LinkedIn.

Працевлаштування та практична підготовка

Відсутність досвіду роботи для людини, яка нещодавно закінчила вищий навчальний заклад, є нормальним явищем.

Від того, як буде складене резюме, залежить Ваша кар’єра та все подальше життя.

Як написати резюме на українській мові (зразок резюме на працевлаштування)

  • Під час складання резюме потрібно пам'ятати про те, що воно стане вашою візитівкою повинне виділяти вас із усього потоку людей, що шукають роботу.
  • Не забудьте відзначити ваші хобі та захоплення, гуртки, які ви відвідували під час навчання, можливо у вас є нагороди чи грамоти за участь у конкурсах — про це варто теж написати.
  • Згадайте, якими особистими якостями ви володієте, які навички маєте і обов'язково вкажіть це у своєму резюме, можливо, це згодиться для вибраної вами вакансії.
  • Головне – не спотворюйте факти при написанні резюме – їх завжди можна перевірити.

Структура резюме студента

Перед тим, як писати резюме, зразок студента варто вивчити по пунктах:

1. Ім'я, Прізвище, По батькові — повністю.
2. Посада, на яку ви претендуєте.
3. Контактні дані — телефон, адреса, електронна пошта.
4. Ваші основні досягнення (сама об'ємна і цікава графа).
5. Досвід роботи (період, посада).
6. Освіта (ВУЗ, додаткові курси). Професійні навички.
7. Додаткові навички — комп'ютерні програми, мови.
8. Особисті якості.
9. Рекомендації.
10. Додаткова інформація (будь-яка офіційна інформація відносно вас, яка може бути корисною в майбутній роботі — сімейний стан, наявність водійських прав і т. п.).

Ці пункти зроблять резюме студента конкурентноспроможним. Потрібно ще пам'ятати про декілька тонкощів, які дозволять вам представити себе у вигідному світлі.

Особливі моменти

Пункт щодо досягнень повинен зацікавити роботодавця.

Згадайте, чим ви займалися в останні роки, в цю графу можна вписати участь у конкурсах, конференціях, наводити ваші статті, розміщені в журналах або на інтернет порталах.

Ця графа повинна показати, що ви людина активна, думаюча, амбітна. Якщо Ви не маєте, що написати, — миттю вирушайте виправляти ситуацію, цей пункт підкоригувати найпростіше.

Пункт щодо досвіду роботи буде зрозумілий для тих студентів, хто вже офіційно працевлаштувався, тоді тут вказується період роботи, назва підприємства, посада. Якщо ви працювали на декількох підприємствах, то починати треба з останнього.

Якщо ви ще не працювали офіційно, теж не варто залишати поле порожнім. Згадайте про вашу активну роботу у виші членом профспілки або брали участь у благодійному проекті в якості організатора або перекладача.

Ви, напевно, вже набули досвіду роботи, просто не зменшуйте його значимість.

Ваші особисті якості повинні показувати, що ви лідер, сильна і цілеспрямована особистість, яка все доводить до кінця. Саме такі якості дозволять зменшити вплив відсутності досвіду. Резюме повинно говорити про вас, як про перспективного співробітника.

Рекомендація — це не обов'язкова міра, але вона не буде зайвою. Це може бути рекомендація з останнього місця роботи, від вашого наукового керівника або викладача. Також іноді може знадобитися просто пара контактів людей, які можуть розповісти про вас, як про людину і перспективного співробітника.

У графі додаткових навичок намагайтеся вказувати щось рідкісне, що відрізняє вас від інших, адже з «Word» зараз вміють працювати всі, і подібними знаннями нікого не здивувати.

Особисті якості для резюме студента або для резюме без досвіду роботи

  • Бажання розвиватися.
  • Самостійність.
  • Стресостійкість.
  • Вміння швидко та самостійно приймати рішення.
  • Чесність.
  • Грамотна мова.
  • Відмінні комунікативні навички. Комунікабельність.
  • Вміння добиватися поставленої мети.
  • Наполегливий. Наполегливість у досягненні поставлених цілей.
  • Націленість на результат.
  • Активність.
  • Активна життєва позиція.
  • Мобільність.
  • Креативність.
  • Навички роботи з офісною оргтехнікою.
  • Ініціативність.
  • Порядність.
  • Бажання зробити кар’єру в якійсь області.
  • Вміння переконувати.
    • Для різних професій існують свої приблизні форми заповнення паперів для працевлаштування. Резюме студента-юриста — зразок для всіх законодавчих сфер, студента-інженера — для будівельних, будь-якого менеджера — для сфери продажів і маркетингу. Врахуйте, що в кожній професії важливо відчуття перспективи в майбутнє співробітника, підприємство може навіть віддати перевагу студенту ніж більш досвідченому працівнику, повіривши в його сили, талант і бажання працювати. Саме бажання працювати і вогонь в очах найчастіше можуть творити дива. Зразки резюме студента — тільки вершина айсберга, яку вам потрібно осягнути для працевлаштування. Правильно заповнивши всі графи, прочитайте резюме свіжим поглядом. Дуже важливо, щоб резюме давало яскраву індивідуальну характеристику. І ще, звертаючись до конкретного роботодавця, не надсилайте йому свої готові зразки резюме студента, які написані на всі випадки життя. Підкресліть вашу зацікавленість в даній конкретній вакансії, і роботодавець неодмінно зацікавиться в вас. Приклад резюме без досвіду роботи

      ПІБ Павленко Богдан Петрович
      Дата нарождення: 10.05.1994
      Місце проживання: Дніпро, Індустріальний район
      Контактна інформація: Телефон_______________Електрона пошта_____________
      Освіта:09.2012 – 06.2017 Неповна вища.Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.Факультет «Технічна кібернетика», спеціальність «Програмне забезпечення»
      Досвід роботи:09.2015-05.2016 Лаборант кафедри «Комп’ютерні інформаційні технології». Проведення робіт по прокладенню і налаштуванню мереж, налаштуванню і чищенню комп'ютерів. Підготовка тем і завдань лабораторних робіт. Участь у створенні методичних видань та у поліпшенні адміністративного процесу на кафедрі.
      Курси і тренінги-2014 Курс поглибленого вивчення англійської мови «EnglishforBusiness»
      Додаткові навички: Знання англійської мови. Просунутий користувач ПК, Internet та комп’ютерних програм Microsoft Word. Excel, AutoCad, невеликий досвід роботи з програмами 1СЄ навички роботи з IT технологіями в частині, складання і ремонту комп’ютерів, налаштування однорангових локальних мереж, установки операційних систем і офісних додатків, збору, зберігання і передачі інформації.Розбираюся в сучасній техніці, комп’ютерах і гаджетах. Можу пояснити відмінності моделей сучасних стільникових телефонів, IPod і IPad, розбираюся в навігаторах і принципи їх роботи.
      Особисті якості: Пунктуальність; Активна життєва позиція, цілеспрямованість; Організаторські якості, комунікабельність; Відповідальність, оперативність, оптимізм; Креативність, ініціативність;Легко навчаюсь. Маю величезне бажання розвиватися і працювати.
      Хоббі: Спорт, музика, література…
      Особисті якості: робота за фахом, яка потребує знань іноземної мови (англійська), з наступним її вдосконаленням
      Побажання робота за фахом,яка потребує знань іноземної мови (англійська), з наступним її вдосконаленням
      Рекомендація

      Суттєве значення для резюме без досвіду роботи мають особисті якості і освіта — основна і додаткова. Як наведено в прикладі обов’язково вкажіть дані щодо курсів, які Ви відвідували, практичних робіт, семінарів, де Ви брали участь, за умови, що це відповідає вакансії, на яку ви складаєте резюме.

Як скласти резюме для влаштування на роботу: поради, зразки, бланки

Будь-який роботодавець бажає чітко і ясно розуміти на яку посаду претендує людина. У статті ми детально розглянемо, як назвати резюме..

Детальніше

У статті ми допоможемо скласти грамотне резюме на посаду бібліотекаря, розберемо важливі розділи анкети: Ключові навички, особисті якості, досвід роботи..

Детальніше

Комп'ютерні навички дуже важливі при пошуку роботи, практично будь-яка вакансія вимагає комп'ютерної грамоти. Сьогодні ми визначимо ваш рівень володіння комп'ютером..

Детальніше

Освіта в резюме може зіграти важливу роль, а може бути перекрито досвідом і професійними навичками. Все залежить від вакансії -..

Детальніше

Складемо правильне резюме для вчителя, педагога та викладача. Пояснимо різницю між цими трьома спеціальностями. Допоможемо оформити резюме так, щоб виділитися..

Детальніше

Багатьох мам в декреті турбують питання, як переконати роботодавця взяти їх на роботу за наявності маленьких дітей і розвіяти власну..

Детальніше

Фотографія в резюме здатна виділити вашу анкету із загальної маси. Правильне фото підкреслить професіоналізм здобувача, а погане — відлякає HR-менеджера …

Детальніше

Уміння правильно сформулювати графу «Про себе» спровокує начальника оцінити кандидата більш особистісно і заочно познайомитися з вами. У статті ми..

Детальніше

Здобувачі часто стикаються з невідповідними умовами роботи, але при працевлаштуванні заявляють про те своїх вимог до роботодавця. А іноді компанія сама..

Детальніше

Підшукуючи нову роботу, здобувачі складають резюме вказуючи дані, які повинні зацікавити потенційного роботодавця. При цьому багато хто задається питанням, вам потрібно..

Детальніше

Доповнює резюме інформація — будується на будь-яких даних, які допоможуть довести відповідність людини на бажану вакансію. Давайте дізнаємося — як..

Детальніше

У різних сферах пред'являють і різні вимоги до умінь претендента, тому сьогодні ми дізнаємося: що таке ключові навички, які з..

Детальніше

Для деяких вакансій потрібен досвід проходження військової підготовки, тому давайте дізнаємося: як правильно вказати армійську службу в резюме, де слід..

Детальніше

Настав час розібратися з сильними сторонами особистості в резюме. Як правило, вони вказуються спільно з недоліками і в зв'язці дають повне..

Детальніше

Сьогодні попрацюємо над складанням грамотного резюме масажиста, заповнимо важливі графи: професійні навички та особисті якості. А також з'ясуємо, вам потрібно..

Детальніше

Давайте розберемося, з чого складається правильне резюме спеціаліста в сфері психології. Грамотно подамо інформацію про навички, досвіді, особистих якостях, знанні..

Детальніше

Складемо грамотне резюме на вакансію косметолога і суміжних професій, розберемо приклади анкет і складових: досвіду роботи, якостей і навичок. А..

Детальніше

багато роботодавців, крім ваших позитивних якостей, бажають бути обізнані і про негативні. Слабкі сторони характеру — це підступний пункт в..

Детальніше

Досвід роботи вважається найбільш значущим розділом при відборі кадрів! Графа характеризує претендента на роботу і дає можливість кадровику оцінити відповідність..

Детальніше

Цільовий бланк призначений для демонстрації сильних сторін кандидата і відмінно підійде при нестачі досвіду. Ви можете завантажити шаблон резюме і..

Детальніше

Складання резюме починається з визначення позиції або компанії для працевлаштування. Далі необхідно сформулювати мету і правильно написати її в графі …

Детальніше

Професійний досвід здобувача грає ключову роль для майбутнього працевлаштування! Тому потрібно правильно надати відомості про сфери та компаніях, в яких..

Детальніше

Інформація про досягнення робить резюме сильніше і продуктивніше, вони привертають увагу роботодавця і виділяють анкету серед претендентів на вакансію. Я..

Детальніше

Як переконати роботодавця, що ви є цінним співробітником? звичайно, це рекомендаціями з минулого місця роботи! вони доведуть, що начальство не..

Детальніше

Важливо робити резюме повним, щоб ясно відповісти на головні питання роботодавця до співбесіди. У людей виникають складності при заповненні графи..

Детальніше

Зразок резюме

Резюме, або короткі відомості про людину, досвід роботи, навики тощо. В пошуках працевлаштування, перед співбесідою роботодавці завжди вимагають резюме, для ознайомлення з особистітью кандидата на певну посаду. Постає питання, як правильно скласти резюме на роботу, або що повино містити в собі резюме?

Деякі поради при складанні резюме на роботу:

  • Головна та необхідна інформація в короткому та стислому вигляді, все інше буде у співбесіді, великі твори читати ніхто не буде.
  • Не “лийте води”, або уникайте зайвих описів та соморозхвалювань, як за правило, їх ніхто не читає, або вони навпаки дратують.
  • Стаж роботи та навики у подібній роботі — на що в першу чергу звертають увагу в пошуках кандидата.
  • В додатковій інформації не потрібно розписувати власні інтереси та всю біографію, це тільки дратує роботодавців.
  • Не потрібно дописувати додаткових обумовлень у вигляді “англійська мова-зі словником”, це зайве.
  • Додайте власне фото, у деяких випадках приділяють цьому велику увагу.
  • Не робіть помилок в резюме, такого кандитата до співбесіди не допустять.
  • Зразок резюме Українською:
  • Прізвище, імя та по батьковіфото
  • Постійна і тимчасова адреса:

Україна, м.Київ 02121пр-кт. Миру б.8, кв.11тел. (044) 522-22-22моб. (067) 299-99-99

  1. МЕТА:
  2. ДАТАНАРОДЖЕННЯ:
  3. ДИПЛОМИ ТАСЕРТИФІКАТИ.
  4. ДОСВІД РОБОТИ:

Набути необхідного професійного досвіду, використати та реалізувати його. Вдосконалювати свої знання та навички.31 січня 1974 року.2001 – 2006 рр. КТУ,спеціальність: менеджментЗ березня 1994 по листопад 2006 працював(ла) в ПП “Спрут” на посаді менеджера зі збуту.

З листопада 2006 року по теперішній час в ТзОВ “Піраміда” на посаді начальника відділу зі збуту.

ДІЛОВІ ЯКОСТІ:

Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання.

ДОДАТКОВАІНФОРМАЦІЯ:

Наявність прав водія категорії “В”. ПК — вільно.Одружений (на).

МОВНІ ДАНІ:

Українська — вільно; російська — вільно, англійська — вільно.

Наступні записи:

Ссылка на основную публикацию